nee stukkie eerder minder dan ! Seconde hoofd vol met blonde krullen en tygo heeft slag maar geen krullen in zijn haarquote:
Ik zie 't echt niet hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee stukkie eerder minder dan ! Seconde hoofd vol met blonde krullen en tygo heeft slag maar geen krullen in zijn haar
krijg je die niet genoeg van ons ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil aandacht. Waar is TMM?
neequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krijg je die niet genoeg van ons ?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind je maar een gemene jongen
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een geniaal idee!
Kastje gaat het deze keer eens niet overhaasten!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef MisterO het volgende:
Vooruit....
Vertel eens, ga je je mannetje verkering vragen?
hmm, groene groenten en vis, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds vannacht weet ik voor 200% zeker dat Ang3l alleen maar van Mergez en Albondigas houdt, maar wat vind jij nou lekker?
we noemen het vooral geen meet, gaydinay leek me wel een leuke omschrijving, Wouter, en Marc ( die af en toe barman van club pecheur) zitten ook nog op een etentje te wachtenquote:
TMM, hij speelt trouwens naast Weeds ook in Spring Awakeningsquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine jongens worden groot!Weeds seizoen 4
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die kende ik eigenlijk alleen maar van Freedom Writersquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
lekker he, en daar kun je dus niets aan doen dat je dat lekker vind, zijn je hormonen, niets aan te doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |