Heb er 3 via DX (mms pro duo, 8 gb)quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was ik al geruime tijd.
[..]
Hoezo?
Je moet er wel de tijd voor nemen, zorg dat ze echt goed met warmte/hitte gevuld zijn anders gaan ze inderdaad zo weer naar beneden, als ie helemaal bol staat en hij gaat automatisch omhoog dan is het goed. En over dat schuine, ik heb dat ook gehad maar toen vloog ie niet in de fik. Het is heel belangrijk dat je dat (aanmaak)blokje goed vast, in het midden zet en recht. En vooral niet té overhaast oplaten. Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:25 schreef delano.888 het volgende:
Dit is niet grappig![]()
2 wishing lanterns besteld, en laatst samen met mn vriendin opgelaten.
1 vloog schuin, vloog in de brand, en stortte neer.
1 zakte na 2 minuten al weer neer, in een weiland waar paarden liepen die vervolgens heel bang gingen rondrennen (het was 2 uur 's nachts ofzo)
klote dingen
Anders krijg je steekvlammen uit je reetquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.
maarre? die moet toch plat liggen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet er wel de tijd voor nemen, zorg dat ze echt goed met warmte/hitte gevuld zijn anders gaan ze inderdaad zo weer naar beneden, als ie helemaal bol staat en hij gaat automatisch omhoog dan is het goed. En over dat schuine, ik heb dat ook gehad maar toen vloog ie niet in de fik. Het is heel belangrijk dat je dat (aanmaak)blokje goed vast, in het midden zet en recht. En vooral niet té overhaast oplaten. Neem de tijd en met veel wind kan je beter even wachten.
Succes met je verdere pogingen!
Wat houd dat inquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:25 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik kreeg net de schok van m'n leven. Ik had http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22251 besteld. Lens was van kunstof en de algehele bouwkwaliteit viel me wat tegen. Kijk ik op de display van ons senseoapparaat. Is die bril verdorie nog ECHT polariserend ook
Had SE niet verwacht
Waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Rupkeii het volgende:
Met die trackingnummers kun je zien wanneer het pakketje HK verlaat.
Zullen momenteel misschien nog niet werken maar vandaag of morgen zul je zien dat ze ingevoerd zijn door HKpost en de dag dat ze vertrekken naar NL
misschien waren de grote verpakkingen op, en heeft die het moeten splitsen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef saban het volgende:
En waarom zijn het 2 tracking codes en niet 1?
Mooi zinnetje, ga ik toepassen tijdens mn verkoop praatjesquote:Op Chinese webshop en gadgetstopic #12
Je wilt een betrouwbaar kaartje hebben voor onvervangbare data.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |