Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat als het al agenten waren, ze de schijn en hun looks in ieder geval niet mee hadden. Geen bron, puur persoonlijke mening.
Zie "bepaalde" YouTube-filmpjes, afgelopen zaterdagavond gemaakt. Dat soort types.quote:
Dat is het nieuwe modebeleid van het Rijk. Da'jt moar wet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Zie "bepaalde" YouTube-filmpjes, afgelopen zaterdagavond gemaakt. Dat soort types.
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe modebeleid van het Rijk. Da'jt moar wet!
Droegen ze ook geen badge zichbaar? Uberhaupt niks herkenbaars?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Zie "bepaalde" YouTube-filmpjes, afgelopen zaterdagavond gemaakt. Dat soort types.
Inderdaad, undercover agenten op party's zijn meestal net als sjonnys gekleed om dus vooral niet op te vallenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef Atreidez het volgende:
Agenten in burger hoeven natuurlijk niet perse in driedelig pak te lopen.. Die dragen iets waarmee ze in de doelgroep niet opvallen, in dit geval kennelijk sjonnies..
In het ooggetuigenverslag en een aantal andere verslagen stond dat er een dikke kale man was die in zijn eentje was en een pistool had en dat het daarmee begon. dat moet dan nog voor die vier zijn gebeurd...?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef x-tremed het volgende:
op het youtube filmpje is duidelijk een badge om de nek hangend te zien
Inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef x-tremed het volgende:
Ja, jammer is alleen dat doordat ze in het kruisje staan dat alleen bij die ene te zien is. Vanaf de andere kant kan een heel ander beeld gevormd zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef x-tremed het volgende:
Nee, dat lijkt me sowieso niet de bedoeling, gezien 'agent-in-burger-schap'.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Droegen ze ook geen badge zichbaar? Uberhaupt niks herkenbaars?
Zodra ze een wapen trekken lijkt me wel dat ze er meer moet worden "openbaard".quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:58 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me sowieso niet de bedoeling, gezien 'agent-in-burger-schap'.
OK, dat wist ik (nog) niet. Bij deze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zodra ze een wapen trekken lijkt me wel dat ze er meer moet worden "openbaard".
Stillen in een voetbalstadion bijvoorbeeld hebben wel altijd badge om de nek.
Het is hier amerika niet, stillen hebben gewoon een pasje in hun zak zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zodra ze een wapen trekken lijkt me wel dat ze er meer moet worden "openbaard".
Stillen in een voetbalstadion bijvoorbeeld hebben wel altijd badge om de nek.
Maar kun je eens een omschrijving geven. wat viel op enzo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, dat wist ik (nog) niet. Bij deze.
Elke wedstrijd bij ons in het stadion zie je ze lopen, niet heel erg goed undercover door die badge aan de ketting om de nekquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het is hier amerika niet, stillen hebben gewoon een pasje in hun zak zitten.
Zelf heb ik een stille nog nooit gezien met een badge om hun nek...het zou kunnen hoor maar nog nooit gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Elke wedstrijd bij ons in het stadion zie je ze lopen, niet heel erg goed undercover door die badge aan de ketting om de neken de oortjes.
Oortjes in ben ik met je eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Elke wedstrijd bij ons in het stadion zie je ze lopen, niet heel erg goed undercover door die badge aan de ketting om de neken de oortjes.
McDos Goffert..van "ons" NECquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Oortjes in ben ik met je eens.
Badges om hun nek niet, dat is iets uit Amerkaanse films.
En over welk stadion heb je het?
Geen idee wat je bedoelt of op basis waarvan je dat concludeert.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Kijk!quote:
Ja, daar ook al. Op nu.nl lees ik dat ze voornl. naar hulzen zoeken in de duinen. Het meeste is er geschoten door een grote groep agenten die zich terugtrok de duinen in, richting de daar aanwezige paviljoens.. Ik kan echt niet begrijpen hoe je als reljongere nog doorgaat met het belagen van politie nadat er al waarschuwingsschoten zijn afgevuurd. Ook staat er dat het slachtoffer bij een van die paviljoens is gevonden..(edit: is gebracht).quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef x-tremed het volgende:
tja en als je dan als 4 agenten je terugtrekt in een vip-tent door de dreiging en die wordt vervolgens compleet gesloopt ,door een stel doorgedraaide/gesnoven mongolen, kan ik het gebruiken van je wapen volledig begrijpen
http://www.nu.nl/algemeen(...)rd-door-politie.htmlquote:Duinen
Het politieonderzoek concentreert zich op de duinen. Daar zou voornamelijk zijn geschoten. De zaterdagavond opgeroepen politiemensen zouden zich achterwaarts de duinen in hebben willen terugtrekken.
De gewonden, ook de 19-jarige gedode Rotterdammer, zouden naar een van de drie horecagelegenheden in de duinen zijn gebracht.
dat benne doven....quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef maickeltje het volgende:
Stillen zijn vaak te herkennen aan de oortjes die ze in hebben
ff vraagje aan je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:08 schreef Kopbal het volgende:
Stillen hebben die badge altijd om, ze hangen hem alleen naar buiten/ laten hem zien als dat noodzakelijk is. Zoals nu
Ik vertrouw mijn eigen ogen 100%quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:07 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voor de rest blijf ik het met je oneens, uit eigen ervaring.
Voetbalclubs zijn niet immuun voor commercie, tenzij ze failliet willen gaan binnen de kortste keren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:07 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kijk!
Een voetbalclub van liefhebbers, ipv geldwolven en commercie.
Voor de rest blijf ik het met je oneens, uit eigen ervaring.
Elke agent heeft een badge, die zonodig ook aan een koord om je nek heen kan. Heb het ook weleens gezien op een ander feest, in de jaarbeurs... Op het filmpje ziet het er ook duidelijk zo uit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
ff vraagje aan je.
sinds wanneer hebben de stillen hier badges om?
Ben je zo dom opf doe je maar alsof...quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Maar je laat je dochter wel naar een feest gaan waar de politie, als ze het niet meer in de hand kand houden, maar als cowboys om zich heen gaat schieten?
Klopt. De agenten hier (Nijmegen) krijgen ook een ketting om hun badge aan te hangen, en de badge is niet het identiteits pasje. (Dit zal in de rest van NL hetzelfde zijn maar ken er alleen een paar uit Nijmegen.)quote:
Ik weet niet wat je dan gezien hebt, maar agenten krijgen een identiteitsbewijs, en geen badge.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Elke agent heeft een badge, die zonodig ook aan een koord om je nek heen kan. Heb het ook weleens gezien op een ander feest, in de jaarbeurs... Op het filmpje ziet het er ook duidelijk zo uit.
Ach, wat viel op .... meer tokkie-achtig uiterlijk, maar goed, dat zou dus inderdaad "part of the show" kunnen zijn zoals hiervoor al eens gezegd werd (opgaan in de menigte, niet opvallen). Maar gewoon de hele manier van bewegen, het ongecontroleerd in het rond schieten e.d.. Er werd totaal geen moeite gedaan om orde en rust te handhaven/scheppen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar kun je eens een omschrijving geven. wat viel op enzo?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je dan gezien hebt, maar agenten krijgen een identiteitsbewijs, en geen badge.
Badges reiken ze waarschijnlijk uit op de kermis, maar de politie hier in Nederland hebben en gebruiken geen badges.
En welke vorm heeft dat indentiteits beweis...een chip in de nek ...een tatoage op de pols (het zijn immers joden volgens het klipje) of een plastieke kaartje welk ook badge heet .quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je dan gezien hebt, maar agenten krijgen een identiteitsbewijs, en geen badge.
Badges reiken ze waarschijnlijk uit op de kermis, maar de politie hier in Nederland hebben en gebruiken geen badges.
Zeg wijsneus...dat is een embleem die op een uniformjasje gaat.quote:
Om hierop te antwoorden, gewoon een pasje ter grootte van een pinpas, met foto, rang en korps.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En welke vorm heeft dat indentiteits beweis...een chip in de nek ...een tatoage op de pols (het zijn immers joden volgens het klipje) of een plastieke kaartje welk ook badge heet .
Zeg Smartarse, dat is neiet eens een badge maar een embleem of insignequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zeg wijsneus...dat is een embleem die op een uniformjasje gaat.
Niet om je nek.
Dus ff iets anders verzinnen.
Zeg ex-gebande......wat zeg ik nou net waar dat voor is?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg Smartarse, dat is neiet eens een badge maar een embleem of insigne
En agenten in burger dragen een uniformjasje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:
Zeg wijsneus...dat is een embleem die op een uniformjasje gaat.
Niet om je nek.
Dus ff iets anders verzinnen.
Welk dus nog steeds badge genoemd wordt en keurig in een houdertje om de nek gedragen kan wordenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:17 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Om hierop te antwoorden, gewoon een pasje ter grootte van een pinpas, met foto, rang en korps.
Dat is dat een stille zich kan en moet identificeren met een identiteitsbewijs, en die zijn zo groot als een pinpas.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:20 schreef Kopbal het volgende:
Bommenlegger, wat is jouw verklaring dan? Dat mensen door het hele land zich voordoen als agenten?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Welk dus nog steeds badge genoemd wordt en keurig in een houdertje om de nek gedragen kan worden
Duidelijker kan idd niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:22 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soortgelijk iets hebben ze dan om de nek hangen lieve vrienden.
Heren wijsneuzen, ik zal vanaaf even vragen of ik een foto mag schieten van de badge en het ID. Beide heeft mijn wederhelft thuis in de la liggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:21 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat is dat een stille zich kan en moet identificeren met een identiteitsbewijs, en die zijn zo groot als een pinpas.
En niet met een badge die hier genoemd word.
Is dat zo lieve dragorius?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:22 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Dus vanaf deze post gaan we weer on-topic verderquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef Mert het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe discussie, misschien beter om bij het onderwerp te blijven.
De stillen hebben heel snel en makkelijk hun IDBadge bij de hand.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
ff vraagje aan je.
sinds wanneer hebben de stillen hier badges om?
Doe dat maar eens mert.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef Mert het volgende:
[..]
Heren wijsneuzen, ik zal vanaaf even vragen of ik een foto mag schieten van de badge en het ID. Beide heeft mijn wederhelft thuis in de la liggen.
Tijd voor een nieuwe discussie, misschien beter om bij het onderwerp te blijven.
edit: Dragorius was me voorMaar die dus.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
De stillen hebben heel snel en makkelijk hun IDBadge bij de hand.
Dus niet hun vergulde politieembleempje maar een plastic badge (kaart) met foto nummer rang .
Die kaart hangt VAAK niet altijd om de nek , en dient voor zover ik weet toonbaar gemaakt te worden danwel zichtbaar te zijn gedurende ingrepen.
Een agent in burger dient zich te indentificeren.
Ik ga er vanuit dat ze dit ook doen,
Agenten houden zich aan de wet ..... miscreanten op strandfeesten niet
niks anders aan toe te voegen. Als agenten zich onder bedreiging terugtrekken in een vip-tent en je gaat als een stel iq-loze mongolen die tent slopen dan vraag je er ook omquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
hoe meer beelden ik zie hoe meer ik het terecht vind dat de politie schiet. wat een stel domme apen liepen daar rond zeg.
Merci ....quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:22 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch on-topic moeten blijven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lopen ze dan rond in het stadion, maar dan met "burgerkleding" of NEC-achtige spullen aan.
Nu iedereen tevreden? Kunnen we weer mooi on-topic verder
Dat dus, al zullen die wel eerst alleen voor de Rijksrecherche zijn denk ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ben in ieder geval blij dat iedereen z'n fantasie de vrije loop laat. Ben benieuwd wat er werkelijk gebeurd is, hopenlijk zijn er betere filmbeelden gemaakt, bijvoorbeeld door Veronica zelf.
-edit- nu kappenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als we dan toch on-topic moeten blijven.
DIt soort dingen schaffen de dienders zelf aan.
Het is niet verplicht en hebben geen wettelijke grond.
Alleen het identiteitsbewijs die door het korps is verstrekt,
Nu kunnen we weer ontopic verder.
PMSLquote:Kankuh ga liggen ga liggen
waar zeg ik dat die dingen overal te koop zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
=
1) Houders met dat soort embleempjes zijn niet zomaar te koop
2) Alleen de binnenkant is van belang: foto met rang etc
Maar ach
Feit blijft dat
1: Het voor de politie godsonmogenlijk was om een onscguldige te raken
2: De politie niet kan schieten als je luistert naar onderstaande salvo's (Salvo's niet schoten)
Was jij ook zo aan het jammeren toen de politie eindelijk daadkracht vertoonde
[..]
