We sluiten een akkoord en ik geef mijn adres.quote:ja je hebt gelijkik geef je 20 euro meer. greetz
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:29 schreef smiksmaksmek het volgende:
Klacht: pedo bears die in proberen te zijn.
TS denkt dat het woord 'greetz' in is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:29 schreef smiksmaksmek het volgende:
Klacht: pedo bears die in proberen te zijn.
Ik vind dat hij het taaltje der jeugdigen toch wel verdacht goed beheerst.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus omdat iemand van 50 een smiley gebruikt en 'greetz' in een sms zet, is ie een pedo?
en als 50 zelf het nou zou doen? Is die dan ook homoquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus omdat iemand van 50 een smiley gebruikt en 'greetz' in een sms zet, is ie een pedo?
Onder 14-jarige tienersletjes wel, dus dat op zich is al verdacht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TS denkt dat het woord 'greetz' in is.![]()
Dan maakt iedere leraar op een basisschool per direct een pedo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het taaltje der jeugdigen toch wel verdacht goed beheerst.
En dat kan niet veel goeds betekenen.
Zij hebben weet van de taal, maar gebruiken ze zelf niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan maakt iedere leraar op een basisschool per direct een pedo.
Gewoon vaker buiten komen en geen vooroordelen downloaden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:34 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Zij hebben weet van de taal, maar gebruiken ze zelf niet.
De eerste leerkracht die het wel doet moet ik nog tegen komen denk ik.
Greetz,quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:34 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Zij hebben weet van de taal, maar gebruiken ze zelf niet.
De eerste leerkracht die het wel doet moet ik nog tegen komen denk ik.
Ook niet onder 14-jarige smatjes, vrolijke vriend. En dat is een categorie meisjes die ik door en door ken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Onder 14-jarige tienersletjes wel, dus dat op zich is al verdacht.
Alleen de xXx ontbrak er nog aan.
Doe ik, en nog steeds heb ik geen bompa zich zo weten te gedragen.quote:
Juist wel, want: jonge meiden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het taaltje der jeugdigen toch wel verdacht goed beheerst.
En dat kan niet veel goeds betekenen.
Inderdaad, voor ons betekend dat veel goeds.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Juist wel, want: jonge meiden.
Om en bij de 50. Kon ook ouder geweest zijn, ik ben nog mals in mijn schatting.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:41 schreef trovey het volgende:
Vind je je reaktie nou niet een beetje overdreven TS? Graftak met 50 jaar, hoe oud ben je 10 want je reaktie is wel heel kinderlijk.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:39 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Inderdaad, voor ons betekend dat veel goeds.
Maar niet voor een 50-jarige. Die hoort achter de geraniums te zitten.
Neen, ik ben 20 jaar en vind dat ouderen zich moeten gedragen als ouderen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Kinderachtig gevalletje... zit je nog in groep 6?
Ja en jij moet nodig in therapiequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:44 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Neen, ik ben 20 jaar en vind dat ouderen zich moeten gedragen als ouderen.
50-jarige bomma's horen achter de haard sokken te breien,
en 50-jarige bompa's horen sudoku's en kruiswoordpuzzels in te vullen tegen aankomende dementie.
Ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom is het een pedo?Heeft hij je verkracht dan?
Ik durf er voor te wedden dat hij geen minuut had staan aarzelen moest ik een 14-jarige tienersletje zijn geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom is het een pedo?Heeft hij je verkracht dan?
Nee, maar als ik het nou wel was dan stuurde ik je nu in de hoek. Uit jouw reaktie te lezen moet je nog een tiener zijn als je iemand van die leeftijd oeroud vindt. Ga je zelfmoord plegen als je die leeftijd mocht bereiken omdat je dan zelf, volgens je eigen zeggen, een graftak bent? Ik hoop op:quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:42 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Om en bij de 50. Kon ook ouder geweest zijn, ik ben nog mals in mijn schatting.
Het is reactie by the way, nieuwe spelling en zulks.
Je bent toch zeker ook geen 50-jarige graftak?![]()
Neen, dan pleeg ik uiteraard geen zelfmoord, gekkie! God heeft dit leven geschonken om het te leven, en niet om het te verknoeien. Maar als ik 50 jaar ben ga ik op pré-pensioen, leef ik op kratten bier en kijk ik alleen nog maar hele dagen wielrennen en Formule 1 op de buis. Zo hoort een oudere te leven. Niet de hosselaar uit hangen, laat dat over aan de jeugdigen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het nou wel was dan stuurde ik je nu in de hoek. Uit jouw reaktie te lezen moet je nog een tiener zijn als je iemand van die leeftijd oeroud vindt. Ga je zelfmoord plegen als je die leeftijd mocht bereiken omdat je dan zelf, volgens je eigen zeggen, een graftak bent? Ik hoop op:![]()
Dan moet dat vast en zeker het eerste zijn, maar dat is jouw opinie. Mijn opinie is dat je, eens de leeftijd van 50 jaar bereikt, een halve eeuw oud bent en onder ogen moet durven komen dat je niet meer de kwiekerd bent die je vroeger bent geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Of je hebt een enorm vertekend wereldbeeld, óf je bent een enorme troll-kloon.
Welke van de 2 is het?
Ben je Belg?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Dan moet dat vast en zeker het eerste zijn, maar dat is jouw opinie. Mijn opinie is dat je, eens de leeftijd van 50 jaar bereikt, een halve eeuw oud bent en onder ogen moet durven komen dat je niet meer de kwiekerd bent die je vroeger bent geweest.
En dan breekt de tijd aan om rustig van de oude dag te genieten. Hang voor de buis, plant sla en wortelen in een serre, ga schaken o.i.d. Maar populair lopen doen met 'greetz' en smileys, dat vind ik onwijs onlogisch!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |