Als je mijn posthistory doorkijkt zie dat ik gelukkig nooit zo gek was om ook maar 1 stuiver aan fok! te betalen, het moet namelijk wel leuk blijven. Helaas waren er nogal was users die hier wel intrapten en geld gaven zodat SHE naakt kon gaan.quote:Beste Crewleden,
Het volgende, laten we een vrouwlijke user toevoegen aan fok! haar admin maken, en tegen de tijd dat 3FM dat glazenhuis gedoe weer doet laten we haar naakt poseren voor geld. Het mooie is dat ik een dubbelrol kan vertolken, ik kan aan de ene kant de user onderhouden, en vervolgens het ingezamelde geld langs brengen. Vervolgens laten we SHE nooit naakt poseren en verdwijnen naar de achtergrond.
Let me know,
sun
Ja, ben je nou zo achterlijk of doe je zo achterlijkquote:
Nee, dit is echt.quote:
die heb ik wel, maar dat is eigenlijk mijn backup, ik wil dat ze het zelf toegevenquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:40 schreef patatmetfriet het volgende:
En je had niet even wat leuke screencaps kunnen maken of zo?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:44 schreef Het_hupt het volgende:
Och, af en toe zal nog zo'n kuttopique opborrelen met zo'n brainfart.
Het is toch inmiddels wel duidelijk dat het afblazen van de actie volledig bij SHE ligt?
Probeer daar maar het geld weg te halen.
Maar zoals TS zelf al aangeeft niets te hebben betaald, is het gewoon een droevige poging tot rellen.
Een slotje derhalve.
mwah, ik dump hier bergen bagger idd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
vind je dit nou ook niet een beetje een pot verwijt de ketel opmerking?
Heb je die ongelofelijke bagger weleens teruggelezen die jij hier post?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik dump hier bergen bagger idd.
maar dat neemt mijn argument niet weg
Vonne is inderdaad wanhopig bezig al je argumenten te weerleggen. Ow, wacht, dat doet ze niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:37 schreef BereNDD het volgende:
Ik post het in ONZ omdat ze het anders verwijderen, en het feit dat Yvonne zich zo aan het verdedigen is moet genoeg zeggen
yupquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en toen kwam er een olifantje en die blies t verhaaltje.....
uit
denk eerder weer open,quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
topic nog open?
Goddank ik dat ik ze niet heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:00 schreef Prosac het volgende:
Die foto's van SHE heeft iedereen toch allang?
SHE.rarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:00 schreef Prosac het volgende:
Die foto's van SHE heeft iedereen toch allang?
Verbaas me dr nog over wat je met fruit kan doenquote:
Nouja, zo'n banaan snap ik, maar waar ze die ananas laat is me een raadsel!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verbaas me dr nog over wat je met fruit kan doen
nou dat dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, zo'n banaan snap ik, maar waar ze die ananas laat is me een raadsel!
Je ziet toch héél duidelijk waar die in gaat...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, zo'n banaan snap ik, maar waar ze die ananas laat is me een raadsel!
Ja nou ja.. Maar zo'n full-size watermeloen.. Er ZIJN grenzen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Je ziet toch héél duidelijk waar die in gaat...
Ze zijn toch niet geshopt he!?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
Het beeld vertekend wat, zo groot is die meloen nou ook weer niet.
Met wat tijgerbalsem als glijmiddel zou jij um ook kunnen hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
Het beeld vertekend wat, zo groot is die meloen nou ook weer niet.
Ik denk het wel. Of ze hebben een grote voor foto 1 en stiekem een wat kleinere voor foto 2, hij zit er dan toch half in en dan valt het niet zo op.quote:
FOK! Is een grote hoaxquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Of ze hebben een grote voor foto 1 en stiekem een wat kleinere voor foto 2, hij zit er dan toch half in en dan valt het niet zo op.
tijgerbalsem is geen glijmiddel, ik denk dat het daar elk weekend mis gaat bij jou Het_hupt.
Vandaar dat ze zo wild isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Of ze hebben een grote voor foto 1 en stiekem een wat kleinere voor foto 2, hij zit er dan toch half in en dan valt het niet zo op.
tijgerbalsem is geen glijmiddel, ik denk dat het daar elk weekend mis gaat bij jou Het_hupt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |