Oh mijn god!1 Wel 22 uur zonder slaap?!?! Boks!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
Wat dacht je van niet uit kunnen slapen omdat ik de komende week elke dag om 5 uur mn bed uit moetKwam gister om 1 uur thuis, dus heb sinds gister 12 uur in de middag niet eens geslapen
![]()
Ik ga dadelijk dan maar een keer zwemmen en wat zonnen. Wat biertjes erbij. Heerlijk. Werkt ze nog he.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
Wat dacht je van niet uit kunnen slapen omdat ik de komende week elke dag om 5 uur mn bed uit moetKwam gister om 1 uur thuis, dus heb sinds gister 12 uur in de middag niet eens geslapen
![]()
Wat een held!...mag ik je aanraken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
![]()
Pfff janken om een paar uur geen slaap te hebben... probeer dat eens 5 dagen achter elkaar vol te houden en kom dan maar weer janken. Mietje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef Sjibble het volgende:
![]()
Klopt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:03 schreef valek het volgende:
Maar het is wel een terechte klacht.
Wat denk je van uitslapen als er een complete wijk uit de grond wordt gestampt aan de andere kant van de straat (kun je maanden niet uitslapen want ze beginnen om 6.00 uur)quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:46 schreef valek het volgende:
Ik heb deze week dus nog vakantie. Wilde vandaag eens lekker uit gaan slapen. Zitten ze 6 meter van mij af een dak te dekken. Met vlammenwerper en al. Godverdomme. Die gasten doen ook gewoon hun werk, dat weet ik wel. Maar ik had gewoon zin om lekker lang te blijven liggen vandaag.
Klacht: Niet uit kunnen slapen door de dakdekkers tegenover me.
Zen geauwehoerquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Saaaaab het volgende:
TS, zet een koptelefoon op.. en laat je meeslepen..
Wees Zen.. Zeeennnn...
Je hebt heul gelijk, als je langer slaapt maak je kortere dagen, leef je dus praktisch korter.quote:
en ook niet als je tot heel laat in de nacht wakker bent, of gewoon een nacht wakker blijft?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef Fha het volgende:
Ik kan niet uit slapen omdat ik de hele vakantie heb gewerkt en nu ik de laatste week van de vakantie even geen werk meer heb is mijn ritme zo strak dat ik standaard om 7 uur wakker ben
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef Fha het volgende:
Ik kan niet uit slapen omdat ik de hele vakantie heb gewerkt en nu ik de laatste week van de vakantie even geen werk meer heb is mijn ritme zo strak dat ik standaard om 7 uur wakker ben
ik ga laat slapen en word later wakker, dat noem ik uitslapenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Je hebt heul gelijk, als je langer slaapt maak je kortere dagen, leef je dus praktisch korter.
Als je slaapt ben je heul van de wereld dus dat ben ik niet met je eensch.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga laat slapen en word later wakker, dat noem ik uitslapenen als je slaapt leef je ook
Neequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ook niet als je tot heel laat in de nacht wakker bent, of gewoon een nacht wakker blijft?
Dat had ik vroeger ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
Of ik nou 3 weken er om 7 uur uit ga of 36, als ik geen wekker zet ben ik tussen 12 en 2 pas wakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |