Bij mij is het ook gelukt en ik heb ook een mailadres dat niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat password wijzigen wordt nog interessant. Ik heb die ooit eens aangemaakt op een mailadres dat niet meer bestaat. Dus als ze het gaan mailen zou ik er misschien niet meer inkomen.
Ga het maar proberen.
Mocht het niet lukken dan zou ik zo maar eens onder een andere naam in kunnen loggen.
Wish me luck
Vandaag totaal niet. Morgen ochtend weer.quote:
Ja, OZ kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:49 schreef Soempie het volgende:
Lekker een dagje vrij? Plannen?
Nog 15 dvd's te gaan, dus ik heb nog wel wat te kijken.quote:
Voor een aanpassing van de stand moet je bij de buren zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
lama
quote:
jammer.quote:
Ik kan het wel voor je branden op dvd, we hebben het op de dvd-recorder staan. PM me je adres dan maar, stuur ik je hem op.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fuck! Dat wilde ik zo graag zien, maar gister eerst naar Topgear gekeken en daarna naar een film.En zaterdag zitten we in Duitsland.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan het wel voor je branden op dvd, we hebben het op de dvd-recorder staan. PM me je adres dan maar, stuur ik je hem op.
KOmt het helemaal goed!!quote:
Ik normaal ook niet, maar ik vond dat het wel een keer kon. Ik snap niet waar anderen dan lingerie vandaan halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
KOmt het helemaal goed!!![]()
Cool van je haar trouwens.. en fijn dat Wiebel het setje mooi vond. Maar ¤ 130,= voor een lingeriesetjedat geef ik er echt niet voor uit.
Ik koop nooit setjes.. gewoon goede bh's van Hunkemöller en boxershorts van Livera.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar ik vond dat het wel een keer kon. Ik snap niet waar anderen dan lingerie vandaan halen.Bij de gangbare winkels vind ik echt nooit wat en als ik al iets leuks zie dan is het er of niet in mijn maat of het is echt flutkwaliteit.
Eerder kocht ik altijd bh's bij triumph in Groningen, maar die hebben ze hier niet geloof ik. En ik doe toch een eeuwigheid met bh's, dus op zich is die 130,- euro niet zo gek. En nu heb ik eindelijk eens iets wat niet zwart, wit, of rood is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik koop nooit setjes.. gewoon goede bh's van Hunkemöller en boxershorts van Livera.![]()
![]()
Pff ik moet zo strijken, maar ik vind het zo broeierig in huis...
Dan is het een goede investeringquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerder kocht ik altijd bh's bij triumph in Groningen, maar die hebben ze hier niet geloof ik. En ik doe toch een eeuwigheid met bh's, dus op zich is die 130,- euro niet zo gek. En nu heb ik eindelijk eens iets wat niet zwart, wit, of rood is.![]()
Ik heb een hekel aan huishouden doen, maar strijken vind ik het minst erg. Ik vind de kleding mooier als het gestreken is. Vooral babykledingquote:Ik strijk nooit.![]()
Alleen gister heb ik ook een overhemd voor mij gekocht, dus voortaan moet ik wel aan de bak. Ik laat Sven zo slonzig de deur uit gaan.
Buitenlandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar ik vond dat het wel een keer kon. Ik snap niet waar anderen dan lingerie vandaan halen.Bij de gangbare winkels vind ik echt nooit wat en als ik al iets leuks zie dan is het er of niet in mijn maat of het is echt flutkwaliteit.
Niet terug naar bed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
ik ben nog niet helemaal terug op aarde maar ik kom maar even melden dat ik nog leef
Lowlands was top, meer daarover later. Eerst maar eens wakker worden
Kan nog steeds niet uitslapenquote:
Overigens MaJo, heb ik jequote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Overigens MaJo, heb ik jegezien bij 90's now of was hij daar niet?
Ben je bang voor naalden PS?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb net iets gedaan wat totaaaal tegen mijn principes isHeb de doktersassistente gevraagd of ze me n spuitje wilde geven
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar hij is cool
MaJo, mn psych was niet blij met wat ik zaterdag had gedaan![]()
Ik ben wel heel blij dat jij er was
![]()
Dat vroeg ik me ook af...quote:
PS had nog een vaccinatie nodig voor ze naar Amerika mag, ik vermoed dat ze die heeft gehaaldquote:
Tim het gaat om de volgende opmerking:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS had nog een vaccinatie nodig voor ze naar Amerika mag, ik vermoed dat ze die heeft gehaald
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar hij is cool
![]()
Hij was er toen inderdaad niet neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar hij is cool
![]()
Jullie maken ons wel heel nieuwsgierig..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was er toen inderdaad niet nee
dat kan ik me voorstellen van de psych, maar het is allemaal goed afgelopen uiteindelijk
ik word net weer wakker trouwens![]()
Ik had iets te veel ritalin geslikt. Viel niet zo goed zeg maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie maken ons wel heel nieuwsgierig..
Lekker toch? Had je gewoon even nodig na zo'n zwaar weekend.
Okay, heb wel even moeten opzoeken wat Ritalin is. Fijn dat het toch goed is gekomen!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had iets te veel ritalin geslikt. Viel niet zo goed zeg maar
En ja ik hou niet van naalden en zulks
Cool... misschien is het ook wel uitgezonden op tv. Ik moet ze nog gaan kijken... Waarover ging het?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens nog geïnterviewd door 3fm dus zou best kunnen dat er een filmpje op de site staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |