Laffe beesten. Wat bezielt het om een meisje van 5 jaar in brand te steken? 'We verveelden ons?'quote:Een kankerpatiëntje van vijf is het slachtoffer geworden van een brutale aanval. Twee jongens hebben geprobeerd om haar in brand te steken. Het meisje dat langzaam blind wordt, verkoopt intussen al haar speelgoed. Ze wil met de opbrengst nog een keer op reis met haar broers en zussen.
Buur brengt redding
De jongens hielden haar op de grond en spoten deodorant in haar gezicht. Ze wilden haar zo in brand steken. Gelukkig voor het meisje konden de buren nog net op tijd ingrijpen. "Het meisje was in de tuin aan het spelen in Halifax toen ze plots benaderd werd door twee jongens. Ze vielen haar aan en gooiden haar op de grond. Daarna spoten ze deodorant in haar gezicht", aldus een woordvoerder van de poltie. "Ze probeerden haar gezicht in brand te steken maar de poging mislukte." Toen Scarlett hulp kreeg van een buur, gingen de twee tieners lopen. De politie zoekt intussen getuigen van het incident.
Speelgoed verkopen voor reis
De moeder van het kind is er het hart van in en wil verhuizen. "Ik wil hier weg. Hoe sneller, hoe liever", aldus Paula (38). "Het is immers niet de eerste keer dat ze aangevallen werd. Haar hersentumor wordt alsmaar groter. Mijn meisje wordt zieker en dit kunnen we dan ook missen als kiespijn." Volgens buurvrouw Adele Brearly (30) stond het kind helse pijnen uit. Ze is al uit een oog blind en verkocht voorbije maand al haar speelgoed. Scarlett wil nog een keer met haar familie op vakantie gaan voor ze helemaal blind wordt. Samen met Nathan (19), Kai (8) Finlay (6) en Hollie (16) wil ze naar een zonnig strand. De Britse krijgt chemo en haar familie hoopt dat ze nog sterk genoeg zal zijn om de reis te maken. (hlnsydney)
http://hln.be/hln/nl/960/(...)n-brand-steken.dhtml
Non sequitur much?quote:Ze is al uit een oog blind en verkocht voorbije maand al haar speelgoed.
Ja het hele artikel lijkt wel geschreven door een retard.quote:
Inderdaad ja. Zo door de babelfish gehaald ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja het hele artikel lijkt wel geschreven door een retard.
Check de bron, een Belgische sitequote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Zo door de babelfish gehaald ofzo.
Gelijk je eigen kind afmaken? Beul!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
Als dit mijn koter zou overkomen dan zou ik nu vast zitten voor tienermoord...
Ja, dat is ook het eerste wat mijn cynische brein bedachtquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef RM-rf het volgende:
De link naar de veiling van haar speelgoed is http://www.makeanofferdirect.com/scarlett-appeal.html
begonnen net voor die gemene aanval, die kennelijk wel voor extra veel opmerkzaamheid gezorgt heeft,
Ik zou zelfmoord plegen. Wat voor slechte opvoeding heb je wel niet gegeven als het kind zich zo gedraagt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
Als dit mijn koter zou overkomen dan zou ik nu vast zitten voor tienermoord...
Gelukkig staat er al een 'pic van het meisje' in de OPquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef beelz het volgende:
Dit topic is waarschijnlijk voer voor de meest foute reply ooit.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja. Vroeger staken wij ook altijd de haren van elkaar in de fik.
...
Snap je hem. Haar. Kanker patiënt. Hahahaha
In dit geval zullen de ouders ook wel een gebrek aan interesse voor hun kinderen hebben ...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:21 schreef zagevent het volgende:
[..]
Laffe beesten. Wat bezielt het om een meisje van 5 jaar in brand te steken? 'We verveelden ons?'
Mochten dat mijn kinderen zijn...
Daar is al een 1000 pond bod op...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:06 schreef desiredbard het volgende:
En ik mag hopen dat ze haar knuffels mag behouden van jullie
Voor 1000 pond kun je toch al lang naar een sunny beach toe. Geld is al binnen dus. Waarom zouden we nog meer geven?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:10 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Daar is al een 1000 pond bod op...
Maar we kunnen als fok users united toch wel een bod doen van enkele tientjes?
Dat heb je zo bij elkaar.
Moet ze alleen gaan dan? Ik vind dat ze best een topvakantie mag hebben, als het de laatste keer is dat ze nog kan zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voor 1000 pond kun je toch al lang naar een sunny beach toe. Geld is al binnen dus. Waarom zouden we nog meer geven?
Ach, ik kan zelf wel betere doelen verzinnen om mijn geld aan te verkwanselen. Maar als jij een hoop FOK!-kers zo gek krijgt om geld te doneren is het ook prima. Succes!quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:18 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Moet ze alleen gaan dan? Ik vind dat ze best een topvakantie mag hebben, als het de laatste keer is dat ze nog kan zien.
De familie is wat groter dan dat en ik kan me voortsellen dat dat nu juist het vacantie probleem is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voor 1000 pond kun je toch al lang naar een sunny beach toe. Geld is al binnen dus. Waarom zouden we nog meer geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee serieus mensen, ieder voor zich natuurlijk, ik wil geen flame war over wie dit nu wel of geen goed doel vindt. terminaal ziek zijn is een...maar je speelgoed verkopen ..... ach het ene kind wil twee jaar zeilen.... het andere wil op vakantie maar waarschijnlijk nog veel liever 13 worden.
Nog een keer de link dan maar: http://www.makeanofferdirect.com/scarlett-appeal.html
[ Bericht 32% gewijzigd door desiredbard op 24-08-2009 14:33:21 ]Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Net als die mongool met die swastika in haar voorhoofd in duitslandquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef Falco het volgende:
De Britten kennende, zal dit wel weer een vette hoax zijn.
Idd. Maar wel zielig, als het waar isquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja het hele artikel lijkt wel geschreven door een retard.
Dat zou dan kloppen: ze heeft een tumor in haar hoofd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:37 schreef BoerBert het volgende:
Mag hopen dat het fake is, hoewel degene die zo'n verhaal verzint ook nogal ziek in z'n hoofd is
quote:Bouncy birthday for brave Scarlett: Cake and holiday fun for cancer girl
BIRTHDAY girl Scarlett Hellewell is in celebratory mood despite her fight against cancer.
She enjoyed a family tea to mark her fifth birthday and her wish for a trampoline came true.
The family have set off for a seaside holiday in Filey where Scarlett said she was hoping to wear her new boots on the beach.
Scarlett, of Ravenstone Drive, Greetland, is battling tumours that have robbed her of sight in her right eye and the sight in her left eye is deteriorating.
The Courier highlighted fund-raising efforts to raise enough money for a dream holiday in Disney World, Florida.
Gary and Lynne Murphy, of Illingworth, Halifax, were so touched by the story they offered Scarlett and her mum Paula Hellewell the use of their holiday home near the resort.
An offer that single mum Miss Hellewell has decided to accept.
They hope to fly out in May next year, accompanied by a nurse.
Scarlett is still undergoing regular chemotherapy sessions and recently suffered a bad bout of illness, needing a blood transfusion.
"She hasn't been good recently," said Miss Hellewell.
But they are hoping the sea air at Filey will do Scarlett good.
Anyone wishing to raise funds for Scarlett can contact Colin Nesbitt at the Little Heroes Cancer Trust on 01274 288188 or at www.littleheroes.org.uk
Mystery solvedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou dan kloppen: ze heeft een tumor in haar hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |