Ik ben blij dat ik dit topic zie, Ik heb namelijk ook een "pilprobleem"en hier zie ik allemaal goede en duidelijke antwoorden.
Ik ben twee maanden geleden begonnen met de pil (Steridril 30) en heb nu één strip doorgeslikt (ivm vakantie).
Normaal word ik altijd de 1e van de maand ongesteld.(heb vandaag de laatste pil van de tweede strip genomen)
1 augustus had ik wat last van bloedverlies.Het is geen ongesteldheid,Het is lichtroze en word ook niet donkerrood.Het is nu al 8 augustus en het is nog steeds lichtroze.Tampons hoef ik niet te gebruiken (Te droog, te weinig) maar het blijft wel constant.Normaal had ik er (bij een normale ongesteldheid) al vanaf moeten zijn.
Het was mijn bedoeling nog één keer door te slikken en dan de ongesteldheid te laten komen (Ik heb altijd HEEL erg last van mijn ongesteldheid, ben dan echt vier dagen helemaal ziek ervan,Misselijk,krampen en echt heel veel bloed).Maar nu dus al acht dagen dat lichtroze bloedverlies.
als ik nu die laatste strip neem, Is er een kans dat dit nog snel overgaat of kan ik beter die strip helemaal niet meer nemen en nu mijn ongesteldheid maar laten "komen"? Vakantie is over bijna twee weken

was op tijd begonnen zodat ik zeker wist niet ongesteld te zijn op vakantie en evt al te "wennen"maar ja, als ik nu acht dagen bloed,Heb ik er ook weinig aan als het blijft.
En is hij wel betrouwbaar?
Want in mijn achterhoofd denk ik toch dat het niet goed kan zijn dat bloed,en ik moet er niet aan denken dat ie niet betrouwbaar is daardoor en ik dat niet weet.
Wat raden jullie aan? Die laatste strip nog nemen in de hoop dat het over gaat binnen een paar dagen (en is dit wel normaal?) of nu stoppen, op de koop toe nemen dat ik na acht dagen bloed nog een keer een hele week ongesteld word (en dan wél heftig)?
ik kan nergens vinden hoe lang dat spotting/doorbraakbloeding of hoe het heet doorgaat!