Haha ja, lekker is dat.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:39 schreef Zorro het volgende:
Ajax, is dat niet die ploeg die vorige week riep dat ze 7 punten op PSV voor konden komen te staan? Hmm, eens kijken...![]()
quote:Tegenover de 41 doelpogingen van Ajax stelde Sparta slechts één schot op doel. De verdediging van Ajax, waarin Robbie Wielaert opnieuw ontbrak, werd nauwelijks op de proef gesteld.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani miste nog wel de grootste kans, wat hij van plan was weet ik niet, maar het leek nergens op..
16.5 miljoen.
16,5 miljoen idd zeg, wat een kanslozen gedrag daar in Amsterdamquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani miste nog wel de grootste kans, wat hij van plan was weet ik niet, maar het leek nergens op..
16.5 miljoen.
Nou nou...quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme.
AZ speelde héél lekker jaquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:41 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Haha ja, lekker is dat.
Vanmiddag Heerenveen - AZ gezien. Als AZ dit volhoudt worden ze weer kampioen. Echt het gemak waarmee ze combineren.
Whehequote:
Laatste kans van jullie werkte hij netjes weg.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef Superheld het volgende:
Jammer van de 2e helft voor ons, en dat die zweed tegen ons opeens wel iets pakt.
Een redelijk lage voorzet van Suarez op kniehoogte en de man van 16 miljoen wil de bal koppen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:39 schreef venomsnake het volgende:
16.5 miljoen.
Daar doelde ik ook opquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laatste kans van jullie werkte hij netjes weg.
Komt omdat ik bij de wedstrijd was natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:34 schreef Jojoortje het volgende:
Het is hier nog nooit zo stil geweest in het weekend
Gefeliciteerd met PSV he. Leuk dat Koefje weer eens scoorde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt omdat ik bij de wedstrijd was natuurlijk20% posts minder
![]()
Ajax 0-0? Was Suarez ziek?
Jaja het hele weekend, was maar een grapjequote:Op maandag 24 augustus 2009 02:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met PSV he. Leuk dat Koefje weer eens scoorde.
Ajax speelde redelijk, maar ze waren een ster in het kansen verneuken.![]()
Je weet dat FOK down was he?
FOK! gehackt, belangrijke info!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn waren ze met de server bezig
Dude, je hebt een spektakel gemistquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn waren ze met de server bezig
Mja, hackersquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dude, je hebt een spektakel gemistWe gingen bijna ten onder joh!
Vage wedstrijd inderdaad. Beetje tegen de verhoudingen in. Wel lekker uitgespeeld die 1-2quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
met rust Roda - Vitesse 1-2 Hofs
Mogen blij zijn dat het niet 5-2 is
Piet Piet , Piet Piet Piet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |