Als ze zo blijven doorgaan blijft er weinig van deze groep over. 410 was weer goed bezig vandaag, mooie doeken en sfeerquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Alle stewards zijn homo"![]()
Het lijkt of daar een soort nieuw 410 aan het ontstaan is, ofzo.
Tja, van 10 meter lukte het ook niet dus..quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:11 schreef Silenus het volgende:
Oh en waar ik me ook aan erger, die kansloze kutschoten van 40 meter. Man, hoevaak is er daar een bal van ingegaan?
Logisch dat je tot 41 doelpogingen komt als je elke keer vanaf de middellijn op die goal gaat peunen. En dan gaat Sparta wéér rustig aandoen, weer een minuut kwijt. Frustrerend.
Dat was geen andere Aissati dan die van nu hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis de Aissati van Twente.
Oh jawel hoor. Ligt natuurlijk ook aan de speelstijl van Twente, maar op de één of andere manier loopt het gewoon niet bij hem dit seizoen. Laat de bal veel te makkelijk van zijn voet glippen, balletjes komen niet helemaal lekker aan, aanname is niet goed etc.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was geen andere Aissati dan die van nu hoor.
Idd, die speelde net zo slecht als ie bijna altijd doet. Iedereen elkaar maar na lullen dat ie toen zo goed speeldequote:Op maandag 24 augustus 2009 02:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was geen andere Aissati dan die van nu hoor.
Je vond hem slecht spelen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Waarom stond Anita er ineens in? Erg wazig..
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:08 schreef Barca het volgende:
Kunnen we niet een paar spelers ruilen tegen Javier, pardon Jonathan de Guzman?
wel oke na rus maar onttrok zich vooral aan het spel dus dan kan je weinig verkeerd doen. Vind het vooral een vreemde keuze. Wisselbeleid ook des van Basten's vandaagquote:
Atouba had een half jaar niet gespeeld en speelde nu 3 wedstrijden in 1 week.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel oke na rus maar onttrok zich vooral aan het spel dus dan kan je weinig verkeerd doen. Vind het vooral een vreemde keuze. Wisselbeleid ook des van Basten's vandaag
Er loopt ook nog ene Wielaert rond en aangezien Vertonghen ook prima op links kan spelen vind ik het nog steeds een vreemde keuze. Maakt me dan niet uit dat Vurnon tegen een stel amateurs en Engelse houthakkers mee kon komen op die positie..quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Atouba had een half jaar niet gespeeld en speelde nu 3 wedstrijden in 1 week.
Anita deed het in de voorbereiding prima.. Moet ik het rekensommetje nu echt voor je gaan maken?
Waarom zou je Vertonghen uit het centrum van de verdediging halen als je de wedstrijd daarvoor de 0 hebt gehouden? Laat dat centrum maar ff zo staan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er loopt ook nog ene Wielaert rond en aangezien Vertonghen ook prima op links kan spelen vind ik het nog steeds een vreemde keuze. Maakt me dan niet uit dat Vurnon tegen een stel amateurs en Engelse houthakkers mee kon komen op die positie..
Ik ben ook geen Wielaert fan ofzo, maar vind het wel apart. Slovan zegt verder weinig, ook flinke kansen weggegeven aan het begin zelfs, maarjaquote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou je Vertonghen uit het centrum van de verdediging halen als je de wedstrijd daarvoor de 0 hebt gehouden? Laat dat centrum maar ff zo staan..
En tegen Sparta kan dat prima het prima met Anita op links, daarom zit hij bij de selectie enzo. Invalbeurten.
Maar ik vond hem uitstekend spelen tegen Sparta..
BS, ben nu nog steeds benieuwd waarom je Sulejmani nou goed vond invallen?
Mja, het is idd een net-niet speler van een omhoog gevallen provincieclubje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Wielaert fan ofzo, maar vind het wel apart. Slovan zegt verder weinig, ook flinke kansen weggegeven aan het begin zelfs, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |