Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat als het al agenten waren, ze de schijn en hun looks in ieder geval niet mee hadden. Geen bron, puur persoonlijke mening.
Zie "bepaalde" YouTube-filmpjes, afgelopen zaterdagavond gemaakt. Dat soort types.quote:
Dat is het nieuwe modebeleid van het Rijk. Da'jt moar wet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Zie "bepaalde" YouTube-filmpjes, afgelopen zaterdagavond gemaakt. Dat soort types.
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe modebeleid van het Rijk. Da'jt moar wet!
Droegen ze ook geen badge zichbaar? Uberhaupt niks herkenbaars?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Zie "bepaalde" YouTube-filmpjes, afgelopen zaterdagavond gemaakt. Dat soort types.
Inderdaad, undercover agenten op party's zijn meestal net als sjonnys gekleed om dus vooral niet op te vallenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef Atreidez het volgende:
Agenten in burger hoeven natuurlijk niet perse in driedelig pak te lopen.. Die dragen iets waarmee ze in de doelgroep niet opvallen, in dit geval kennelijk sjonnies..
In het ooggetuigenverslag en een aantal andere verslagen stond dat er een dikke kale man was die in zijn eentje was en een pistool had en dat het daarmee begon. dat moet dan nog voor die vier zijn gebeurd...?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef x-tremed het volgende:
op het youtube filmpje is duidelijk een badge om de nek hangend te zien
Inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef x-tremed het volgende:
Ja, jammer is alleen dat doordat ze in het kruisje staan dat alleen bij die ene te zien is. Vanaf de andere kant kan een heel ander beeld gevormd zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef x-tremed het volgende:
Nee, dat lijkt me sowieso niet de bedoeling, gezien 'agent-in-burger-schap'.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Droegen ze ook geen badge zichbaar? Uberhaupt niks herkenbaars?
Zodra ze een wapen trekken lijkt me wel dat ze er meer moet worden "openbaard".quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:58 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me sowieso niet de bedoeling, gezien 'agent-in-burger-schap'.
OK, dat wist ik (nog) niet. Bij deze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zodra ze een wapen trekken lijkt me wel dat ze er meer moet worden "openbaard".
Stillen in een voetbalstadion bijvoorbeeld hebben wel altijd badge om de nek.
Het is hier amerika niet, stillen hebben gewoon een pasje in hun zak zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zodra ze een wapen trekken lijkt me wel dat ze er meer moet worden "openbaard".
Stillen in een voetbalstadion bijvoorbeeld hebben wel altijd badge om de nek.
Maar kun je eens een omschrijving geven. wat viel op enzo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, dat wist ik (nog) niet. Bij deze.
Elke wedstrijd bij ons in het stadion zie je ze lopen, niet heel erg goed undercover door die badge aan de ketting om de nekquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het is hier amerika niet, stillen hebben gewoon een pasje in hun zak zitten.
Zelf heb ik een stille nog nooit gezien met een badge om hun nek...het zou kunnen hoor maar nog nooit gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Elke wedstrijd bij ons in het stadion zie je ze lopen, niet heel erg goed undercover door die badge aan de ketting om de neken de oortjes.
Oortjes in ben ik met je eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Elke wedstrijd bij ons in het stadion zie je ze lopen, niet heel erg goed undercover door die badge aan de ketting om de neken de oortjes.
McDos Goffert..van "ons" NECquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Oortjes in ben ik met je eens.
Badges om hun nek niet, dat is iets uit Amerkaanse films.
En over welk stadion heb je het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |