En dan ben je nog mild..quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:31 schreef Trannellius het volgende:
De OP maakt zoveel duidelijk:
niets |-----|-------------------------------------------------------------------------------------------------| alles
Het heeft iig wel duidelijk gemaakt dat ik mijn tijd beter kon besteden door mijn rechtertepel te bestuderen.quote:
Oh, en wat moeten wij daarover zeggen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef ANCT het volgende:
TS heeft het over een fragment waarin palastijnse olijfbomen werden omgezaagd door Israëliërs
TS zijn korte geheugen werkt niet meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ach gut, een linkse hippie die aan het huilen is over iets wat decades gebeurd is.
dunnoquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, en wat moeten wij daarover zeggen?
Ik vind het maar een beetje slap gelul van TS. Over iets wat weet ik veel waar en wanneer gebeurt is, en waarvan hij (en wij ook niet) de achtergrond niet kent. Lekker slap blaten over militairen die boompjes om zagenquote:
Nog iets raars gezien of niet?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het heeft iig wel duidelijk gemaakt dat ik mijn tijd beter kon besteden door mijn rechtertepel te bestuderen.
Gingen ze dan ook zo van I'm a lumberjack and I'm ok zingen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje slap gelul van TS. Over iets wat weet ik veel waar en wanneer gebeurt is, en waarvan hij (en wij ook niet) de achtergrond niet kent. Lekker slap blaten over militairen die boompjes om zagen
Nee, lees eens. Ik heb de tijd die ik aan mijn tepel had kunnen besteden nu verneukt met dit topic.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog iets raars gezien of niet?
Ze gingen zich eerst omkleden. Camo uit, houthakkersblous aan. Kettingzaag aanslingeren en zingen maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gingen ze dan ook zo van I'm a lumberjack and I'm ok zingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |