omg, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:37 schreef tahirtje het volgende:
Hey ik had vrijdag onveilig seks gehad met mijn vriend. zaterdag heb ik morning after gedronken. en zondag heb ik weer onveilig seks gehad. wat moet ik doen??? kunt u me aub snel antwoord geven. vandaag is al maandag. die morning after pill die ik heb gedronken is wel voor 72 uren actief
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:40 schreef Desunoto het volgende:
In geval dat de morning after pill te laat is, abortus doen dan maar. Zulke domme figuren als jij kunnen geen kind opvoeden.
Gedronken nog wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:37 schreef tahirtje het volgende:
Hey ik had vrijdag onveilig seks gehad met mijn vriend. zaterdag heb ik morning after gedronken. en zondag heb ik weer onveilig seks gehad. wat moet ik doen??? kunt u me aub snel antwoord geven. vandaag is al maandag. die morning after pill die ik heb gedronken is wel voor 72 uren actief
Stofzuiger.quote:
Niet iedereen is daar even gevoelig voor, verder hahahahahahahaquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
Die drink je niet.
Verder hoax, de dag na het nemen van zon pil heb je echt nog geen seks hoor. Dan voel je je nog te beroerd
Ik zou meteen voor de abortus gaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:42 schreef Stofje het volgende:
Je kunt overwegen een morningafter condoom te gebruiken.
Je moet wel heel veel zin hebben gehad.quote:Bijwerkingen:
Het is mogelijk dat je van de morning after pil misselijk wordt. Bij de drogist en apotheek zijn, zonder recept, zetpillen en pillen tegen misselijkheid te koop ( bijvoorbeeld domperidon- motilium). Wanneer je overgeeft binnen 3 uur nadat je de morning after pil hebt ingenomen dan heb je de twee pillen waarschijnlijk weer uitgebraakt. Laat je maag mbv een antimisselijkheidstabletje of zetpil tot rust komen en haal nieuwe morning after pillen.
Door de morning after pil kan je eigen menstruatie een paar dagen eerder of later komen. Wanneer de bloeding veel eerder komt of wanneer de bloeding veel lichter is dan normaal dan is het verstandig om 3 weken na het risico een zwangerschap met behulp van een zwangerschapstest uit te sluiten.
of zelfmoordquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zou meteen voor de abortus gaan
hoezo... heb je er voor moeten betalen of zo?quote:
Nog beter!quote:
Ook wel ff aan papa, mama en opa en oma laten zien!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:43 schreef Goofisch het volgende:
Haal een zwangerschapstest of ga naar de dokter.
Laat je daarnaast even testen op een soa.
Bij die laatste krijg je een mooie onderscheiding dat je soa vrij bent. Kan je boven je bed hangen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:46 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ook wel ff aan papa, mama en opa en oma laten zien!
Kunnen ze trots zijn!
Wat begrijp je niet bij 'Het is mogelijk'?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Je moet wel heel veel zin hebben gehad.
Zou je dan ook tweeguldenvijftig krijgen zoals bij je rapport?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:46 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ook wel ff aan papa, mama en opa en oma laten zien!
Kunnen ze trots zijn!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
Kan jij niet de drion-pil gaan slikken ipv de anti conceptie pil ?
Of TS is geschrokkenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet bij 'Het is mogelijk'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |