Wat hebben deze 3 users met elkaar gemeen? Ik zal het je zeggen, ze worden
alle drie door dezelfde persoon onderhouden.
Door de hack van gister is er nogal wat gevoelige informatie op straat komen te liggen. Wat vrijwel direct mijn aandacht trok was de inzamlings-ideeënbus, ja je hoort het goed, een inzamelings-ideeënbus. (in besloten kring werd hierna gerefereerd als IIB)
Mijn oog viel op een idee van (toen nog luisterend de username ) Sunchaser, ik quote:
quote:
Beste Crewleden,
Het volgende, laten we een vrouwlijke user toevoegen aan fok! haar admin maken, en tegen de tijd dat 3FM dat glazenhuis gedoe weer doet laten we haar naakt poseren voor geld. Het mooie is dat ik een dubbelrol kan vertolken, ik kan aan de ene kant de user onderhouden, en vervolgens het ingezamelde geld langs brengen. Vervolgens laten we SHE nooit naakt poseren en verdwijnen naar de achtergrond.
Let me know,
sun
Als je mijn posthistory doorkijkt zie dat ik gelukkig nooit zo gek was om ook maar 1 stuiver aan fok! te betalen, het moet namelijk wel leuk blijven. Helaas waren er nogal was users die hier wel intrapten en geld gaven zodat SHE naakt kon gaan.
Dus stefan, je kan nu 3 dingen doen en ik zal er een pol van maken
Poll: Wat moet stefan doen om het goed te makenHet geld netjes terugbetalen aan iedereen
Account deleten, aanmelden bij Viva forum
Zelf naakt poseren (god nee!)
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..