PMSL![]()
![]()
![]()
Ik krijg bij jou anders het idee dat je met 1streper ervaring denkt het hele politiekorps regelement uit je hoofd te kennen.. In burger voor een grote groep met een id pasje staan heeft weinig zin, dan biedt die glimmende badge toch een stuk meer uitkomst in het openbaren van je identiteit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Bommenlegger het volgende:
Zeg beroepszeiker, waar zeg ik dat die dingen overal te koop zijn?
DIe kan je bestellen in apeldoorn waar de logistiek zit.
Ik zeg alleen dat ze geen rechtsgeldigheid hebben zeikwijf.
Ik denk dat je daarin sterk vergist.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou anders het idee dat je met 1streper ervaring denkt het hele politiekorps regelement uit je hoofd te kennen.. In burger voor een grote groep met een id pasje staan heeft weinig zin, dan biedt die glimmende badge toch een stuk meer uitkomst in het openbaren van je identiteit.
Nou Bommenlegger:quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin sterk vergist.
En trouwens we hadden het over die zogenaamde badges, niet over wat je nu zegt.
Want dat klopt, dat maakt geen indruk.
Vertel me alleen ff het verschil tussen een glimmend iets en een geldig identiteitsbewijs.
Of ga je zeggen dat zodra iets glimt meer indruk maakt dan een dof pasje?
Of ga je zeggen dat als het glimt het allemaal voorkomen had worden?
Wat is het nou?
Ik zeg idd dat iets dat glimt meer indruk maakt dan een dof pasje. Waar agenten hun uniform hebben om zich bekend te maken, en een id als bewijs, heeft een agent in burger in mijn beleving verplicht een badge nodig omdat hij geen uniform draagt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Ik denk dat je daarin sterk vergist.
En trouwens we hadden het over die zogenaamde badges, niet over wat je nu zegt.
Want dat klopt, dat maakt geen indruk.
Vertel me alleen ff het verschil tussen een glimmend iets en een geldig identiteitsbewijs.
Of ga je zeggen dat zodra iets glimt meer indruk maakt dan een dof pasje?
Of ga je zeggen dat als het glimt het allemaal voorkomen had worden?
Wat is het nou?
Via je INTRAnet als je voor de politie werkt, maar daar zal ie overheen lezenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:53 schreef Mert het volgende:
[..]
Nou Bommenlegger:
De badge kan je zelf bestellen, daarin heb je dus 100 % gelijk. Gewoon via je intranet, dus sla je slag als je nog tegoed in je "rugzakje" hebt.
De "ID-houder" word alleen standaard verstrekt aan ME en Voetbal ondersteuners.
bron: is net wakker van haar dienst![]()
Kunnen we nu stoppen met de hele discussie?!
Oh ja...die Oude Grijpstra en de Gier verhalen...met de Cock met Cee OOO Cee Kaaquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zeg idd dat iets dat glimt meer indruk maakt dan een dof pasje. Waar agenten hun uniform hebben om zich bekend te maken, en een id als bewijs, heeft een agent in burger in mijn beleving verplicht een badge nodig omdat hij geen uniform draagt.
Dit heeft niets te maken met een discussie hoe het voorkomen had kunnen worden. Dit is de discussie over of mensen konden zien of de agenten in burger daadwerkelijk agenten waren.
Jouw feestje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:53 schreef Mert het volgende:
[..]
Nou Bommenlegger:
De badge kan je zelf bestellen, daarin heb je dus 100 % gelijk. Gewoon via je intranet, dus sla je slag als je nog tegoed in je "rugzakje" hebt.
De "ID-houder" word alleen standaard verstrekt aan ME en Voetbal ondersteuners.
bron: is net wakker van haar dienst![]()
Kunnen we nu stoppen met de hele discussie?!
Dat zeg ik net wijsneus, maar je was weer sneller dan dat je kan denken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Via je INTRAnet als je voor de politie werkt, maar daar zal ie overheen lezen
Je hoeft geen kaartje te kopen voor die festivals en je wordt er ook niet gefouilleerd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef bloodymary het volgende:
Blijft een feit dat steeds meer dingen worden verpest door dit soort randdebielen. Gelukkig kom je dit soort types nooit tegen op festivals als Lowlands of Rock Werchter omdat ze niet van de muziek houden. Daar zie je 80.000 mensen bij elkaar en geen security of politie (zullen er wel zjin, maar vallen niet op).
De verbintenis tussen sommige muziekstromingen en voetbalhooliganisme bestaan nu eenmaal al een tijdje. Met specifieke smaak heeft dat anno 2009 niet zo veel meer te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef bloodymary het volgende:
Blijft een feit dat steeds meer dingen worden verpest door dit soort randdebielen. Gelukkig kom je dit soort types nooit tegen op festivals als Lowlands of Rock Werchter omdat ze niet van de muziek houden. Daar zie je 80.000 mensen bij elkaar en geen security of politie (zullen er wel zjin, maar vallen niet op).
Sorry hoor meneer de Brigadierquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Jouw feestje.
Iedereen met toegang tot bps en de webwinkel kan dat bestellen.
Enne zeg even tegen je wederhelft dat een bloemkool het wel weet.
Mijn rugzakje zit al overvol.
Dank je voor je bezorgdheid.
Doet me goed.
Ik heb danceparade's meegemaakt waar meer als 350000 man rondliep, niet alleen tijdens de truckrit, maar ook op het eindterrein bij de mullerpier toen.. Het is het contrast tussen de ruimte en het aantal bezoekers natuurlijk, waar in Hoek veel te weinig ruimte was voor de aanwezige mensen die ook nog eens de entree overlopen hebben..quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hoeft geen kaartje te kopen voor die festivals en je wordt er ook niet gefouilleerd?
Dan ga ik daar volgend jaar zeker heen.
Om?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hoeft geen kaartje te kopen voor die festivals en je wordt er ook niet gefouilleerd?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:01 schreef Mert het volgende:
[..]
Sorry hoor meneer de Brigadier![]()
En on-topic maar weer dan, deze discussie lijkt mij gesloten.
Een kaartje kopen uiteraard wel, maar op Werchter word je niet gefouilleerd. Alleen als je een tas hebt wordt er in gekeken, maar dat is meer of je niet stiekem bier of drank meeneemt. Daar hangt nu eenmaal een andere sfeer, komen niet van die hersenloze mongolen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef forzaudinese het volgende:
Alle Wilders aanhangers gaan nu weer roepen dat het goed is wat de politie heeft gedaan op dat strandfeest maar als straks blijkt dat hij echt is gedood door een politie kogel dan zitten ze gewoon harstikke fout!
Wat denk je uberhout te bereiken als politie zijnde door met paarden en getrokken pistolen in het donker zo n strandfeest op te gaan...dat kan alleen maar fout gaan toch?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Om?
Ga je ook een partijtje kogelkoppen?
Ik heb er een pleureshekel aan als zo'n geuniformeerde heaumeau mij voor mijn eigen veiligheid me in mijn kruis voelt. Echter je leest het goed helaas voor mijn eigen veiligheid ...je kunt immers niet meer veilig naar een feestje
-edit- Troll/flame
Elk soort evenement trekt debielen. Werchter ook, Lowlands ook en Pinkpop ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Een kaartje kopen uiteraard wel, maar op Werchter word je niet gefouilleerd. Alleen als je een tas hebt wordt er in gekeken, maar dat is meer of je niet stiekem bier of drank meeneemt. Daar hangt nu eenmaal een andere sfeer, komen niet van die hersenloze mongolen.
Schat kijk de videobeelden effequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef forzaudinese het volgende:
Alle Wilders aanhangers gaan nu weer roepen dat het goed is wat de politie heeft gedaan op dat strandfeest maar als straks blijkt dat hij echt is gedood door een politie kogel dan zitten ze gewoon harstikke fout!
Wat denk je uberhout te bereiken als politie zijnde door met paarden en getrokken pistolen in het donker zo n strandfeest op te gaan...dat kan alleen maar fout gaan toch?
Maar daar zo te zien wel heel veel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef Kopbal het volgende:
Overal heb je hersenloze mongolen.
De leeftijdscategorie is op dit feest 16-25, tel daarbij op dat het een gratis feest is. 50.000 man op een terrein waar 25.000 man op mogen. Bij elke muziekstroming zal dit uit de hand lopen. Gewoon enorme inschattingsfouten van zowel de politie als de organisatoren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar daar zo te zien wel heel veel.
En dat uberhout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |