Mwah van echt actief plannen is nog geen sprake, het is meer een "ik zie wel wat er op mijn pad komt eerst". Net als jou dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah maar wel actieve plannen voor het verlaten van Nederland dan? Of slechts een vorm van toekomstmuziek die je het liefst later wilt spelen?![]()
Toegegeven, ik zelf ga aankomende Jan/Feb weg en hoop daarna nog ergens een master te kunnen volgen om vervolgens een baan te vinden in de States of iets in die richting. Maargoed, zie wel wat er op me pad komt eerst
Hier kan je toch niet serieus op reageren of wel? "naderende burgeroorlog"quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef SeventhWave het volgende:
Met de naderende burgeroorlog denk ik dat Wilders van weinig invloed is. De wat hogeropgeleide Moslims beseffen donders goed dat de verislamisering van een land zelden geweldloos gaat, dus net als de hogeropgeleide autochtonen immigreren ze naar een veilig land als ze de kans krijgen.
Nou niet gaan overdrijven hé.. je weet dat ze pas een actief onderdeel zijn van deze samenleving sinds we op het briljante idee kwamen om ze te importeren voor werk in de jaren '60. Daarvóór konden we ons ook prima redden met onze eigen mensen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef aychelle het volgende:
jammer het zijn leuke mensen ...zonder hun gaat Nederland niet ver vooruit
Profiteur!quote:
Lol rotte en leuke mensen heb je tussen elk volkquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef aychelle het volgende:
jammer het zijn leuke mensen ...zonder hun gaat Nederland niet ver vooruit
Tsja.. je kan natuurlijk niet zomaar een groep mensen hier toelaten en daarna ze eruit gooien. Je mag het wensen (iedereen is daarin vrij) maar Nl is nou gewoon multicultureel. Dat is iets waarbij zelfs wilders zich na een poos neer zou moeten leggen. Extremisme moet hij nauturlijk hard aan gaan pakken straks maar zelfs hij zal er als hij premier is er niet aan ontkomen om gewoon concessies te moeten doen en het feit accepteren dat NL multicultureel was, is en altijd zal blijven. Dat is globalisering en het is een logisch gevolg van de import van de jaren 60.. Elk voordeel heeft ook zijn 'nadeel' .. als je denkt dat het multiculturalisme in NL een nadeel is (wat ik overigens niet denk..)quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven hé.. je weet dat ze pas een actief onderdeel zijn van deze samenleving sinds we op het briljante idee kwamen om ze te importeren voor werk in de jaren '60.
Oh zo bedoelde ik 't ook niet, maar ik vindt 't nogal overdreven te stellen dat Nederland geen progressie kan kennen zonder al deze Turken en Marokkanen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Tsja.. je kan natuurlijk niet zomaar een groep mensen hier toelaten en daarna ze eruit gooien. Je mag het wensen (iedereen is daarin vrij) maar Nl is nou gewoon multicultureel. Dat is iets waarbij zelfs wilders zich na een poos neer zou moeten leggen. Extremisme moet hij nauturlijk hard aan gaan pakken straks maar zelfs hij zal er als hij premier is er niet aan ontkomen om gewoon concessies te moeten doen en het feit accepteren dat NL multicultureel was, is en altijd zal blijven. Dat is globalisering en het een logisch gevolg van de import van de jaren 60.. Elk voordeel heeft ook zijn 'nadeel' .. als je denkt dat het multiculturalisme in NL een nadeel is (wat ik overigens niet denk..)
Oh okayquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik 't ook niet, maar ik vindt 't nogal overdreven te stellen dat Nederland geen progressie kan kennen zonder al deze Turken en Marokkanen.
Toegegeven, het zal wat stroever gaan omdat ze wel baantjes invullen waar de gemiddelde Nederlander te lui voor is, en die houden ook de economie draaiende. Maar om nou te stellen dat we radeloos zijn zonder ze gaat me te ver. Verder wens ik ook helemaal geen algemene deportatie.
Ik vind het wel wat hebben. Vanmiddag nog zag ik zomaar pardoes een negermoeder en haar telg (hoe noem je zoiets? Welp?) bij mij door de straat lopen. Nog nooit meegemaakt. Ik kreeg er een heerlijk exotisch gevoel van. Alsof ik bij mezelf op vakantie was!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Tsja.. je kan natuurlijk niet zomaar een groep mensen hier toelaten en daarna ze eruit gooien. Je mag het wensen (iedereen is daarin vrij) maar Nl is nou gewoon multicultureel. Dat is iets waarbij zelfs wilders zich na een poos neer zou moeten leggen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Vanmiddag nog zag ik zomaar pardoes een negermoeder en haar telg (hoe noem je zoiets? Welp?) bij mij door de straat lopen. Nog nooit meegemaakt. Ik kreeg er een heerlijk exotisch gevoel van. Alsof ik bij mezelf op vakantie was!
Mijn vader heeft 2 weken geleden zijn laatste huis in Istanbul verkocht omdat dat paradijs toch niet echt een paradijs bleek te zijn. Vanuit hier mag dat zo lijken, maar als je daar zit dan kan het nog wel eens tegenvallen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:00 schreef Dibble het volgende:
Was ik maar 45+, dan zou ik meteen inpakken met die 500 euro oprotpremie p/m naar dat paradijs.
Inderdaad, sowieso is ergens op vakantie gaan totaal niet te vergelijken met daar wonen en werken. Als je met pensioen bent is het dan weer een ander verhaal.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 2 weken geleden zijn laatste huis in Istanbul verkocht omdat dat paradijs toch niet echt een paradijs bleek te zijn. Vanuit hier mag dat zo lijken, maar als je daar zit dan kan het nog wel eens tegenvallen.
Vandaar dat ik gewoon in Nederland blijf, waar het ook prima toeven is, als je de handigheidjes weet.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 2 weken geleden zijn laatste huis in Istanbul verkocht omdat dat paradijs toch niet echt een paradijs bleek te zijn. Vanuit hier mag dat zo lijken, maar als je daar zit dan kan het nog wel eens tegenvallen.
Vandaar dat ik gewoon in Nederland blijf, waar het ook prima toeven is, als je de handigheidjes weet.
Volgens mij is Hukkie (semi-)Turk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
kan ik me mee inleven. Als je als Nederlander erheen gaat lijkt alles nogal chaotisch en al snel kunnen ze daar een burnout krijgen. Maar ik als Turk zijnde denk dat ik daar beter met allerhande situaties om kan gaan dan imand die alleen maa de cultuur hier gewend is.
Ja. En?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef maickeltje het volgende:
Turken en Marokkanen verlaten Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |