Bitch please.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker he, en daar kun je dus niets aan doen dat je dat lekker vind, zijn je hormonen, niets aan te doen
Dit vind ik een mooiequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Pfoe, klinkt heftig, sterkte.![]()
Nieuwe pica's, van Noorderzon: http://www.flickr.com/photos/metbas/
En ja, ik weet dat de 2e bewogen is, maar ik vond het een cool effect.
Feeling abused like a coffeemachine in an officequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:17 schreef Keukenkast het volgende:
Negeer de waarschuwing van Shakira niet!
Ze heeft al vaker gelijk gehad!
Wie heeft zich nou nog nooit zo gevoeld!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Feeling abused like a coffeemachine in an office
PARDON!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Je ex horen neuken in de tent naast je met een screamer-vrouw is trouwens vrij apart
Ja alleen ja!quote:
voeg me maar eens toe op msn danquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie heeft zich nou nog nooit zo gevoeld!
Nou?
NOU?
NOU?
Ik verveel me.
Evelien, Hanneke, Rik en ik hoorden 't allemaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
ben ik blij dat ik oordoppen in had
ik msn nauwelijks.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voeg me maar eens toe op msn dan
Look who's talking you bitchslapped cunt!quote:
Het was een vuistslag en heel vernederend en kwetsend en (nog) niet iets waar je grapjes over mag maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look who's talking you bitchslapped cunt!
Yes. I can be mean too.
wel dus!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een vuistslag en heel vernederend en kwetsend en (nog) niet iets waar je grapjes over mag maken.
maar deze was dus minder angstig voor je dan haar voorgangster rondom een verjaardagquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Evelien, Hanneke, Rik en ik hoorden 't allemaal
Thank God for oordoppen idd. Ingedaan en omgedraaid.
Dat hoef ik NIET van mijn ex te horen!
Wijze woorden, TMM.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel dus!!!
Humor is het beste medicijn.
Toon je andere wang en het feit dat je kloten hebt.
Anders geef je toe en heeft zij gewonnen!
Fuck that!
Je had ook nooit weg moeten gaan, waarom sloeg je niet terug?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wijze woorden, TMM.
Ze heeft sowieso niet gewonnen, want ik heb haar misschien wel gemaakt tot wat ze is.
Ik kan haar ook weer afbreken tot het zielige vogeltje dat ze was toen ik haar onder mijn vleugel nam.
het zoet der wrake ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wijze woorden, TMM.
Ze heeft sowieso niet gewonnen, want ik heb haar misschien wel gemaakt tot wat ze is.
Ik kan haar ook weer afbreken tot het zielige vogeltje dat ze was toen ik haar onder mijn vleugel nam.
Je snapt het niet, moesje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je had ook nooit weg moeten gaan, waarom sloeg je niet terug?
en zeggen, ik heb haar haar vriendje "gegeven" of dank zij mij heeft ze vrienden is natuurlijk ook een underdogmentaliteit he!
Laat zien dat je ballen hebt knul anders zullen ze je blijven slaan!!!
daar twijfel ik niet aan, maar dat had je dus op dat moment moeten laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je snapt het niet, moesje.
Niemand slaat mij. Ooit. Niemand loopt over mij heen, behalve zij.
En dat kwam alleen door het verrassingseffect!
En ik heb ballen.
jij niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Hallo.
Je hebt het duidelijk érg naar je zin gehad.![]()
Fagotisch wraaknemen is what I do bestquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar twijfel ik niet aan, maar dat had je dus op dat moment moeten laten zien.
Nu je nagels scherpen en haar ogen willen uitkrabben is wel weer wat fagotisch he, net als haar ten gronde willen richten.
Zo doen wij mannen dat niet!
en neem mijn reactie's niet al te zwaar he, ik ben lief en vind eigenlijk ook iedereen lief
en dan noem je mij gemeenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Fagotisch wraaknemen is what I do best
Stiekem hou ik van iemand ten gronde richten, dat is een erg duistere kant van mij.
lieverd, wij nichten zijn van een slag volk die zowieso niet snel serieus genomen worden, bespot en gekscherend gezien worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je snapt het niet, moesje.
Niemand slaat mij. Ooit. Niemand loopt over mij heen, behalve zij.
En dat kwam alleen door het verrassingseffect!
En ik heb ballen.
ach man, zo militant hoeft het toch niet allemaal te zijn? wij tegen hun en zo. dat is gewoon niet zo. ik vind sowieso dat mijn homoseksualiteit vrij weinig met mijn persoonlijkheid te maken heeft verder. dat is maar zo'n klein onderdeel van wie ik ben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd, wij nichten zijn van een slag volk die zowieso niet snel serieus genomen worden, bespot en gekscherend gezien worden.
Juist daarom moeten we soms extra van ons afbijten, en dan niet op een manier die men dan weer als typrend gaat definieren, maar op een manier waarop men ziet dat wij niet met ons LATEN spotten
Hoe ver moet ik doorspoelen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/42378342/40
gevonden!!!
genieten kan ook buiten lowlands, wist je dat niet?quote:
eigenlijk zit ik overal doorheen, maar op iets voorbij een uur beleef ik mijn hoogtepunt, en op 37 minuutquote:
dat laatste is helemaal waar, homoseksualiteit is geen keuze, dat weten wij allemaal, maar dat weten zij niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ach man, zo militant hoeft het toch niet allemaal te zijn? wij tegen hun en zo. dat is gewoon niet zo. ik vind sowieso dat mijn homoseksualiteit vrij weinig met mijn persoonlijkheid te maken heeft verder. dat is maar zo'n klein onderdeel van wie ik ben.
daarbij komt, militant, jij hebt het zelf over wraak.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ach man, zo militant hoeft het toch niet allemaal te zijn? wij tegen hun en zo. dat is gewoon niet zo. ik vind sowieso dat mijn homoseksualiteit vrij weinig met mijn persoonlijkheid te maken heeft verder. dat is maar zo'n klein onderdeel van wie ik ben.
* Start deuntje van its a smallworldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef MisterO het volgende:
Mijn eerste dag in Amsterdam en ik kom gelijk CDP fietsend tegen, best hilarisch
ja ik moest het ff kwijt, ik weet niet waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |