abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72109037
Ik weet het, geen originele klacht, maar dat maakt hem niet minder terecht.

Op Telegraaf.nl stond een artikel over de maatregel van het kabinet tot het stopzetten op de 'export' van kinderbijslag naar vooral Marokko en Turkije. Dus ik dacht, nou dat lijkt me iets waar de Telegraaflezers wel tevreden mee zullen zijn. Zij hebben het immers niet zo op de Turkse/Marokkaanse medemens.

Maar nee hoor, "de mannen in Den Haag" konden het weer niet goed doen. Een selectie van een aantal van de beste reacties:
quote:
Hou toch eens op met die misselijkmakende verkiezingstunten! Wie trapt daar nu nog in! Vanaf de jaren 70 is dit al aan de orde. En die slapende, slappe corrupte bende, regering genaamd, doet nu net alsof dit 'probleem' nèt is opgedoken! Typisch staaltje van christelijk onbenul! BAH! Ik betaal GRAAG voor mijn medelander, ik gun hem een riant huis in een tropisch klimaat. Ook vind ik het best dat van MIJN geld alles en iedereen maar binnengehaald wordt hier om vervolgens walgelijk vertroeteld te worden!
quote:
Te laat, te lang gewacht met ingrijpen.We zijn het zat, al heel lang.Wij willen Wilders.Weg met de slappe hap.
quote:
Dit is dertig jaar te laat!Regeren is vooruit zien maar niet in dit criminele land!
quote:
Had al lang moeten doen. Wat een naïeve linkse politiek. Het is tijd voor Wilders.
quote:
Mijn moeder in het verzorgingstehuis wordt slechts 1 keer in de twee weken gedouched en mag geen gebakken eitje bij haar middageten want geen geld...nu weet ik weer waarom!!!
quote:
En weer hoeft Geert niks te doen. Als alle echte Nederlanders op de PVV stemmen, dan zijn de problemen snel opgelost en wordt Nederland weer van de Nederlanders en dus bewoonbaar.
Ben ik de enige die het vermakelijk vind dit soort reacties te lezen?

Klacht: Reacties van Telegraaflezers met een wat overontwikkeld gevoel voor dramatiek.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_72109061
Reacties die niet leuk zijn maar TS wel leuk vind...aparte humor
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:30:07 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72109068
Ik vind het vooral triest dat een groot deel van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk zo tyfusdom is.
pi_72109079
Reclame voor Wilders?!
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:30:57 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_72109090
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef koningdavid het volgende:

Ben ik de enige die het vermakelijk vind dit soort reacties te lezen?
Het lijkt vermakelijk, totdat je je realiseert dat de stem van zo iemand exact evenveel waard is als de jouwe.
pi_72109123
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:
Het lijkt vermakelijk, totdat je je realiseert dat de stem van zo iemand exact evenveel waard is als de jouwe.
Ja, dat dus.
Gelukkig denkt het grootste gedeelte dat stemmen geen zin heeft / teveel moeite kost, dus dat valt dan weer mee.
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:33:32 #7
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72109130
Waarom kom je op de site van de telegraaf?
pi_72109175
Het is ongeveer vijf seconden leuk, daarna verandert het in plaatsvervangende schaamte
Ga weg
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:36:43 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72109193
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef Penisbaard het volgende:
Ts is een links rakker
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72109248
Als ik me echt verveel ga ik die reacties lezen..

Echt! het zijn zulke Tokkie reacties! Ik heb serieus het idee dat SBS6 en Telegraaf Media onder één hoedje spannen en een kartel hebben gevormd om de meest idiote, grootste paupers en ergste tokkies van deze samenleving als doelgroep te maken en één ding... Dat is ze verdomd goed gelukt!!

Echt, die reacties zijn op voorhand daar al te voorspellen. Je hoeft ze niet eens te lezen, omdat het alleen maar gebash is op de coalitie, zittende partijen, grootverdieners, mensen die meer dan Jan Modaal verdienen, politie die alleen maar gele bonnetjes schrijven voor door rood licht fietsen enzovoorts!

Telegraaf en SBS6 reacties!

Mocht het nog niet duidelijk zijn... Terechte klacht
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 12:40:17 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:40:59 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72109279
Ziek en eng ook hoe ze overal Geert Wilders weer bij weten te halen, alsof het een grote verlosser is
pi_72109323
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik vind het vooral triest dat een groot deel van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk zo tyfusdom is.
Ik vind het vooral vermakelijk dat als Wilders zooiets zegt het populisme is , maar als de "regering" een paar stemmen bij Bachhoofd weg wil kapen dat de normaalste zaak van de wereld is.

Ja natuurlijk is het veel te laat en huichelachtig van de huidige regering, ze hadden hier al jarenlang de kans mogenlijkheid en PLICHT toe.
Het is een goedkoop schot voor een open doel dat 100x de grote van een normaal doel is , genomen van de doel lijn.

Intresseert mij niet wie het doet...als ze het nu maar eens stopzetten.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_72109332
quote:
ik moet er gewoonweg van huilen
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_72109353
Is van die mensen allemaal een eigen mening.
Maar het is toch ook gewoon erg hoe mensen misbruik maken van de voorzieningen in nederland.
Zo is er ook een keer een onderzoek geweest onder turken en marokkanen en daar kwam uit dat ze mits ze een geldbedrag mee zouden krijgen gelijk weer terug zouden gaan naar hun eigen land.
pi_72109493
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat dus..
pi_72109581
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Bohica666999 het volgende:
Maar het is toch ook gewoon erg hoe mensen misbruik maken van de voorzieningen in nederland.
Zo is er ook een keer een onderzoek geweest onder turken en marokkanen en daar kwam uit dat ze mits ze een geldbedrag mee zouden krijgen gelijk weer terug zouden gaan naar hun eigen land.
En in welk opzicht is dat misbruik maken van voorzieningen dan? Die mensen die zijn hier gekomen in tijden dat wij zelf te lui waren voor de kutklusjes. DIe hebben ze gedaan, totdat we zelf weer die baantjes wilden of ze vervangen werden door machines. Ze dachten hier veel geld te kunnen verdienen, om dan weer terug te gaan naar hun eigen land. Onder die valse voorwendselen zijn ze hier ook naartoen gelokt. Natuurlijk willen veel van die mensen weer terug, alleen daar kunnen ze zich niet finacieel onderhouden. Niet zo gek dat als je ze deze keuze zou geven dat ze dat dan doen.
pi_72109669
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Bohica666999 het volgende:
Dat dus. Ik zie het probleem niet zo. TS kan ook gewoon de comments negeren of andere nieuwsvoorzieningen volgen.
pi_72109711
dubbel
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:04:51 #20
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_72109750
Ik krijg meer het ' ' gevoel dan het ' 'gevoel bij die reacties.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_72109839
Dit is ook een hopeloze zaak, wat voor regering er ook komt, mensen blijven zeiken. Dit soort mensen zullen in alle gevallen de regering slecht vinden, de politie slecht vinden en zijn medemens slecht vinden. Het is gewoon de drang op te zeuren. Zolang je elke dag een bord voor je neus hebt, niet zeiken.
NELIS
pi_72109936
Mensen die hun ouders in een verzorgingstehuis douwen, en dan klagen dat ze niet zo geweldig worden behandeld En dan ongetwijfeld 1x per 2 weken langs komen
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:19:16 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_72110027
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik krijg meer het ' ' gevoel dan het ' 'gevoel bij die reacties.
Ik krijg altijd meer dit gevoel

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72110316
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef Penisbaard het volgende:
Op SN hetzelfde verhaal, maar niet bepaald grappig.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_72110374
quote:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')