Dat mensen zulke uitspraken kunnen doen. Ongelooflijk.quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ze draaide 'Fireflies' voordat Miley Cyrus begon op te treden, sindsdien vind ik het een geweldige plaat
Broodbakmachines man, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat mensen zulke uitspraken kunnen doen. Ongelooflijk.
"Fireflies", "Miley Cyrus" en "geweldige plaat" in één zin!
Inderdaad. Ook beschuldig ik er een aantal stoeptegels van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Broodbakmachines man, dan krijg je dat.
Je post sloeg echt nergens op... wat wil je nu zeggen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Ging eerst naar t concert voor Owl City, daarna tochmaar besloten dat LIGHTS 10x zo goed is![]()
jammer dat het commercieel is geworden
wat ik daarboven heb gezegt dus, niet duidelijk ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je post sloeg echt nergens op... wat wil je nu zeggen dan?
Als je nou begint met de OP lezen, daar staat in dat LIGHTS de support is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Je ging eerst naar Owl City (daarna naar wat.. anders hoef je eerst niet te gebruiken), daarna heb je toch maar besloten dat Lights 10* zo goed is (Lights is beter dan welk nummer, je begint hier met iets te vergelijken maar stopt halverwege)
jeezz jij bent echt vervelendquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee maar je zegt Woaaah! Lights is 10* zo goed!
Ja zo goed als wat?Waar vergelijk je het mee...
Radioquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Nu al weer te vaak gehoord op de radio FIREFLIES![]()
onontdekt? Nu niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |