quote:
Dat dus, constant de strijd aan gaan met mn kinderen zit niet zo in me geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:35 schreef Rewimo het volgende:
@ Moussy Nou als je het goed zat bent, werkt dat volgens mij - al is het alleen maar om je eigen ergernis te verminderen
mannen kwaaltje (nou wil ik niet generaliseren...)quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef aeque het volgende:
Ik moet dit even kwijt aangezien het hier heel even over omgaan met bepaalde leeftijd gaat
Ik vond het altijd moeilijk om te snappen wat het kind nou precies wou. Is dit een mannen kwaaltje? Of mijn situatie?
Ik begrijp mijn kind ook niet altijd hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef aeque het volgende:
Ik moet dit even kwijt aangezien het hier heel even over omgaan met bepaalde leeftijd gaat
Ik vond het altijd moeilijk om te snappen wat het kind nou precies wou. Is dit een mannen kwaaltje? Of mijn situatie?
de TT is de BE lokroepquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
mannen kwaaltje (nou wil ik niet generaliseren...)
Dus toch!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
mannen kwaaltje (nou wil ik niet generaliseren...)
Goed puntquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:49 schreef Rewimo het volgende:
aeque, dat is de leeftijd (die van het kind of die van jou - dat laat ik in het midden)
Herken het helemaal, al moet ik zeggen dat het op een gegeven moment wel beter ging. En nu eigenlijk helemaal, maarja mevrouw weet het bijna altijd wel te verwoorden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begrijp mijn kind ook niet altijd hoor
Die van mij is 14 maanden en die weet ook precies wat hij wil en spreek nog geen 1 woordje. En dan staat ie druk te wijzen en pak ik van alles maar dat is dan niet goed
En dan begint hij nog drukker te wijzen en te brabbelen, dan komt het pruillipje erbij en vaak probeer ik hem af te leiden met iets anders en dan wordt hij boos.... heeeeel boos![]()
Als jij nou eens stopt met wortels eten dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
de TT is de BE lokroep
hihi das voor buitenstaanders vast onbegrijpelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |