abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83537933
Een maat van mij die van een Roze Essent sjaaltje ( deelde ze uit) een string maakte en die we zover kregen om alleen in het roze broekje over de camping te rennen.

Geloof dat er foto's van zijn maar kan ze niet meer vinden
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_83542495
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dat soort freaks verdienen daar wel een paar honderd euro per dag mee (zwart).

Als je dat vergelijkt met de mensen die tussen de wespen voor een paar tientjes per dag bier staan te tappen dan hebben die freaks het eigenlijk helemaal nog niet zo gek bekeken.
Dat is waar Respect voor de mensen die op Lowlands zich de hele dag kapot zweten. Maar toch, het is wel een beetje flauw als je naar een festival gaat om er geld mee te verdienen toch? Dat had ook een kaartje kunnen zijn voor iemand die wil genieten maar te laat was met zn kaartje kopen..
pi_83542856
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef niddy het volgende:

[..]

Dat is waar Respect voor de mensen die op Lowlands zich de hele dag kapot zweten. Maar toch, het is wel een beetje flauw als je naar een festival gaat om er geld mee te verdienen toch? Dat had ook een kaartje kunnen zijn voor iemand die wil genieten maar te laat was met zn kaartje kopen..
Uit milieu-oogpunt is dit soort ondernemerschap alleen maar aan te moedigen!
dag
pi_83547423
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Peter het volgende:

[..]

milieu
  vrijdag 2 juli 2010 @ 03:05:18 #280
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_83558025
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:22 schreef niddy het volgende:

[..]

Aangezien het dit jaar dermate snel uitvekocht was zullen er dit jaar wellicht minder van dit soort 'freaks' aanwezig zijn op Lowland. Alhoewel... ze kunnen een te duur kaartje op de zwarte markt makkelijk betalen.
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 11:18:48 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_83563704
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Peter het volgende:

[..]

Precies! En bovendien, waar maak je je druk om?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:37:53 #282
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83564389
Vorig jaar stond ik met die 3 meiden voor de muntjes automaat,
1tje pint 80 euro en vervolgens komt er helemaal niets uit.
Dus qausi melig begin in dat gat te roepen waar het uitkomt, hallooooo geest van de machineeee
graag willen we muntjes, die andere meid stopt haar t-shirt erin en zegt en pimp ook mijn tshirt !!!

Wij (flauw als het was) moesten vet hard lachen om zelf (beste wat je kan doen).
En opeens komt er een hand door de machine die gooit muntjes neer en pakt het tshirt.
Wij liggen helemaal krom van het lachen en opeens komt ons thisrt over het hek gegooit terug.
En er is een smilie opgetekend met daar onder groetjes de geest van de machine.
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_83564570
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Captain_Zappa het volgende:
Dus qausi melig begin in dat gat te roepen waar het uitkomt, hallooooo geest van de machineeee
graag willen we muntjes, die andere meid stopt haar t-shirt erin en zegt en pimp ook mijn tshirt !!!

Wij (flauw als het was) moesten vet hard lachen om zelf (beste wat je kan doen).
En opeens komt er een hand door de machine die gooit muntjes neer en pakt het tshirt.
Wij liggen helemaal krom van het lachen en opeens komt ons thisrt over het hek gegooit terug.
Geweldig! Staat op die machines ook een 06-nummer trouwens, dan krijg je die "geest van de machine' direct aan de lijn.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:45:40 #284
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_83564699
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Geweldig! Staat op die machines ook een 06-nummer trouwens, dan krijg je die "geest van de machine' direct aan de lijn.
Ah ja dat was wellicht handiger geweest , maar niet zo leuk
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:50:18 #285
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_83564865
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef florabay het volgende:
Voor de the Prodigy had ik mijn camera bij een vriend van mij in de tas gedaan, gewoon een eastpack. Na het concert kwam hij naar me toe, we waren al uit de Alpha, met het bericht dat z'n tas open was gegaan en er dingen uit waren gevallen, waaronder mijn camera. Kon hij niks aan doen natuurlijk, ik terug gesprint naar de Alpha maar daar hadden ze niks gevonden. Toen maar naar de tenten gelopen, ik was de rest kwijt geraakt. Vond het wel jammer dat die camera kwijt was, was echt net nieuw en had m gekregen. Ik zit echt nog geen kwartier bij de tent, komt mn broer aanlopen.. "We waren je kwijt!", "Ja en ik ben mn camera kwijt ", "Wat, deze?". Hadden mensen mijn camera gevonden, foto's bekeken, mijn broer herkent en de camera terug gegeven omdat hij toevallig net langs liep. Dat was echt wel bizar, niet gedacht dat ik die camera ooit terug zou vinden. Eerlijke mensen
quote:

Posten jullie deze nou voor de 2e keer? Ik heb ze allebei al eerder gelezen/gehoord, maakt ze niet minder leuk
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_83566155
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]

Posten jullie deze nou voor de 2e keer? Ik heb ze allebei al eerder gelezen/gehoord, maakt ze niet minder leuk
Haha ik kan me niet herinneren dat ik hier eerder heb gepost eigenlijk Misschien iemand anders met een soort gelijk verhaal! Iemand op de vorige pagina zei ook al dat hij het verhaal eerder had gehoord
pi_83577135
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Precies! En bovendien, waar maak je je druk om?
Ik maak me er ook niet druk om, vind het best als die mensen dat willen doen Het behoort echter wel gewoon tot een van de dingen die ik vreemd vind, daarom dat ik het in dit topic postte!
  maandag 5 juli 2010 @ 13:59:05 #288
86641 rece
Oohhlala
pi_83679958
Een spontane limbodans in de groovetube in 2008. De limbolat was, heel toepasselijk, een stuk bamboe.

LIMBO Lowlands 2008
  Moderator maandag 5 juli 2010 @ 14:05:10 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_83680209
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:01 schreef niddy het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk om, vind het best als die mensen dat willen doen Het behoort echter wel gewoon tot een van de dingen die ik vreemd vind, daarom dat ik het in dit topic postte!
Ja, een beetje vreemd is het wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_83680973
quote:

Al eerder gelezen maar vind het echt een geweldig verhaal
pi_83685765
Heerlijk, deze verhalen!
Niet echt een heel spannend verhaal, maar ik moest er hard om lachen:
Ik was even naar het toilet geweest en ik loop terug naar mijn tent toen iemand opeens heel hard naar mij riep: 'JIP OF JANNEKE?!?!?!?!?!" 'Uh, nou dan maar JIP!' en er werd een turfje gezet bij Jip. Bleek achteraf dat als je Janneke zei dat je een loser was, Jip dan was je nog best ok. Zei je Siepie was je al veel cooler, maar zei je Takkie zei, nou dan was je toch echt VET COOL! (volgorde zou anders kunnen zijn, maar hier kwam het ongeveer op neer)

Die van de ananas heb ik vorig jaar ook gezien, mijn vrienden vonden het een goed idee dat ik daar in mijn blote kont ging staan, vond ik een minder idee... Vooral omdat ze het zelf ook niet wilden! (flauw!!!)
pi_83690382
2008 ik ga naar de wc's om tanden te poetsen etc. Glij uit en ga op mijn bek, 2009 ging naar de wc's en precies op dezelfde plek op mijn bek gegaan
pi_83792434
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef vault_tec het volgende:
2008 ik ga naar de wc's om tanden te poetsen etc. Glij uit en ga op mijn bek, 2009 ging naar de wc's en precies op dezelfde plek op mijn bek gegaan
Tradities in ere houden!
pi_83807193
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef vault_tec het volgende:
When & where dit jaar?
Dan kom ik kijken
pi_83807546
wel even een filmpje maken he
tjah :P
pi_84233324
bescheiden kick, meer verhalen aub
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Trouwste user 2022 maandag 19 juli 2010 @ 19:52:22 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_84246495
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef 9611Niels het volgende:
bescheiden kick, meer verhalen aub
Je mag ook deel twee alvast openen. Dan posten we deze vol en trekt het weer nieuwe users

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 20 juli 2010 @ 03:19:18 #298
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_84261383
Dit jaar weer nieuwe verhalen opdoen !
pi_84303311
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je mag ook deel twee alvast openen. Dan posten we deze vol en trekt het weer nieuwe users

Goed idee, maar ik zit op mobiel dus kan geen mooie op maken met quotes, dus dat laat ik aan iemand anders over
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:45:06 #300
230345 conobram
is neit lam
pi_84308413
Ik was een keer op Lowlands en toen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')