Bij mij is het ook gelukt en ik heb ook een mailadres dat niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat password wijzigen wordt nog interessant. Ik heb die ooit eens aangemaakt op een mailadres dat niet meer bestaat. Dus als ze het gaan mailen zou ik er misschien niet meer inkomen.
Ga het maar proberen.
Mocht het niet lukken dan zou ik zo maar eens onder een andere naam in kunnen loggen.
Wish me luck
Vandaag totaal niet. Morgen ochtend weer.quote:
Ja, OZ kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:49 schreef Soempie het volgende:
Lekker een dagje vrij? Plannen?
Nog 15 dvd's te gaan, dus ik heb nog wel wat te kijken.quote:
Voor een aanpassing van de stand moet je bij de buren zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
lama
quote:
jammer.quote:
Ik kan het wel voor je branden op dvd, we hebben het op de dvd-recorder staan. PM me je adres dan maar, stuur ik je hem op.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fuck! Dat wilde ik zo graag zien, maar gister eerst naar Topgear gekeken en daarna naar een film.En zaterdag zitten we in Duitsland.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan het wel voor je branden op dvd, we hebben het op de dvd-recorder staan. PM me je adres dan maar, stuur ik je hem op.
KOmt het helemaal goed!!quote:
Ik normaal ook niet, maar ik vond dat het wel een keer kon. Ik snap niet waar anderen dan lingerie vandaan halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
KOmt het helemaal goed!!![]()
Cool van je haar trouwens.. en fijn dat Wiebel het setje mooi vond. Maar ¤ 130,= voor een lingeriesetjedat geef ik er echt niet voor uit.
Ik koop nooit setjes.. gewoon goede bh's van Hunkemöller en boxershorts van Livera.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar ik vond dat het wel een keer kon. Ik snap niet waar anderen dan lingerie vandaan halen.Bij de gangbare winkels vind ik echt nooit wat en als ik al iets leuks zie dan is het er of niet in mijn maat of het is echt flutkwaliteit.
Eerder kocht ik altijd bh's bij triumph in Groningen, maar die hebben ze hier niet geloof ik. En ik doe toch een eeuwigheid met bh's, dus op zich is die 130,- euro niet zo gek. En nu heb ik eindelijk eens iets wat niet zwart, wit, of rood is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik koop nooit setjes.. gewoon goede bh's van Hunkemöller en boxershorts van Livera.![]()
![]()
Pff ik moet zo strijken, maar ik vind het zo broeierig in huis...
Dan is het een goede investeringquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerder kocht ik altijd bh's bij triumph in Groningen, maar die hebben ze hier niet geloof ik. En ik doe toch een eeuwigheid met bh's, dus op zich is die 130,- euro niet zo gek. En nu heb ik eindelijk eens iets wat niet zwart, wit, of rood is.![]()
Ik heb een hekel aan huishouden doen, maar strijken vind ik het minst erg. Ik vind de kleding mooier als het gestreken is. Vooral babykledingquote:Ik strijk nooit.![]()
Alleen gister heb ik ook een overhemd voor mij gekocht, dus voortaan moet ik wel aan de bak. Ik laat Sven zo slonzig de deur uit gaan.
Buitenlandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar ik vond dat het wel een keer kon. Ik snap niet waar anderen dan lingerie vandaan halen.Bij de gangbare winkels vind ik echt nooit wat en als ik al iets leuks zie dan is het er of niet in mijn maat of het is echt flutkwaliteit.
Niet terug naar bed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
ik ben nog niet helemaal terug op aarde maar ik kom maar even melden dat ik nog leef
Lowlands was top, meer daarover later. Eerst maar eens wakker worden
Kan nog steeds niet uitslapenquote:
Overigens MaJo, heb ik jequote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Overigens MaJo, heb ik jegezien bij 90's now of was hij daar niet?
Ben je bang voor naalden PS?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb net iets gedaan wat totaaaal tegen mijn principes isHeb de doktersassistente gevraagd of ze me n spuitje wilde geven
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar hij is cool
MaJo, mn psych was niet blij met wat ik zaterdag had gedaan![]()
Ik ben wel heel blij dat jij er was
![]()
Dat vroeg ik me ook af...quote:
PS had nog een vaccinatie nodig voor ze naar Amerika mag, ik vermoed dat ze die heeft gehaaldquote:
Tim het gaat om de volgende opmerking:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS had nog een vaccinatie nodig voor ze naar Amerika mag, ik vermoed dat ze die heeft gehaald
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar hij is cool
![]()
Hij was er toen inderdaad niet neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar hij is cool
![]()
Jullie maken ons wel heel nieuwsgierig..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was er toen inderdaad niet nee
dat kan ik me voorstellen van de psych, maar het is allemaal goed afgelopen uiteindelijk
ik word net weer wakker trouwens![]()
Ik had iets te veel ritalin geslikt. Viel niet zo goed zeg maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie maken ons wel heel nieuwsgierig..
Lekker toch? Had je gewoon even nodig na zo'n zwaar weekend.
Okay, heb wel even moeten opzoeken wat Ritalin is. Fijn dat het toch goed is gekomen!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had iets te veel ritalin geslikt. Viel niet zo goed zeg maar
En ja ik hou niet van naalden en zulks
Cool... misschien is het ook wel uitgezonden op tv. Ik moet ze nog gaan kijken... Waarover ging het?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens nog geĂŻnterviewd door 3fm dus zou best kunnen dat er een filmpje op de site staat
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, weer terug in Nederland, en gelijk maar even de wachtwoordprocedure gedaan. Goedemiddag allemaal
Heerlijk, we hadden naast de koelbox ook van die opvouwbare campingstoeltjes meegenomen, en we hebben een aantal erg leuke picknickplekjes gevonden door gewoon langs mooie wegen te rijden tot we ergens kwamen wat 'wel leuk leek'quote:
Prima hoor, ik denk dat ik volgend jaar nog wel weet waar ik allemaal geweest benquote:Volgend jaar gaan wij ook zoiets doen, dus tegen die tijd ga ik je om tips vragen.![]()
Over mensen die meerdere bandjes om hun pols hebben en ik heb er 3quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Cool... misschien is het ook wel uitgezonden op tv. Ik moet ze nog gaan kijken... Waarover ging het?
Je mag het ook nu allemaal vertellen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heerlijk, we hadden naast de koelbox ook van die opvouwbare campingstoeltjes meegenomen, en we hebben een aantal erg leuke picknickplekjes gevonden door gewoon langs mooie wegen te rijden tot we ergens kwamen wat 'wel leuk leek'
Prima hoor, ik denk dat ik volgend jaar nog wel weet waar ik allemaal geweest ben
Nina Kimertquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
PS ben je nog bij de 3FM-sessies geweest en zo ja, welke?
In de categorie 'toeristische plekken waar geen reet aan is' waren wij in Riquewihr in de Elzas, een Wijn- en vakwerkdorpje dat echt onder de voet gelopen wordt door toeristen. Des te erger omdat er maar één grote straat is, en daar is dus iedereen. Een paar dagen later waren we in Duitsland waar het stikt van dorpjes met nog meer en mooier vakwerk, net zo veel wijn, en een stuk minder toeristen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je mag het ook nu allemaal vertellen hoor.Was je met vrienden? Of?
Van vorige vakanties weet ik dat je ontzettend mooie plekken tegen kunt komen als je gewoon maar wat gaat rijden en wel ziet waar je komt. In Schotland echt heel mooie watervallen, bergen en kastelen gezien waar geen kip kwam. En alle toeristische plekken waren geen ruk aan. Loch Ness bijvoorbeeld.
Ik heb de gidsen al opgevraagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef Soempie het volgende:
Lekker toch?Volgend jaar gaan wij ook zoiets doen, dus tegen die tijd ga ik je om tips vragen.
![]()
Ik denk nu al aan de zomer volgend jaar.![]()
we mochten maar naar éénquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de gidsen al opgevraagdwij willen volgend jaar naar Normandië.. kamperen met de kinderen.
Eentje dus maar PS. Ik zag nl. een sessie met De Staat en Roosbeef, die waren erg![]()
![]()
Ik ben er bij twee geweest, Elle Bandita op vrijdag en Devotchka op zaterdagquote:
Ow dat is jammer zeg. Ik dacht dat je er naar meer mocht. Maar die waar je geweest bent, was goed?quote:
Nee het zei ons niksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is jammer zeg. Ik dacht dat je er naar meer mocht. Maar die waar je geweest bent, was goed?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee het zei ons nikshet laatste nummer dat ze speelde kende ik wel, maar ik had geen idee naar wie ik stond te kijken. En de liedjes waren raar
Meer voor vanavond dan voor de restquote:
je grote going away party?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Meer voor vanavond dan voor de rest
quote:
tien voor elf vlieg ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoelaat vertrek je donderdag?
Duitsland zijn we dit jaar geweest en deze zaterdag en zondag gaan we nog in Duitsland bij vrienden logeren, dus dan wil ik wel tips over Frankrijk. Normandie weet ik al het een en ander van. Ik denk ook dat we daar volgend jaar heen gaan, maar waarschijnlijk gaan we dan ook rondtrekken. Dus, als je echt heel mooie plekken weet, dan hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de categorie 'toeristische plekken waar geen reet aan is' waren wij in Riquewihr in de Elzas, een Wijn- en vakwerkdorpje dat echt onder de voet gelopen wordt door toeristen. Des te erger omdat er maar één grote straat is, en daar is dus iedereen. Een paar dagen later waren we in Duitsland waar het stikt van dorpjes met nog meer en mooier vakwerk, net zo veel wijn, en een stuk minder toeristen.
Dat is dus sowieso geen aanraderMaar eigenlijk ga ik sowieso liever naar Duitsland dan naar Frankrijk. Maar uiteraard hebben we (ik was met een vriend van me, en in Duitsland een paar dagen bij m'n ouders) ons in Frankrijk ook uitstekend vermaakt. Heb je nog specifieke gebieden waarop je tips wilt hebben?
Ook Normandie! Gaan jullie in een tentje? Of luxer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de gidsen al opgevraagdwij willen volgend jaar naar Normandië.. kamperen met de kinderen.
Nicequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Duitsland zijn we dit jaar geweest en deze zaterdag en zondag gaan we nog in Duitsland bij vrienden logeren, dus dan wil ik wel tips over Frankrijk. Normandie weet ik al het een en ander van. Ik denk ook dat we daar volgend jaar heen gaan, maar waarschijnlijk gaan we dan ook rondtrekken. Dus, als je echt heel mooie plekken weet, dan hoor ik het graag!
de vlucht is ook maar 6 of 7 uur dus dat valt dan ook wel weer mee en je kan lekker je kater uitslapenquote:
Oh das alleen niet in Normandiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nice
En daar verder het binnenland in, richting de Gorges du Loup en de Gorges de Dalui![]()
ik vlieg donderdah pasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de vlucht is ook maar 6 of 7 uur dus dat valt dan ook wel weer mee en je kan lekker je kater uitslapen
Mooie timing.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vlieg donderdah pas
Mn kater kan ik niet uitslapen, erger nog, ik mag hem overrijden. Tijdens mijn rij-examen
We willen gaan rondtrekken, dus ik ben heel blij met wat je noemt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh das alleen niet in Normandie
daar was het wel ook héél mooi, ik zal bedenken of ik me wat kan herinneren
Mooie tijd om te vliegenquote:
Wij gaan of een caravan of luxe tent huren. We hebben geen eigen tent of caravan en die komt er ook niet. Normandië is niet al te ver rijden en dat is wel zo prettig met dan een kind van 1,5 jaar. Twan vermaakt zich wel in de auto. Al slaapt Lennon ook heel goed in de autoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook Normandie! Gaan jullie in een tentje? Of luxer?
kan toch een enorm zuupfeest wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vlieg donderdah pas
Mn kater kan ik niet uitslapen, erger nog, ik mag hem overrijden. Tijdens mijn rij-examen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan toch een enorm zuupfeest worden, Dus vanavond doe je het rustig aan
1. kon toch zon zuipfeest worden dan je nog dagen een kater hebt.quote:
Maar het is zo lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh oke
je moet van dat groene spul afblijven yuri
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker![]()
[ afbeelding ]
Dan is Normandie inderdaad ideaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan of een caravan of luxe tent huren. We hebben geen eigen tent of caravan en die komt er ook niet. Normandië is niet al te ver rijden en dat is wel zo prettig met dan een kind van 1,5 jaar. Twan vermaakt zich wel in de auto. Al slaapt Lennon ook heel goed in de auto![]()
Ideaal!
Zou voor mij voor het eerst naar Frankrijk zijn, ben alleen nog maar in Parijs en/of Disneyland geweest in Frankrijk.
of bedoelde je wat anders?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar okee. Het eerste deel van het gebeuren komt bijna (familie en vrienden van mijn ouders)... Dus ik ben weg voor vanavond
Have fun!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar okee. Het eerste deel van het gebeuren komt bijna (familie en vrienden van mijn ouders)... Dus ik ben weg voor vanavond
Leuk, waar in Duitsland?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Duitsland zijn we dit jaar geweest en deze zaterdag en zondag gaan we nog in Duitsland bij vrienden logeren,
Ik zat dit keer niet in Normandië maar aan de andere kant. Normandië ben ik vorig jaar geweest. Honfleur is erg mooi, een oude havenstad die na de 19e eeuw minder belangrijk werd en er dus nog oud uit ziet. Daarnaast vond ik het tapijt van Bayeux erg leuk om te zien.quote:dus dan wil ik wel tips over Frankrijk. Normandie weet ik al het een en ander van. Ik denk ook dat we daar volgend jaar heen gaan, maar waarschijnlijk gaan we dan ook rondtrekken. Dus, als je echt heel mooie plekken weet, dan hoor ik het graag!
Todtnau ben ik ook ooit geweest, en Freiburg is helemaal prachtig. Toevallig bij de Markthallen geweest om te eten? En ach, als het weinig cultuur was haal je dat volgende vakantie wel weer in toch? Zolang je je vermaakt hebt maakt dat weinig uit lijkt me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
Dankjewel voor de tips.De varkensmaag laat ik alleen even voorbij gaan.
![]()
Wij zijn dit jaar naar het zwarte woud geweest, in de buurt van Todtnau, en we hebben een dagje Zwitserland meegepikt. Je kunt er in elk geval heel mooi wandelen. Meer hebben we eigenlijk niet gedaan. Nog een paar uur met een bootje een meer op geweest, via een rodelbaan naar beneden gegaan, grotten bekeken en dus heel veel gelopen.![]()
Misschien wat weinig cultuur bedenk ik me nu.Nog wel in Zwitserland Basel bezocht en in Duitsland een dagje naar Freiburg geweest.
Kan kloppen. Misschien zegt het Musee d'Unterlinden, en het Issenheimer altaar, je dan ook wel wat. Die heb ik vorige week bekeken. Prachtig werk, en ook een erg leuk museum. Ook hoe ze dat altaarstuk neer hebben gezet vond ik erg leuk. Mocht je toch nog naar het oosten gaan dan is dat alvast mijn eerste aanrader.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef Soempie het volgende:
De kathedraal van Amiens kan ik me nog herinneren van een college kunstgeschiedenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |