quote:
Bedoel je dat ik nou ook op geenstijl kan komenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee maar goed,
heeft ie vuurvaste pootjes?
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik nou ook op geenstijl kan komen?
Als een eckte baas doe je er eerst wat gas in. en dan Kaboem.quote:
Wat hij zegtquote:
WTF ik kwam er dus de volgende dag nog 1 tegen in mijn keukenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef Loontjah het volgende:
Ja, en als je er 1 ziet, zoek dan maar de volgende want ze zijn nooit alleen.
Ik vrees het ergste voor je, Paul!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Paul het volgende:
Dus er lopen ook nog overal kindjes rond
Ik kwam serieus vandaag een kleine spin tegen in de badkamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor je, Paul!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Paul het volgende:
WTF IK LOOP NET NAAR DE KEUKEN ZIE IK EEN KLEIN EXEMPLAAR LOPEN![]()
![]()
Dat is de voor-evolutie van de Witte Weduwe!!!quote:
Trilspin, daar heb je er makkelijk 10 van in huis die je zo ziet, en dan nog 20 die zich verstoppen.quote:
Spinnen. ganz viel spinnen.quote:
Nijlpaarden, dat zijn pas enge beesten, wees blij dat je die niet in je meterkast hebt!quote:
Die ik liet zien is toch echt een Zwarte weduwe? Of anders heeft National Geographic het fout.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Die is niet giftig dus wat is het probleem
je wilde natuurlijk deze laten zien:
[ afbeelding ]
Wat was dat eigenlijk voor spin Markster. Met een zandloper op de rug, zag er wel grappig uit. EDIT redback dus (En ook die zou ik niet in mijn meterkast willen hebben trouwens). En deze al helemaal niet:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |