quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef Skylark. het volgende:
TS, let niet op die stakkers hierboven, ik snap wat je meemaakt.
Als ze aan de pil is, dan kun je erachter komen. Er zijn namelijk pillen voor maagden (die willen alleen de menstruatie op gezette tijden) en er zijn pillen voor mensen die wel al seks hebben gehad (geboortepreventie + menstruatie). Als jouw meisje aan de pil is, dan moet je de pillen van de eerstkomende maandag, woensdag en vrijdag eruit nemen en in een glas water stoppen samen met wat fluoride (mondspoelmiddel werkt). Als de pillen dan blauw worden heeft ze wel al seks gehad. En als je niet wilt dat ze weet je haar controleert, is het lastig, maar dan kun je van aspirines de pillen namaken, en die terugstoppen, met wat aluminiumfolie ervoor.
Succes TS.
Vrouwen vertellen elkaar ook echt alles...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:34 schreef xsunshinex het volgende:
[..]
een vriendin van mij is pas de 19e keer dat ze sex had gaan bloeden.
en een andere vriendin ongeveer de 12e keer.
en die 2 hadden maar met 1 persoon sex gehad, dus het kan nog komen.
[..]
Dat ze het überhaupt bij gingen houden....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen elkaar ook echt alles...
Duh, de eerste 20 keer kun je nog niet zwanger worden dus logisch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt bij gingen houden....
Hier haakte ik af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:36 schreef jg888 het volgende:
Hallo allemaal,
Deed je het op een feestje of wat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:29 schreef blup het volgende:
mn eerste deed 't ook niet, 2e wel.. en geloof me, das geen pretje want 't feest is gelijk voorbij.
Ontmaagding dmv gangbangquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:58 schreef Cumshooter het volgende:
Gang rape
Jouw nickname.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:30 schreef Cumshooter het volgende:
Ontmaagding dmv van rape is mooi blijkbaar
Ik ben hier zo undercover als possiblequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nou KB, wat doe je. Heb ik met veel zorg en aandacht een bait uitgehangen, hang jij er een slotje op
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |