Zo'n pizza als ik net heb gemaakt bevat weinig vet hoor, en als je er een groene salade oid bij maakt is het best gezond. Gewoon niet teveel kaas en olijfolie gebruiken en je zit goed! Net een broodje, niks slechts aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ben op dieet zo ik kan geen pizza nemen
Was lekkerrrrquote:
En?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:
pizza, van de lidl, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Canard a´lorange
Daarna bramensorbet
heb je hem nodig om naar de snackbar te lopen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef MrKawada het volgende:
[..]
![]()
IK DRINK NU WIJN
ik mis fokkerspy
ik heb zin in een kroket
haha nee ik mis zn zielige fotos van zn eten met een foto van golfer erbijquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je hem nodig om naar de snackbar te lopen?
---------
Vanavond gebakken aardappelen, varkenshaasje, boerenkool met gesnipperde ui en paprika. Wat een combi
I know, vooral spannend die foto's uit de wegrestaurantsquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:39 schreef MrKawada het volgende:
[..]
haha nee ik mis zn zielige fotos van zn eten met een foto van golfer erbij
maar stiekem ga ik het wel lekker vindenquote:rare combi inderdaad
ziet er lekker uit. Ik doe alleen altijd ui in mijn salade.. maakt het nog lekkerderquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:33 schreef anboni het volgende:
[ afbeelding ]
Gegrillde ossehaas, gebakken krieltjes en 'n simpele salade (ijsbergsla, komkommer, tomaat en simpele slasaus)
Wat ook lekker is:quote:Op zondag 6 september 2009 15:22 schreef The_Hives het volgende:
na een bezoekje aan de winkel wordt het vanavond gevulde paprika met geroerbakte groente en ik denk dat ik er ook rijst doorheen roerbak. Zal dus wel nasi worden
bedankt voor de tipquote:Op zondag 6 september 2009 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat ook lekker is:
eidooier, verse munt, ketoembar, zout, peper en andere kruiden wat je lekker vind door de blender, dat door de gehakt, daarbij gekookte rijst spatelen totdat het een goede smeuigheid heeft.
Dat in de rauwe paprika scheppen, dat in een ovenschaal met wat runderbouillon, 40 minuten op 200 graden.
Ik eet alleen dus een biefstukje met wat spinazie uit pot.
nou makkelijk... het werd gemarineerde kip (recept uit Boodschappen), aardappels met spekjes en geroosterde tomaat en sla met o.a. blokjes kaas. Toe 'dame blanche' met aardbeienquote:Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
tomaten-groentesoep met vlees. Straks iets makkelijks... even kijken nog...
Oei, klinkt heerlijk! Hebbie zo een recept?quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef DarkElf het volgende:
zwarte bonensoep met koriander, knoflook, chili, limoensap enzo..
ja hoor:quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei, klinkt heerlijk! Hebbie zo een recept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |