ajax. Judas. Enz.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAT? Wat een idioot ben jij zeg.. Wat doet hij nou weer verkeerd? Tell me, leg jij eens uit wat Leo had moeten doen in plaats van wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Meute een beetje stilhouden? Lekken kan ook nuttig zijn.quote:
En zonder salaris toch? Of is dat een fabeltje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik zal Beenhakker ook nooit meer toejuichen, maar je kan toch niet ontkennen dat hij zeer goed werk verricht?
Ook geen reiskostenvergoeding, alles voor z'n club hé.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zonder salaris toch? Of is dat een fabeltje?
fabeltquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En zonder salaris toch? Of is dat een fabeltje?
Mee eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik zal Beenhakker ook nooit meer toejuichen, maar je kan toch niet ontkennen dat hij zeer goed werk verricht? Kom op zeg, in sommige gevallen heiligt het doel de middelen.
Nou hij zal er niet op toeleggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook geen reiskostenvergoeding, alles voor z'n club hé.
We mogen in onze handen knijpen met iemand als Beenhakker. Noem jij eens een betere adviseur/directeur.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Pff, ja man. Daar ben ik ook echt een voorstander van.![]()
Zeg dan niks
Zucht. Toch liever die Judas dan dat v. Hanegem de boel bij ons verder kapot komt maken als TD ofzo.quote:
Die zijn allemaal al bezet, veelal een PSV achtergrond trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We mogen in onze handen knijpen met iemand als Beenhakker. Noem jij eens een betere adviseur/directeur.
Hoezeer is zo'n uitspraak een momentopname?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:16 schreef buddyb het volgende:
Wil Honda zelf wel naar Feyenoord?
Hij zei toch dat hij alleen naar Ajax of PSV wilde gaan.
Gaf ook al aan dat ie niet op voorhand nee zou zeggen tegen Heerenveen, zegt dus genoeg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezeer is zo'n uitspraak een momentopname?
Ajax draait niet echt lekker, terwijl bij Feyenoord een opbouwende sfeer heerst. Dus als psv of ajax dan niét aan de deur kloppen en Feyenoord wél... het lijkt me eigenlijk sterk dat hij dan zegt: ik blijf bij VVV.
Hoeveel van die opbouwende sfeer zal er nog over zijn als Twente De Kuip verlaat met een 0-3 overwinning? Waak voor opportunisme...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezeer is zo'n uitspraak een momentopname?
ajax draait niet echt lekker, terwijl bij Feyenoord een opbouwende sfeer heerst. Dus als psv of ajax dan niét aan de deur kloppen en Feyenoord wél... het lijkt me eigenlijk sterk dat hij dan zegt: ik blijf bij VVV.
Toch is dat de redenatie van Happel volgens mij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht. Toch liever die Judas dan dat v. Hanegem de boel bij ons verder kapot komt maken als TD ofzo.
Inderdaad, het is nog altijd Feyenoord dat in 25 jaar slechts 2 kampioenschappen heeft gepakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef TC03 het volgende:
Natuurlijk wil Honda naar Feyenoord. Kom op zeg, het is nog altijd Feyenoord, ook na drie magere jaren.
Da's waar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoeveel van die opbouwende sfeer zal er nog over zijn als Twente De Kuip verlaat met een 0-3 overwinning? Waak voor opportunisme...
Chelsea 2 in 100 jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, het is nog altijd Feyenoord dat in 25 jaar slechts 2 kampioenschappen heeft gepakt.
En daarnaast is het sportief natuurlijk een versterking, dat kan zich ook uiten in geld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef 68Chevelle het volgende:
De Nederlandse zakenman in Japan is bloedserieus over een transfer van Honda. Dit heeft Johan Derksen laten weten in Voetbal Insite. Derksen heeft de hele dag uitvoerig contact gehad met de investeerder en daarnaast zijn achtergrond gecheckt. Die blijkt te kloppen.
Eerder gaf Feyenoord al aan dat er contact was opgenomen. Derksen laat weten dat de Nederlander wordt gesteund door twee Engelsen. Het bedrag moet onder meer voortkomen door de zogenaamde Pay TV abonnementen. In Japan is het mogelijk om voor zeven euro per maand onder andere naar Feyenoord te kijken. Volgens de zakenman zullen velen duizenden Japanners dat doen als Honda naar Feyenoord gaat.
De Rotterdamse club heeft in Japan nog altijd een goede naam. Dit komt doordat eerder de Japanse ster Ono in De Kuip speelde. Hij won met Feyenoord de UEFA Cup. Vraag is nu of ook Honda naar Feyenoord wilt. Daarnaast moet Feyenoord zelf het salaris van de voetballer betalen. De club kan dat momenteel nog niet.
-------------------------------
nu.... even commercieel gezien..... duizenden japanners per jaar 7 euro.....laten we zeggen dat er netto 3 euro overblijft
Het inwonertal van Japan is momenteel 127.078.679, laten we zeggen dat een huishouden 4 personen heeft dus komen we op 32.000.000 uit ongeveer.
Stel je voor dat 1% gebruik maakt van die pay-tv-diensten, afgezien van verdere merchandise, is toch 1 miljoen per jaar, en als de desbetreffende investeerder hem weet te strikken voor 4 jaar voor pak hem beet 7 miljoen, is de helft van die investering al losgeweekt.
En Japanners zijn helemaal traditiegevoelig en daar komt Ono weer positief bij kijken, al met al snap ik heel goed waarom Feyenoord een serieuse optie kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |