Kan ze lekker ergens anders aan trekkenquote:
Ik heb mijn haar vanmorgen gewassen, met andrelonquote:
Oke, die lange haren in de nek hoeven van mij ook niet zoquote:
Mijn wereldbeeld, wat doe je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Lange haren bij mannen is voor:
-hippies
-homo's
-metalheads.
Uhm, na anderhalve week zit ik nog net niet zo ver onder de plak hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klaar, oplossing, end of the story, slotje.
Jij vindt het leuk, en zij ook. Welke reden heb je nog meer nodig om niet te gaan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Uhm, na anderhalve week zit ik nog net niet zo ver onder de plak hoor
ik heb nogal blonde wenkbrauwen, maar misschien is het mogelijk met een oogpotloodquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef ehqo het volgende:
En van die norse wenkbrauwen, neem je die ook?
Precies. Een bos wilde manen straalt viriliteit en kracht uit. Ze voelen zich bedreigd denk ik.quote:
Kan best prima zijn, als het een beetje bij je past.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:10 schreef Trannellius het volgende:
Oke, die lange haren in de nek hoeven van mij ook niet zo
Maar langere haren bovenop kan toch wel heden ten dage?
Kan ik dan beter zorgen voor meer volume? Een beetje zoals Jan Vayne?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan best prima zijn, als het een beetje bij je past.
Maar het voorbeeld uit de OP vind ik Sjonnie. A la De Wolf.
Ja, lijkt me ééénig!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:
Kan ik dan beter zorgen voor meer volume? Een beetje zoals Jan Vayne?
dit kan toch niet echt zijn hoop ik! Mon dieu wat afgrijselijk.quote:
Eerst maar eens een kapper vinden die ik mijn wilde manen toevertrouw.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ééénig!
Laat een goede kapper er gewoon een goed model in knippen.
Kijk maar eens op sites als Mullet Madness ...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
dit kan toch niet echt zijn hoop ik! Mon dieu wat afgrijselijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mullet_(haircut)quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dit kan toch niet echt zijn hoop ik! Mon dieu wat afgrijselijk.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk, en zij ook. Welke reden heb je nog meer nodig om niet te gaan?
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef Saaaaab het volgende:
Wat langer haar bij mannen is kan leuk zijn
Pics van je zusje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:27 schreef Trannellius het volgende:
Overigens krijg ik support van mijn zusje. Zij koopt haarelastiekejs en een diadeem voor mijn verjaardag
Jealousy is a bitch.quote:
Hoe kom je toch aan zulke gedachten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je penis wel in zijn mond wil steken?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:02 schreef voetballeh het volgende:
jij speelt bij FC bal op het dak die nooit een redelijke baan gaat krijgen met z'n hippie haar terwijl Batistuta bij Roma 10x meer verdient in 1 jaar dan jij ooit in je hele leven. daarom.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:52 schreef Trannellius het volgende:
Nu denk ik aan een andere seria A-held uit die tijd, misschien zou ik voor dit kapsel moeten gaan:
[ afbeelding ]
Ik ben niet bang voor mijn vrouwelijke kanten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Je lijkt wel een wijf, met je kapselvoorbeelden.
Je bent in allebei de gevallen homo, homoquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:44 schreef Dynastic het volgende:
Tegenwoordig ben je al homo als je Cola light drinken ipv Cola zero terwijl het precies hetzelfde is (hoe triest moet je zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |