Komt omdat TS er geen paint bij heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Fipo na 3 uur, dat moet een record zijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Ooh laat maarquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Bij TS het liefst te strak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
je trekt het toch zo strak aan als je zelf wilt
Puber? Laag opgeleid? Of fan van Wouter Bos?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:
Een stropdas is per definitie voor sukkels. Gewoon weg pleuren dat stukje loosers onding.
zelfs die zie ik de laatste tijd weer met een das omquote:
Wel als minister van Financiën, want dan moet je er betrouwbaar uit zien... In functie voor de PvdA gaat ie weer af hoor, want welke arbeider kan zich nu identificeren met zo'n kerel in een pak..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:25 schreef s0k het volgende:
[..]
zelfs die zie ik de laatste tijd weer met een das om
Geen van drieen, maar wel iemand die niet als een debiele aap achter al die pakkies dragers aan rent en zo'n achterlijk ding om zijn nek bind om maar bij de rest van de apies te horen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
Puber? Laag opgeleid? Of fan van Wouter Bos?
Typisch een puber in een zwart bandshirtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Geen van drieen, maar wel iemand die niet als een debiele aap achter al die pakkies dragers aan rent en zo'n achterlijk ding om zijn nek bind om maar bij de rest van de apies te horen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:
Een stropdas is per definitie voor sukkels. Gewoon weg pleuren dat stukje loosers onding.
Laat me raden, jij loopt altijd in de volslagen debiele apenpakkies rond en jouw fantasie gaat niet verder dan dat debiele apenpakkiequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:47 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Typisch een puber in een zwart bandshirt
Draag je ook geen spijkerbroeken? Want als je die draagt loop je er ook net zo bij als de rest.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Geen van drieen, maar wel iemand die niet als een debiele aap achter al die pakkies dragers aan rent en zo'n achterlijk ding om zijn nek bind om maar bij de rest van de apies te horen.
Dit duidt pas echt aan wat voor een kankertopic dit is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Staat zo iel en pauperig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:26 schreef Ensaf het volgende:
Die is nog knap lastig om te maken.
Doe mij gewoon maar de platte knoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |