Hé jammer nou, de plaatselijke bridgeclûb wellicht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet over het corps.
Nee, ik en mijn denkbeeldige vriendenclub van hoogbegaafde bedrijfskunde-studentenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hé jammer nou, de plaatselijke bridgeclûb wellicht?
Wees er maar blij mee dat de hoog opgeleide marokaanse en turkse Nederlanders het land verlaten want de lager opgeleiden blijven waar ze zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef maickeltje het volgende:
Turken en Marokkanen verlaten Nederland
Jonge Turken en Marokkanen keren massaal terug naar hun geboorteland. Ze hebben het helemaal gehad met Nederland. Reden: de opkomst van Geert Wilders en de economische crisis.
[ afbeelding ]
Bovendien is in Turkije en Marokko een grote behoefte aan hoogopgeleiden. Exacte cijfers zijn nog niet bekend gemaakt, maar de trend is zichtbaar, aldus het Nederlands Dagblad.
____________________________________________________________________________________
Als dit zo is dan zeg ik :
HULDE voor Geert Wilders!!![]()
bron toegevoegd
Ah, de Robert-Jans van onze samenleving. Nouja ook goed toch, als die er later komen kan je d'r van profiteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik en mijn denkbeeldige vriendenclub van hoogbegaafde bedrijfskunde-studenten.
Hoogbegaafde en bedrijfskunde-studenten in een zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik en mijn denkbeeldige vriendenclub van hoogbegaafde bedrijfskunde-studenten.
Hé, wel International Business hè, geen grappen daarover.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoogbegaafde en bedrijfskunde-studenten in een zin.
Had ik maar een dubbele naam, dan zou ik tenminste nog enigszins bij het corps passen, maar nee, dat soort mensen zijn niks voor mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah, de Robert-Jans van onze samenleving. Nouja ook goed toch, als die er later komen kan je d'r van profiteren.
Met jou kunnen we praten, go business!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, wel International Business hè, geen grappen daarover.
Maar niet iedere hoogbegaafde wil z'n tijd verdoen met dingen als 10 uur per dag aan je studie werken.
Hoor ik daar een mede (I)BA'er? Makker, heb je zin om een multinational op te zetten en zo derdewereldlanden uit te buiten? Mischien mag Mutant dan wel onze bedrijfsjurist worden en de vele schadeclaims, die zeker zullen volgen, één voor één teniet doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met jou kunnen we praten, go business!
Uiteraard m'n beste amis. Lijkt me een mieters plan, wellicht is een zijtak in de olie en gas markt ook een optie? We kunnen het niet alleen bij uitbuiten laten mijn inziens, het milieu naar z'n grootje helpen hoort bij de verantwoordelijkheid van een succesvol zakenman.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een mede (I)BA'er? Makker, heb je zin om een multinational op te zetten en zo derdewereldlanden uit te buiten? Mischien mag Mutant dan wel onze bedrijfsjurist worden en de vele schadeclaims, die zeker zullen volgen, één voor één teniet doen.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uiteraard m'n beste amis. Lijkt me een mieters plan, wellicht is een zijtak in de olie en gas markt ook een optie? We kunnen het niet alleen bij uitbuiten laten mijn inziens, het milieu naar z'n grootje helpen hoort bij de verantwoordelijkheid van een succesvol zakenman.
Het Mutant debacle in ons bedrijf zal ik nog nader moeten bekijken, maar wellicht is er een plekje in ons kantoor in Casablanca. We kunnen immers toch niet hem negeren, hij is immers lid van ons netwerk.
Bestuurskunde is the way to go.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoogbegaafde en bedrijfskunde-studenten in een zin.
Jawohl, der Deutsche gründlichkeit mogen we niet negeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Ik heb de zin "Ich habe es nicht gewust" ten treuren uit mijn kop geleerd. Goede toevoeging lijkt me.
Knap, gezien Marokkaans niet bestaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ben die zin nu in het Marokkaans aan het leren![]()
Bustuurskunde was het toch? De universiteit van RET zal zeker blij met je zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bestuurskunde is the way to go.
Dat lijkt me inderdaad het beste, met name omdat gas toch wel écht licht ontvlambaar is en een ongeluk zit in een klein hoekje, laten we maar zeggen. Zijn we meteen van triggershort en consorten afquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uiteraard m'n beste amis. Lijkt me een mieters plan, wellicht is een zijtak in de olie en gas markt ook een optie? We kunnen het niet alleen bij uitbuiten laten mijn inziens, het milieu naar z'n grootje helpen hoort bij de verantwoordelijkheid van een succesvol zakenman.
Het Mutant debacle in ons bedrijf zal ik nog nader moeten bekijken, maar wellicht is er een plekje in ons kantoor in Casablanca. We kunnen immers toch niet hem negeren, hij is immers lid van ons netwerk.
Dat wist je dus. Top.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jawohl, der Deutsche gründlichkeit mogen we niet negeren natuurlijk.
Daar gaat 'Triggy verlaat Nederland'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bustuurskunde was het toch? De universiteit van RET zal zeker blij met je zijn.
Dat deert niet, het elitaire Frans is de norm in ons bedrijf. We wagen ons niet aan het plebse gebruik van Engels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Knap, gezien Marokkaans niet bestaat.
Maakt niet uit, als ze het maar verstaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Knap, gezien Marokkaans niet bestaat.
Algemene ontwikkeling.quote:
Gezever.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef Triggershot het volgende:
Het ironische is dat hoogopgeleide Marokkanen en Turken 30 jaar geleden letterlijk zijn geweerd om het feit dat ze hoogopgeleid zijn.
Bestonden die dertig jaar geleden dan al? Dat klinkt als een vuil zaakje, goed dat de Nederlandse overheid er toen niet is ingetraptquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef Triggershot het volgende:
Het ironische is dat hoogopgeleide Marokkanen en Turken 30 jaar geleden letterlijk zijn geweerd om het feit dat ze hoogopgeleid zijn.
Jup, want laagontwikkeld volk importeren was niet voor problemen vragen. De nu niet geïntegreerde 1e tot 2e generatie was niet te voorzien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Gezever.
100 jaar geleden gebeurden ook zaken die nu ironisch lijken... 200 jaar geleden ook... 300 jaar...
Hoeft geen waardeoordeel gekoppeld te zijn aan mijn reactie, eerder een constatering.quote:Of wilde je perse een punt maken in het voordeel van de allochtonen?
En een vuil zaakje moet je opknappen en daar heb je allochtonen voor nodig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bestonden die dertig jaar geleden dan al? Dat klinkt als een vuil zaakje, goed dat de Nederlandse overheid er toen niet is ingetrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |