quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
die Repeatecht, wat een kansloze vent is het toch ook
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
remake, doorgaan na waarschuwing, maand weg
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloont weer, nog een week erbij. Banduur staat nu op 7 weken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En nog een kloon, Remake staat nu op een ban van twee maanden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
9 weken nu, een ban is sneller gezet dan een kloon is aangemaakt
Sterkte.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:53 schreef DjRex89 het volgende:
pff zit al uren te wachten tot het half 6 isSchiet niet echt op zo. Kan nu ook niet heel veel doen omdat maandag mijn stage begint en ik dan aan een nieuwe opdracht moet beginnen.
ah.. dan was het dus gewoon een onbegrepen one-linerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap de link ook niet, ik had 't over Repeat en zijn debiele opmerkingen in SES zo af en toe.. was gewoon een oneliner
Dat is ook wel de bedoeling. Volgende week weer een 5km loopje doen in mijn oude dorpje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef PieterBas het volgende:
Als ik zo op de meldingen pagina van Facebook kijk, ben je de laatste tijd goed bezig![]()
Is er al gelootquote:
Ik heb ook nike+ ja, maar dat hebben mijn vriendin dan weer nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef PieterBas het volgende:
Je zal eerst caloriën verbranden en dan gaat het vet.. nou ja onverbrand energiepas weg..
Heb je ook NikePlus... dan kan je vrienden uitdagen..
Jup.. zijn net klaar volgens mij..quote:
je verbruikt toch calorieen? Kijk eens hoe die hardlopers eruit zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:10 schreef DjRex89 het volgende:
Hardlopen is toch alleen goed voor je conditie en niet zo zeer voor het afvallen?
Altijd beter dan thuis op de bank zitten met een zak chipsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je verbruikt toch calorieen? Kijk eens hoe die hardlopers eruit zien
Maar goed, ligt in principe een beetje aan je hartslag enzo, maar beweging is sowieso goed toch?
Arsenal kunnen wel leuke wedstrijden worden. Arsenal speelt mooi en aanvallend voetbal, AZ kan erg scherp counteren en speelt ook regelmati zeer vermakelijk voetbal. Arsenal is een klasse beter, maar kan wel leuk worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Arsenal zal niets worden, maar kans op een 2e plek is er wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |