En wie is charlygp? Ik kan hier ook wel zeggen dat Schumi in Spa rijdt zonder echte bronquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://twitter.com/charlygp
zo beter?
ik neem ook zeker niet alles over wat ik op twitter lees maar deze man is; Redactor de Grand Prix Actual (España)- Grand Prix Actual Magazine journalist (Spain)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
En wie is charlygp? Ik kan hier ook wel zeggen dat Schumi in Spa rijdt zonder echte bron
Okay, we zullen zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem ook zeker niet alles over wat ik op twitter lees maar deze man is; Redactor de Grand Prix Actual (España)- Grand Prix Actual Magazine journalist (Spain)
Laten we maar afwachten of hij de juiste bronnen heeft
Inderdaad. Voorlopig zijn het geruchten en meer niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik las ook dat ProDrive Force India wil overnemen, en dat het zondag gaat regenen.. Beide berichten hebben op dit moment evenveel houvast
"Hij rijdt ook de laatste races" met vervolgens ene quote dat hij in Spa zal rijdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef Atreidez het volgende:
Hoe de Pers over F1 schrijft is nu wel grappig, maar al die Nederlandse kranten verdraaien vaak F1 nieuws en verslagen naar hoe hun vinden dat mensen het makkelijk kunnen interpreteren. Ik lees t iig niet meer
autosport.comquote:Brawn finds backing to secure F1 future
By Jonathan Noble Tuesday, August 25th 2009, 12:46 GMT
Brawn GP has now secured the funding to guarantee its Formula 1 future for the next three years, AUTOSPORT has learned, after confirming for the first time that its deal with Virgin will end later this season.
The outfit had come into this campaign with enough funding from Honda to see it through to the beginning of 2010, but it needed to find additional backers to guarantee its place in F1 beyond then.
A sponsorship deal with Virgin was signed at the Australian Grand Prix but hopes it could be expanded into a title-sponsorship deal were scuppered when the two parties could not agree on the level of funding. Virgin is now on its way to the new Manor Grand Prix team.
Despite failing to find a deal with Virgin, it is understood that Brawn GP has now managed to put in place agreements with a number of unidentified major backers that will commence from the start of 2010.
Brawn GP CEO Nick Fry said the identity of the sponsors would likely be kept secret until the launch of is 2010 car. The team has been linked to deals with Emirates airline, Monster energy drink, Bwin and Telmex in the past.
"We have zero worries on funding for this year, next year, the year after, and the year after that," he told AUTOSPORT. "I smile when people talk about money, because we've always had the finances for this year, and neither Ross nor I would not have taken on the team if we did not have the money for this year.
"We've signed some nice contracts, and those will come out into the open when we launch the car next year, but we will see what happens. There is zero worry on our side."
Talks with team backers accelerated over the summer once the new Concorde Agreement was in place - as it guaranteed the future of F1 and ended talk of a breakaway.
Team principal Ross Brawn said: "That was a log jam because sponsors wanted to know what the situation was, and things are freeing up. Everyone up the pit lane will find that things are now much better because we know what the commercial basis is for the future.
"We know we are going to be racing for the next three years at least in this championship - and I hope beyond, I hope we don't get into discussions about alternative championships again."
Fry also publicly confirmed for the first time that Virgin was leaving the team at the end of this season, following its first foray into F1.
When asked if the company's logos would be on the Brawn GP car next year, he said: "No. We've had a great relationship with Virgin.
"You have noticed different stickers from Virgin on the car over the year, and that is the result of additional requests from their side, which has increased our income as well, which is nice. I think they have had a great initiation into F1, and we are helping where we can in advice about what they can do with Manor.
"I really do hope they are successful not only next year but beyond, because they are a good company and it is a good company for F1 to have."
Nouja, op Spa is regen toch wel een redelijke kans dacht ik zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik las ook dat ProDrive Force India wil overnemen, en dat het zondag gaat regenen.. Beide berichten hebben op dit moment evenveel houvast
Stirling Moss gaat natuurlijk in belgie rijdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, niemand roept hier ook dat Alain Prost aan een comeback bezig is.. alle geruchten hebben wel een redelijke kans, maar t blijven allemaal geruchten he
Fail.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef vosss het volgende:
Nou Surtees Junior is er 1 die zeker NIET gaat rijden
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef vosss het volgende:
Nou Surtees Junior is er 1 die zeker NIET gaat rijden
quote:Renault-rijder Romain Grosjean blijft zijn Formule 1-carrière voorlopig combineren met een baan als bankmedewerker. Zo heeft de 23-jarige Fransman laten weten. Grosjean maakte afgelopen weekend zijn Formule 1-debuut, in Valencia.
"Ik heb van elke seconde genoten", zei Grosjean over zijn eerste race. "Ik wil het team enorm bedanken voor alle steun en hulp die ik afgelopen weekend kreeg. Alles was nieuw voor mij, dus ik had enorm veel om te leren. Ik had een goed gevoel over de auto en gedurende het weekend werd dat gevoel ook steeds beter. Over het geheel genomen ben ik wel tevreden over mijn eerste race. Het belangrijkste was dat ik de finish haalde en zoveel mogelijk ervaring opdeed. Toen ik aan de finish kwam, zag ik al mijn monteurs op de pitmuur juichen. Dat gaf een erg goed gevoel."
Grosjean is naast zijn baan als Formule 1-coureur ook nog parttime werkzaam bij een bank in het Zwitserse Genève, waar hij geboren en getogen is. De voormalig Europees F3-kampioen is voorlopig niet van plan om te stoppen met dat werk "Ik heb er afgelopen dinsdag nog gewerkt", vertelde Grosjean. "Ik heb veel plezier in mijn werk daar, dus ik zou het graag blijven doen. Tot dusver heb ik het altijd goed kunnen combineren. En daarbij, het houdt me met beide benen op de grond."
Over zijn doelen voor de Grand Prix van België zei hij: "Het team legt geen druk op me, maar ik zou zelf graag wat competitiever zijn in Spa. Ik weet echter dat ik nog erg veel te leren heb, dus ik zal het stap voor stap moeten bekijken. Na afloop van de vrije trainingen zal ik voor mezelf gaan kijken wat er mogelijk is in deze race."
Vorig jaar wist Grosjean de GP2-race op Spa-Francorchamps nog te winnen
Het is dat ING toch vertrekt... maar anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef kepler het volgende:
Grosjean is gewoon nog bankmedewerker
http://f1.gpupdate.net/nl(...)j-bank-niet-opgeven/
[..]
http://www.f1pits.net/nieuws/gezocht_24.000_fans_voor_spa/quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik had gelezen dat Spa uitverkocht was? Is dus gewoon onzin! Even kijken of er nog een paar lastminutes te krijgen zijn voor weinig, ik ga tenslotte toch niet op vakantie.
edit: Hmm, alle tribunes op mooie plaatsen zijn iig weg, of ik moet met een kinderkaartje binnen kunnen komenGeneral admission bronze is 160 eu, en dan kan je op allerlei plaatsen gaan staan, op zich wel betaalbaar. Nog meer mensen die interesse hebben om te gaan?
brons is kut op zondag weet ik uit ervaring, dat zou ik niet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik had gelezen dat Spa uitverkocht was? Is dus gewoon onzin! Even kijken of er nog een paar lastminutes te krijgen zijn voor weinig, ik ga tenslotte toch niet op vakantie.
edit: Hmm, alle tribunes op mooie plaatsen zijn iig weg, of ik moet met een kinderkaartje binnen kunnen komenGeneral admission bronze is 160 eu, en dan kan je op allerlei plaatsen gaan staan, op zich wel betaalbaar. Nog meer mensen die interesse hebben om te gaan?
waaaaat hoezo? Wij hebben bronsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
brons is kut op zondag weet ik uit ervaring, dat zou ik niet doen![]()
wij doen het iig nooit meer
omdat als je zondag fatsoenlijk wilt zien in een fatsoenlijke bocht (wij zaten toen bij de busstop) héél vroeg aan het hek moet gaan staan wachten tot het circuit open gaat, en dan kun je met je klapstoeltje en je plastic zeiltje onder je arm over de heuvels gaan rennen tot je in je bocht bent waar je moet zijn...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:38 schreef bodylotion het volgende:
[..]
waaaaat hoezo? Wij hebben brons
oh lengte heb ik gelukkig welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:50 schreef Atreidez het volgende:
Heb t idee dat je met brons of heel vroeg moet zijn, of heel lang moet zijn... En dan ws. ook nog alles door een hek moet bekijken zonder echt goed overzicht.. Al staan er wel genoeg schermen opgesteld langs de baan
Geen idquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:06 schreef bodylotion het volgende:
[..]
oh lengte heb ik gelukkig wel. Hoe zit het met die tv schermen? Valt alles daar een beetje fatsoenlijk op te volgen?
Kemmel heet het daarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef Gauner het volgende:
Rechte stuk na Eau Rouge is ook leuk om even te zitten, maar vond dit een mooiere plek.
Met die tests kwam iedereen daar snel voorbij op Mark Webber na inddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, met die stoeltjesoplossing moet je daar wel tegen die schuine wand aan kunnen zitten, maar veel zien doe je er niet.. Met die tests ook, zag je ze heeeeel rap komen en ook weer gaan.. Als er wordt ingehaald is de kans dat t daar gebeurt wel groot
Ontwikkelaarquote:Voor de liefhebbers van Formule 1 is er nu de officiële applicatie F1 Timing. Met F1 Timing kun je onder meer de posities van de coureurs in realtime volgen op je scherm tijdens de training, kwalificatie en de gedurende de wedstrijd zelf. Dit alles weergegeven op een realistische 3D kaart van het circuit. Naast het bekijken van de coureurs op de kaart, kun je ook alle tussentijden bekijken en krijg je per ronde live (geschreven) commentaar.
De realtime postities van de coureurs op je scherm zijn tot op 180 meter nauwkeurig (de ontwikkelaar zegt te werken aan een nog grotere nauwkeurigheid). Je kunt verder je favoriete coureur selecteren om die te volgen, zodat je altijd kunt zien waar deze zich bevindt ten opzichte van de concurrentie. In- en uitzoomen op het circuit is ook mogelijk door te pinchen.
Je kunt achteraf, maar ook tijdens de wedstrijd, ieder moment in de wedstrijd terug bekijken. Dit geldt ook voor de trainingen en de kwalificaties. Ook alle tussentijden van alle coureurs zijn zowel live als achteraf te volgen via de applicatie. Verder krijg je per ronde geschreven commentaar te zien over het verloop van die ronde.
Er zijn twee versies van F1 Timing: de Starter Pass en de Championship Pass. Met de eerste krijg je enkel toegang tot de gegevens en livetracking van de coureurs tijdens de trainingssessies. Met de Championship Pass-editie krijg naast de trainingssessies toegang tot de kwalificatie en de wedstrijd zelf. Aan de volledige editie hangt wel een pittig prijskaartje: 13,99 euro. De Starter editie kost 1,59 euro. Overigens is het ook mogelijk om bij de Starter Pass via een in-app purchase toegang te krijgen tot de gegevens van de kwalificatie en/of de wedstrijd. Wat dit kost is niet direct te vinden op de website van de ontwikkelaar.
De F1 Timing App Starter Pass is te koop voor 1,59 euro in de App Store. De volledige Championship Pass editie kost 13,99 euro. bron
Is toch logisch, de iphone heeft een steeds grotere userbase en dan ga je daar je software op uitbrengen. Levert meer geld op. Maar ik vind het veels te duur voor zo'n app. Het is wel gaaf, maar is het voor de komende seizoenen ook nog of voor de resterende wedstrijden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gezeik met die iPhone steeds, die krijgt allemaal leuke gadgets.. Maar er is een legio aan smartphone's en windows mobile devices die veel meer worden gebruikt, en daar is amper een livetiming voor te vinden
wij vertrekken vrijdag. we staan op 'camping' Stavelot, met een witte bus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:18 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Morgen vertrekken we om 10:00 weer naar de camping om de tent op te zetten en daarna naar het circuit te gaan voor de pitwalk (als die er is tenminste). (Ik ben die jongen met de McLaren pet en EF 70-200/F4 op een EOS40d)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |