even lostrekkenquote:
nicequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef Neleos het volgende:
Gitaren
Welke film?quote:De film is een moderne bewerking van het verhaal Romeo en Julia. Romeo is in deze bewerking een ex-agent die op zoek is naar de moordenaar van zijn broer. Deze moordenaar had banden met de Amerikaanse tak van de Chinese maffia. Juliet is de dochter van de Amerikaanse maffiabaaas. De twee worden op slag verliefd, tot afschuw van hun kennissen en families.
Kutfilm inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:11 schreef skittelman het volgende:
romeo must die (kutfilm)
Lost is goed, game on!quote:
Het moet +2 zijn, het is een tientallen topicquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
Lost is goed, game on!
Burnett +1
Stand deel 1710
11 tomtomaat
2 chufi
2 slaveloos
8 skittelman
6 Neleos
2 Sloggi
1 Burnett
begin eens met een nieuwe vraag danquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:14 schreef tong80 het volgende:
Shit ik moet hier beter mijn best doen
Wel de juiste vliegramp maar Winston Haatrecht verloor zijn broertje Jerry.quote:
Als die al familie verloren heeft dan wel in de burgeroorlog en Weah wou zelf President worden geloof ik.quote:
Ik las het verkeerd het Zambiaanse eltal is ook verongelukt namelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als die al familie verloren heeft dan wel in de burgeroorlog en Weah wou zelf President worden geloof ik.
Nee. Wel ooit in de jeugd bij de Volewijckers gespeeld.....quote:
Nee....quote:
Nee de speler voetbald nog steeds. In de Bundesliga op dit moment.....quote:
Jah, echt héquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
mensen, wat is er nou toch de lol van vragen te stellen die niemand weet, zelfs niet na zware hints.
Kom wel weer eens terug als er een vraag wordt gesteld die iemand weet
De link met Suriname ontgaat me bij die..... De speler speelt voor de club die vorig seizoen nog de meest Nederlandse club was.... de club van van Bommel is nu de meest Nederlandse club.....quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
mensen, wat is er nou toch de lol van vragen te stellen die niemand weet, zelfs niet na zware hints.
Kom wel weer eens terug als er een vraag wordt gesteld die iemand weet
Waarom wordt er toch altijd zo gezeurd als ik een vraag stel?quote:
Yep! Zijn broer Guno was Minister van Communicatie, Toerisme en Transport onder Wijdenbosch.quote:
De bedevaartsroute naar Compostela?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bedevaartsroute naar Compostela?
Ooit van mijn ex gekregen. Wel leuke boeken.quote:
Kouseband?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef tomtomaat het volgende:is een extreem lange peul, lijkend op een uitgerekte sperzieboon. De
wordt gekweekt in tropische, Aziatische gebieden en in Zuid-Amerika.
Wat?
weer terugquote:
Frans Boksen wordt het ook wel genoemd maar lijkt meer op kickboksen.quote:
Jawel! Revolutionair ontwerp van Alec Issigones. Compact ontwerp, motor dwars voorin met voorwielaandrijving, daardoor maximale ruimte voor de inzittenden.quote:
mr_a +2quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Alice Cooper, How you gonna see me now?
Maizena +2quote:
Op tijd terug van vakantie voor het dubbele puntentopic, maar het zijn nog niet echt mijn vragenquote:
Waar ben je heen geweest?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Op tijd terug van vakantie voor het dubbele puntentopic, maar het zijn nog niet echt mijn vragen.
Eerst naar Barcelona en vervolgens een paar dagen naar Duitslandquote:
tomtomaat + 2quote:
quote:
Yep!quote:
Bwinquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Robbiev85 het volgende:
Welke site is momenteel de shirtsponsor van Real Madrid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |