quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
doe ik ook maar dan zeiken of dat het troep is of dat het nep is![]()
geheel offtopic ik mis de wedstrijden naar almeloooooooooooooooooooooooooo
kunstgrasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Offtopic:
Ik mis de wedstrijden naar jullie ook wel hoor, lekker eerste divisie, lekker met 10 / 20 man naar een uitduel![]()
Maar eredivisie heeft ook wel wat, de aandacht, hoe groot het is, de discussies op tv over kunstgras
tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ga ik voor mijn verjaardag vragen, staat mooi op mijn eikenhouten bureau![]()
http://item.taobao.com/au(...)d04ae.jhtml?cm_cat=0
De teksten zijn overgenomen van het origineel, die heeft dit er ook op staan. Alleen dat swiss made aan de onderkant dat staat in het originele horloge onder het 6 uur streepje en niet ernaast. Verder heeft het dp klokje een opengewerkte onderkant in tegenstelling tot het origineel, en is het nog maar afwachten of er een kroontje in het glas is gegrafeerd op 6 uur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat sturen ze sinds kort in een hard rood doosje op, het kan dus wel. Moet je de wijzerplaat eens goed bekijken, offically certifiedAlsof ze het bewust doen
OMG!!!1!1!quote:NDS can be changed to real guitar after inserted special game card.
hij bedoelt dat het verkeerd geschreven is. Er moet nog een i tussen. Officially.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef veda het volgende:
[..]
De teksten zijn overgenomen van het origineel, die heeft dit er ook op staan. Alleen dat swiss made aan de onderkant dat staat in het originele horloge onder het 6 uur streepje en niet ernaast. Verder heeft het dp klokje een opengewerkte onderkant in tegenstelling tot het origineel, en is het nog maar afwachten of er een kroontje in het glas is gegrafeerd op 6 uur.
Maar voor 10 euro mag ik niet zeuren, daarbij, niemand die die details zien
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef DjimmyR het volgende:
Hoe werkt dat taobao? Of heb ik er in de openingspost overheen gelezen?
En is het ook in het Engels haha, want ik snap er maar weinig van zo.
Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het verkeerd geschreven is. Er moet nog een i tussen. Officially.
De 2 goedkoopste, zijn gewoon hetzelfde. 1 verpakking is in bulk een stuk goedkoper dus dan is de keus helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef Skiet het volgende:
Mensen nog aanraders welke Sloral C van DP het beste is om te bestellen van de drie soorten?
Duurder dan via de mail omdat ze daar vaste kosten hebben bij het bestellen van producten. Via de mail is het zo dat de prijs meestal wordt uitgerekend en dan een mooi bedrag in de buurt wordt gekozen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef sven93 het volgende:
Mijn horloge (replacement) ook binnen, deze keer zonder kapot glaasje
Hoezo kopen jullie je TaoBao shit trouwens niet op axgift.com?
Hoelang zal het duren voordat het aankomt?quote:The item (RB0488993xxxx) left Hong Kong for its destination on 27-Aug-2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |