abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72102311
Afonso Analfabetos Alves. Zou mooi zijn als die er bij komt.
pi_72102357
Doe dan maar Alves op huurbasis en verkoop Cvitanich dan maar...
pi_72102367
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 01:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Alle stewards zijn homo"
Het lijkt of daar een soort nieuw 410 aan het ontstaan is, ofzo.
Als ze zo blijven doorgaan blijft er weinig van deze groep over. 410 was weer goed bezig vandaag, mooie doeken en sfeer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72102370
Huntelaar
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72102384
Suarez en Alves samen... dat kan nooit goed gaan kan er maar eentje de vedette zijn
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:08:56 #81
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72102422
Kan zijn dat de samenvatting een verkeerd beeld gaf maar: ik vond Vertonghen, Rommedahl, Aissati, Emanuelson en Sulejmani er slecht uit komen. De Zeeuw was matig. Suarez niet in vorm. Vertonghen, Rommedahl en Emanuelson zo snel mogelijk verkopen!

Ja, ik begrijp ook niet waarom Enoh en Donald niet meer speelminuten maakten. En, waarom Cvitanich en Bodul geen kans gegeven?

Tegen Heracles uit aub met:

Stekelenburg;

Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Anita;

Donald, De Zeeuw, De Jong/Lindgren, Zeegelaar;

Suarez, Cvitanich/Bodul

Afhankelijk van de situatie kan je dan verschuiven naar:

Stekelenburg;

Van der Wiel, Alderweireld, Anita;

Enoh, De Zeeuw, (Lindgren);

Donald, (De Jong);

Suarez, Cvitanich/Bodul, Zeegelaar

Tjonge ... 3 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders en 1 spits NODIG ... met een vrijwel lege kas?

Kunnen we niet een paar spelers ruilen tegen Javier, pardon Jonathan de Guzman?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72102450
Ik mis de Aissati van Twente.
Noot noot.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:11:43 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72102470
Oh en waar ik me ook aan erger, die kansloze kutschoten van 40 meter. Man, hoevaak is er daar een bal van ingegaan?

Logisch dat je tot 41 doelpogingen komt als je elke keer vanaf de middellijn op die goal gaat peunen. En dan gaat Sparta wéér rustig aandoen, weer een minuut kwijt. Frustrerend.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72102479
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:11 schreef Silenus het volgende:
Oh en waar ik me ook aan erger, die kansloze kutschoten van 40 meter. Man, hoevaak is er daar een bal van ingegaan?

Logisch dat je tot 41 doelpogingen komt als je elke keer vanaf de middellijn op die goal gaat peunen. En dan gaat Sparta wéér rustig aandoen, weer een minuut kwijt. Frustrerend.
Tja, van 10 meter lukte het ook niet dus..
Noot noot.
pi_72102517
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis de Aissati van Twente.
Dat was geen andere Aissati dan die van nu hoor.
pi_72102553
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Ligt natuurlijk ook aan de speelstijl van Twente, maar op de één of andere manier loopt het gewoon niet bij hem dit seizoen. Laat de bal veel te makkelijk van zijn voet glippen, balletjes komen niet helemaal lekker aan, aanname is niet goed etc.
Noot noot.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:17:40 #87
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72102565
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Idd, die speelde net zo slecht als ie bijna altijd doet. Iedereen elkaar maar na lullen dat ie toen zo goed speelde nou dus niet.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72102578
Hij speelde bij Twente echt wel goed hoor
Noot noot.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:18:57 #89
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72102589
Nee
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72102605
Ja
Noot noot.
pi_72102742
Waarom stond Anita er ineens in? Erg wazig..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72102872
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Waarom stond Anita er ineens in? Erg wazig..
Je vond hem slecht spelen?
Noot noot.
pi_72102924
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:08 schreef Barca het volgende:

Kunnen we niet een paar spelers ruilen tegen Javier, pardon Jonathan de Guzman?
.
Fucking nep-Ajacied.
-
pi_72103100
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je vond hem slecht spelen?
wel oke na rus maar onttrok zich vooral aan het spel dus dan kan je weinig verkeerd doen. Vind het vooral een vreemde keuze. Wisselbeleid ook des van Basten's vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72103190
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wel oke na rus maar onttrok zich vooral aan het spel dus dan kan je weinig verkeerd doen. Vind het vooral een vreemde keuze. Wisselbeleid ook des van Basten's vandaag
Atouba had een half jaar niet gespeeld en speelde nu 3 wedstrijden in 1 week.
Anita deed het in de voorbereiding prima.. Moet ik het rekensommetje nu echt voor je gaan maken?
-
pi_72103263
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Atouba had een half jaar niet gespeeld en speelde nu 3 wedstrijden in 1 week.
Anita deed het in de voorbereiding prima.. Moet ik het rekensommetje nu echt voor je gaan maken?
Er loopt ook nog ene Wielaert rond en aangezien Vertonghen ook prima op links kan spelen vind ik het nog steeds een vreemde keuze. Maakt me dan niet uit dat Vurnon tegen een stel amateurs en Engelse houthakkers mee kon komen op die positie..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72103295
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Er loopt ook nog ene Wielaert rond en aangezien Vertonghen ook prima op links kan spelen vind ik het nog steeds een vreemde keuze. Maakt me dan niet uit dat Vurnon tegen een stel amateurs en Engelse houthakkers mee kon komen op die positie..
Waarom zou je Vertonghen uit het centrum van de verdediging halen als je de wedstrijd daarvoor de 0 hebt gehouden? Laat dat centrum maar ff zo staan. .
En tegen Sparta kan dat prima het prima met Anita op links, daarom zit hij bij de selectie enzo. Invalbeurten.
Maar ik vond hem uitstekend spelen tegen Sparta..

BS, ben nu nog steeds benieuwd waarom je Sulejmani nou goed vond invallen?
-
pi_72103390
edit

[ Bericht 32% gewijzigd door BliksemSchigt op 24-08-2009 08:24:42 ]
pi_72103394
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom zou je Vertonghen uit het centrum van de verdediging halen als je de wedstrijd daarvoor de 0 hebt gehouden? Laat dat centrum maar ff zo staan. .
En tegen Sparta kan dat prima het prima met Anita op links, daarom zit hij bij de selectie enzo. Invalbeurten.
Maar ik vond hem uitstekend spelen tegen Sparta..

BS, ben nu nog steeds benieuwd waarom je Sulejmani nou goed vond invallen?
Ik ben ook geen Wielaert fan ofzo, maar vind het wel apart. Slovan zegt verder weinig, ook flinke kansen weggegeven aan het begin zelfs, maarja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72103433
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen Wielaert fan ofzo, maar vind het wel apart. Slovan zegt verder weinig, ook flinke kansen weggegeven aan het begin zelfs, maarja
Mja, het is idd een net-niet speler van een omhoog gevallen provincieclubje.
Ajax moet niet winkelen bij dat soort clubjes...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')