Nee.quote:
Ik heb ook een kitten, van inmiddels 14 weken, die in het begin niet wou eten. Ik had Iams kittenvoer, mijn andere kat eet ook brokjes van dat merk, maar dat at ie niet. Blikvoer wel, maar daar zit niets in voor ze aan voeding, dat is alleen als traktatie goed is mij verteld door de dierenarts. Ik heb Royal Canin Babycat gekocht, brokjes voor kittens tussen 1 en 4 maanden. Dat ging er meteen goed in. Nu eet hij inmiddels de brokken van de oudere kat, maar voornamelijk Royal Canin Kitten, voor katten van 4 tot 12 maanden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Eerst lag hij er zo in.
[ afbeelding ]
Een paar minuten later zo
[ afbeelding ]
Alleen echt eten wil hij nog niet. Wel nat voer maar hij heeft ook last van diarree morgen moet hij naar de DA en dit probleem ook even voorleggen.
hey dat speelgoed hebben wij ook, hebben ze 2 dagen naar gekeken (en mee gespeeldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi met zijn cat-it senses.
Hij groeit goed. Is een echte kitten met bijbehorende streken. Binnenkort mag hij uit logeren bij mijn ouders die hebben een tuin dus dat wordt leuk voor hem.
Er word hier nog dagelijks veel mee gespeeld, we hebben hem sinds we Hummer hebben (1,5 maand of zo)quote:Op zondag 29 november 2009 10:12 schreef Markster het volgende:
[..]
hey dat speelgoed hebben wij ook, hebben ze 2 dagen naar gekeken (en mee gespeeld) en nou ligt ie stof te happen.
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt. Ik ben alleen zo zenuwachtig. Ik breng hem morgen weg maar heb om 16:00 een afspraak dus kan hem ook niet meteen om 17:00 ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |