quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft geen school gehad, want het oude Holland bestond uit Noord en Zuid-Holland
Een plaats met 500.000+ inwoners noem ik geen dorpquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, maar Rotterdam is een kudtdorp
Sukkel, jeweettog nooit je eigen woonplaats verraden op het internets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat een stuk verdriet is TS.
Woonplaats Regio Enschede
Zoek dan wat beters uit, je wilt toch niet geassocieerd worden met Enschede.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
Sukkel, jeweettog nooit je eigen woonplaats verraden op het internets.
Ja Volendam en Rotterdam en Den Helder, daar wil je toch niet bij horen zeg?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef Ranking_Joe het volgende:
Holland is volgens jou alleen het noorden van zuid-holland en het zuiden van noord-holland?
Bijlmersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Prima idee, heb je dat gezeik over friet ook niet meer. En carnaval. En kutdialecten.
RRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Prima idee, heb je dat gezeik over friet ook niet meer. En carnaval. En kutdialecten.
Friet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, daar liggen alleen maar respectievelijk de grootste haven en grootste marinebasis van Nederland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Rotterdam en Den Helder, daar wil je toch niet bij horen zeg?
Lijkt mij heerlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je fiets niet op slot hoeven doen.
Wat moet je nou weer met die haven? Het zijn alleen de grote geldgraiiers die eraan verdienen, de gewone man zit werkeloos thuis omdat alles geautomatiseerd is. Daarom is Rotterdam ook zo'n pauperstad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:51 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
Nee, daar liggen alleen maar respectievelijk de grootste haven en grootste marinebasis van Nederland.
Niemand wilde het hebben en zo ontstond eigenlijk het eerste land met een zelfstandige republiek ter wereld sinds het jaar 0.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een monarchistische volgeling.
TS faalt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met die haven? Het zijn alleen de grote geldgraiiers die eraan verdienen, de gewone man zit werkeloos thuis omdat alles geautomatiseerd is. Daarom is Rotterdam ook zo'n pauperstad.
Hey ik weet er wel meer van af da jij denk ik. Universiteit jeweets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Rotterdam is groter dan de havens
Alsof de monarchie via democratische wegen is ingesteld. Het is oppressie en slavernij, geen verkozen stelsel, genetisch kuddedier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niemand wilde het hebben en zo ontstond eigenlijk het eerste land met een zelfstandige republiek ter wereld sinds het jaar 0.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Hey ik weet er wel meer van af da jij denk ik. Universiteit jeweets.
Oh, wat een tiranniek is dat toch. Ik lijd zo erg onder het feit dat koningin Beatrix mij tot slavernij dwingt. Afgrijselijk, ik werk tot mijn handen bloeden en alles wordt me afgenomen, zelfs mijn kinderen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof de monarchie via democratische wegen is ingesteld. Het is oppressie en slavernij, geen verkozen stelsel, genetisch kuddedier.
Patat/Shoarma/Donner/Pizza/Restaurants allemaal aanwezig in een omtrek van >1kmquote:
Oh, ik begrijp het al. Jij bent heel blij met de tirannen die jouw toekomst en die van je kinderen en kleinkinderen hebben gekaapt. Gevalletje Stockholm Syndroom.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, wat een tiranniek is dat toch. Ik lijd zo erg onder het feit dat koningin Beatrix mij tot slavernij dwingt. Afgrijselijk, ik werk tot mijn handen bloeden en alles wordt me afgenomen, zelfs mijn kinderen.
Moet jij geen blikvoer in je kelder stoppen?
Erin getuind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mag ik je nu aanraken?En leer dan eerst eens spellen, Unikneus
Kapen toekomst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het al. Jij bent heel blij met de tirannen die jouw toekomst en die van je kinderen en kleinkinderen hebben gekaapt. Gevalletje Stockholm Syndroom.
Piemelkneus, de verwijzing naar monarchie slaat gewoon nergens op omdat we toen 300 jaar een republiek waren, vandaar de naam ''De Republiek der Nederlanden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof de monarchie via democratische wegen is ingesteld. Het is oppressie en slavernij, geen verkozen stelsel, genetisch kuddedier.
Net alsof ze ABN spreken in Amsterdam, in de meeste gevallen versta je er geen tyfus van omdat ze allemaal op een Mocro op Suri willen lijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Patat/Shoarma/Donner/Pizza/Restaurants allemaal aanwezig in een omtrek van >1km.
Clubs/Konginnedag/Openluchtfestivals.
ABN.
De levensgenieter is hier ook prima uit te hangen.
Sociale controle nodig hebben van de buren.
Mensen die ongewenst een praatje willen maken.
Hier heb je een punt.
Hier ook, praktisch hoor.
Warme bakkers en patisserieën enzo.
Stedelijk gebied.
<Insert willekeurige activiteit met tig-duizenden bezoekers.
quote:
Daarom is de Randstad óók leuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Patat/Shoarma/Donner/Pizza/Restaurants allemaal aanwezig in een omtrek van >1km.
Clubs/Konginnedag/Openluchtfestivals.
ABN.
De levensgenieter is hier ook prima uit te hangen.
Sociale controle nodig hebben van de buren.
Mensen die ongewenst een praatje willen maken.
Hier heb je een punt.
Hier ook, praktisch hoor.
Warme bakkers en patisserieën enzo.
Stedelijk gebied.
<Insert willekeurige activiteit met tig-duizenden bezoekers.
Jij denkt dat monarchie die voordelen heeft bezorgd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kapen toekomst?![]()
Ik leef in welvaart, ik kan studeren, ik kan mijn eigen beroep kiezen, ik kan gaan en staan waar ik wil, ik kan zelf kiezen wat ik met mijn leven kan doen. Als dat 'toekomst kapen' is, dan mag iedereen mijn toekomst komen kapen.
En die begrippen klinken wel alwetend, maar het maakt niet indruk die het zou moeten doen.
Terug naar de steentijdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij denkt dat monarchie die voordelen heeft bezorgd?
De monarchie is juist de vijand van deze machtig mooie eigenschappen van Nederland. Zij zien het liefst dat de mens net genoeg verdient om de rente op hun lening op hun woonhuis te kunnen afbetalen.
Jouw toekomst is gekaapt in de vorm van afhankelijkheden van olie, geld, technologie en informatie. Je roeit met riemen die zij jou aanreiken, terwijl het zoveel beter kan.
Hoezo dat?quote:
Ok, kan ik mee levenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom is de Randstad óók leuk.
Het heeft allebei zijn goede punten. Balans.
Er zijn Chinezen uit Afrika die ik beter kan verstaan als ze Arabisch praten dan Brabanders en soortgelijkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof ze ABN spreken in Amsterdam, in de meeste gevallen versta je er geen tyfus van omdat ze allemaal op een Mocro op Suri willen lijken.
Monarchie is gewoon traditie, ik weet niet of je het weet, maar in werkelijkheid is het parlement de baas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij denkt dat monarchie die voordelen heeft bezorgd?
De monarchie is juist de vijand van deze machtig mooie eigenschappen van Nederland. Zij zien het liefst dat de mens net genoeg verdient om de rente op hun lening op hun woonhuis te kunnen afbetalen.
Jouw toekomst is gekaapt in de vorm van afhankelijkheden van olie, geld, technologie en informatie. Je roeit met riemen die zij jou aanreiken, terwijl het zoveel beter kan.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Jij denkt dat het land zonder het koningshuis in hel verdoemenis zou afdalen? Integendeel. Het zou opbloeien.
De enige functie van het koningshuis is behoud van machtspositie, met drang naar absolute macht als natuurlijke eigenschap, over de rug van jou en mij.
Hoe wil je zonder dat doen dan? De steentijdquote:Jouw toekomst is gekaapt in de vorm van afhankelijkheden van olie, geld, technologie en informatie.
Jij praat dan ook geen NEderlands maar half straattaal waarschijnlijk en al die onzin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok, kan ik mee leven.
[..]
Er zijn Chinezen uit Afrika die ik beter kan verstaan als ze Arabisch praten dan Brabanders en soortgelijken.
"Gewoon traditie" ? Laat me niet lachen. Het koningshuis is pas sinds 1810 ofzo aanwezig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Monarchie is gewoon traditie, ik weet niet of je het weet, maar in werkelijkheid is het parlement de baas.
Zowel mijn straattaal als mijn ABN zijn vloeiend. Kennis van de straat en van het bedrijfsleven jwz.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij praat dan ook geen NEderlands maar half straattaal waarschijnlijk en al die onzin.
En Rotterdam is ook nog eens een toffe stad!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:51 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
Nee, daar liggen alleen maar respectievelijk de grootste haven en grootste marinebasis van Nederland.
Dat weet ik, maar jij praat alsof de monarchist, oftewel de koningin alles bepaalt in Nederland, terwijl ze niet eens macht heeft, die heeft het parlement. Dus ik snap echt niet wat je tegen de monarchie hebt, je kunt het hoogstens zien als geldverspilling, maar daar is ook over te twisten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Gewoon traditie" ? Laat me niet lachen. Het koningshuis is pas sinds 1810 ofzo aanwezig.
De "florijn" bestond sinds de 12e eeuw. Monarchy can suck teh cock.
En, werd je een beetje week van binnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Hoe wil je zonder dat doen dan? De steentijd
En ik heb geen last van het koningshuis hoor, heb zelfs de Koningin een handje gegeven
En leg dan eens uit hoe het beter wordt als het koningshuis weg gaat?
Toch apart dan, dat Bea en consorten internationale vergaderingen houden met de bankiers, andere monarchen, en prominente politici, om het beleid van de westerse mensheid te bepalen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij praat alsof de monarchist, oftewel de koningin alles bepaalt in Nederland, terwijl ze niet eens macht heeft, die heeft het parlement. Dus ik snap echt niet wat je tegen de monarchie hebt, je kunt het hoogstens zien als geldverspilling, maar daar is ook over te twisten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En, werd je een beetje week van binnen?
Als het koningshuis weg is, kan eindelijk dat belachelijke technologische keurslijf van olie-afhankelijkheid afgeschaft worden.
Er zijn inmiddels talloze technologieën die de 19e eeuwse verbrandingstechnologie volledig kunnen vervangen, maarja, de miljardjes winst op olie smaken de machthebbers natuurlijk niet verkeerd.
Queen Beatrix of the Netherlands (1997[1],2000[2])quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toch apart dan, dat Bea en consorten internationale vergaderingen houden met de bankiers, andere monarchen, en prominente politici, om het beleid van de westerse mensheid te bepalen.
Google maar "Bilderberg 2009 Attendée list"
Ze schapen onze toekomst. Een toekomst vol met belasting betalen, degradatie van de welvaart in de steden, politiecontroles en beperking van vrijheid in van alles.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Queen Beatrix of the Netherlands (1997[1],2000[2])
Prince Bernhard of the Netherlands (1954-1975)[3][4]
Maar ook:
Ruud Lubbers Former Prime Minister[58]
Wim Kok Former Prime Minister[58]
Jan-Peter Balkenende Prime Minister [58]
En dat is ook de taak van de koningin. Ze heeft geen macht, maar zorgt wel voor goede betrekkingen met andere landen.
Omdat zij grootaandeelhouder is stapt Nederland niet over op windenergie en dat soort onzin?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of denk je dat de Shell & British Petrol belangen van Bea er niet zoveel toe doen?
Stel je hebt gelijk hé.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En, werd je een beetje week van binnen?
Als het koningshuis weg is, kan eindelijk dat belachelijke technologische keurslijf van olie-afhankelijkheid afgeschaft worden.
Er zijn inmiddels talloze technologieën die de 19e eeuwse verbrandingstechnologie volledig kunnen vervangen, maarja, de miljardjes winst op olie smaken de machthebbers natuurlijk niet verkeerd.
Denken dat de koningin geen macht heeft, is toch wel het toppunt van naďviteit. Denk eens met je hersenen ipv met het wetboek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Queen Beatrix of the Netherlands (1997[1],2000[2])
Prince Bernhard of the Netherlands (1954-1975)[3][4]
Maar ook:
Ruud Lubbers Former Prime Minister[58]
Wim Kok Former Prime Minister[58]
Jan-Peter Balkenende Prime Minister [58]
En dat is ook de taak van de koningin. Ze heeft geen macht, maar zorgt wel voor goede betrekkingen met andere landen.
Het gaat hier voornamelijk om het mondiale transport. Dat werkt, als het aan de huidige machtsstructuur ligt, tot het eind van de Aarde op olieverbranding. Dat einde is niet zo ver weg, als we toelaten dat China en India op hetzelfde welvaartsniveau als wij geraken, met de huidige verbrandingstechnologie. Niet alleen geeft die technologie enorme winst, het geeft ook absolute controle op vervoer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat zij grootaandeelhouder is stapt Nederland niet over op windenergie en dat soort onzin?Briljant echt.
Oh, ik dacht dat het windmolens waren voor de kust, maar misschien waren het gewoon grote ventilators. En zonnepanelen zal ook wel geen subsidie opzitten, want Beatrix houdt zoveel van olie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of denk je dat de Shell & British Petrol belangen van Bea er niet zoveel toe doen?
Ze heeft geen macht, wel invloed. Haal die twee begrippen niet door elkaar, met je slimme hersenen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:48 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Denken dat de koningin geen macht heeft, is toch wel het toppunt van naďviteit. Denk eens met je hersenen ipv met het wetboek.
Dat kunnen ze dus niet, de huidige mogelijkheden met betrekking tot transporttechnologie energie gratis maken, niet meer uit te melken door de tirannen. Dat staat ze echt niet aan, zeker niet nu ze globale religieoorlogjes om een paar kankerpijpleidingen zijn begonnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stel je hebt gelijk hé.
Zouden ze dan zo dom zijn om iets tegen te houden waar ze 100x meer mee kunnen verdienen?
Ey bolleke. Stel Shell koopt gewoon die technologie over, dan maken ze 100x meer winst dan nu, waarom doen ze dat dan niet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dus niet, de huidige mogelijkheden met betrekking tot transporttechnologie energie gratis maken, niet meer uit te melken door de tirannen. Dat staat ze echt niet aan, zeker niet nu ze globale religieoorlogjes om een paar kankerpijpleidingen zijn begonnen.
Kutvolk is het.
Shell verkoopt nu brandstof per liter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey bolleke. Stel Shell koopt gewoon die technologie over, dan maken ze 100x meer winst dan nu, waarom doen ze dat dan niet?
Ook al zou ik me niet aangesproken mogen voelen...Brabants is toch makkelijk te volgen? Als je een beetje moeite doet is ook Fries goed te volgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok, kan ik mee leven.
[..]
Er zijn Chinezen uit Afrika die ik beter kan verstaan als ze Arabisch praten dan Brabanders en soortgelijken.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
In het huidige systeem is het Profit über Alles .
Zuigt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het windmolens waren voor de kust, maar misschien waren het gewoon grote ventilators. En zonnepanelen zal ook wel geen subsidie opzitten, want Beatrix houdt zoveel van olie.
Ik zal pas rusten als de laatste verbranding van brandstof plaatsvindt op circuits door petrolheads, en in musea.quote:
Nou dan verkoop je die motoren voor heeeeeeel veel geld. Je zou er dan nog steeds 100x meer mee kunnen verdienen dan aan oliequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Shell verkoopt nu brandstof per liter.
De technologieën die verbrandingstechnologie overbodig maken, zorgen ervoor dat Shell energie niet meer per bepaalde hoeveelheid kan verkopen. Het gaat hier om motoren die je niet hoeft te voeden met elektriciteit of brandstof.
Zelfde verhaal als de gloeilamp die eeuwig meegaat, of het onbreekbare slot, of de onverwoestbare binnenband.
Nee maar leg mij eens uit, wat doen die windmolens voor de kust en waarom is er subsidie op zonnepanelen als ze juist het oliegebruik willen aanmoedigen? Waarom leggen ze grote heffingen op energieverslindende auto's die anders via energieverbruik de staatskas veel meer gespekt hadden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zal pas rusten als de laatste verbranding van brandstof plaatsvindt op circuits door petrolheads, en in musea.
Je kunt die 2 begrippen zo ver van elkaar scheiden als je zelf wilt, maar voor mij liggen ze naast elkaar. Invloed is gewoon een politiek-correcte versie van macht, omdat macht een negatieve ondertoon heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft geen macht, wel invloed. Haal die twee begrippen niet door elkaar, met je slimme hersenen.
Bea is ook zo crimineel bezig de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:03 schreef GuyFawkes het volgende:
Verder is een systeem waarin een persoon geen eigen verantwoordelijkheid heeft niet op zijn plek in een maatschappij waarin de rest wél verantwoordelijk is voor zijn eigen woorden en daden.
Nee, iemand die macht heeft heeft ook invloed, maar iemand die invloed heeft hoeft niet per sé macht te hebben. Beatrix heeft geen macht, ze kan via diplomatieke kanalen of via contacten de machthebbers beďnvloeden, maar dat zou de bakker waar Balkenende altijd zijn broodjes koopt ook kunnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je kunt die 2 begrippen zo ver van elkaar scheiden als je zelf wilt, maar voor mij liggen ze naast elkaar. Invloed is gewoon een politiek-correcte versie van macht, omdat macht een negatieve ondertoon heeft.
Verder is een systeem waarin een persoon geen eigen verantwoordelijkheid heeft niet op zijn plek in een maatschappij waarin de rest wél verantwoordelijk is voor zijn eigen woorden en daden.
Of je geeft er 1 aan elke inwoner van de Aarde, alsmede een betrekkelijk kleine box voor in huis waar je elektriciteit en warmte uit tapt. Free transport & free warmth & free electricity, FOR EVERY ONE .quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nou dan verkoop je die motoren voor heeeeeeel veel geld. Je zou er dan nog steeds 100x meer mee kunnen verdienen dan aan olie
Dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze heeft geen macht, wel invloed. Haal die twee begrippen niet door elkaar, met je slimme hersenen.
Ja want dat is ook echt mogelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of je geeft er 1 aan elke inwoner van de Aarde, alsmede een betrekkelijk kleine box voor in huis waar je elektriciteit en warmte uit tapt. Free transport & free warmth & free electricity, FOR EVERY ONE .
Dan kom je pas ergens met een eventuele globale staat, het concept van de wereldstaat van de huidige machthebbers is te beperkt en te verweven met fossiele concepten van afhankelijkheid.
En die boxen gaan nooit stuk? Die hebben het eeuwige leven? Of zouden ze na een tijdje aan vervanging toe zijn? 6 miljard mensen, laten we uitgaan van 10jaar levensduur, dan zouden elk jaar 600 miljoen mensen een nieuwe nodig hebben. Lijkt me best een goede markt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of je geeft er 1 aan elke inwoner van de Aarde, alsmede een betrekkelijk kleine box voor in huis waar je elektriciteit en warmte uit tapt. Free transport & free warmth & free electricity, FOR EVERY ONE .
Dan kom je pas ergens met een eventuele globale staat, het concept van de wereldstaat van de huidige machthebbers is te beperkt en te verweven met fossiele concepten van afhankelijkheid.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bea is ook zo crimineel bezig de laatste tijd
Ja het bezitten van aandelen is ook echt crimineelquote:
Het zou kunnen dat ze laat gaat rebelleren. Die gevoelens zijn namelijk onderdrukt in haar jeugd, omdat een prinses dat niet behoort te doen. Monarchie onderdrukt de persoonlijke ontwikkeling van de monarch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bea is ook zo crimineel bezig de laatste tijd
Please, ga de invloed van de bakker om de hoek nou niet vergelijken met de Koningin der Nederlanden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, iemand die macht heeft heeft ook invloed, maar iemand die invloed heeft hoeft niet per sé macht te hebben. Beatrix heeft geen macht, ze kan via diplomatieke kanalen of via contacten de machthebbers beďnvloeden, maar dat zou de bakker waar Balkenende altijd zijn broodjes koopt ook kunnen.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze laat gaat rebelleren. Die gevoelens zijn namelijk onderdrukt in haar jeugd, omdat een prinses dat niet behoort te doen. Monarchie onderdrukt de persoonlijke ontwikkeling van de monarch.
Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat jij tegen de monarchie bent omdat ze misschien eventueel wel eens een machthebber zou kunnen beďnvloeden. En natuurlijk heeft Beatrix een hogere mate van invloed, maar ik ontken dat toch ook niet? Misschien kunnen we ook maar beter het parlement opheffen, die zouden zich wel eens kunnen laten beďnvloeden. En misschien hebben ze wel aandelen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze laat gaat rebelleren. Die gevoelens zijn namelijk onderdrukt in haar jeugd, omdat een prinses dat niet behoort te doen. Monarchie onderdrukt de persoonlijke ontwikkeling van de monarch.
[..]
Please, ga de invloed van de bakker om de hoek nou niet vergelijken met de Koningin der Nederlanden.De bakker van Balkenende zou hem inderdaad kunnen beďnvloeden. Mocht hem dat lukken, wil je dan zeggen dat hij geen macht heeft? Hij zou het immers vaker kunnen doen om zo bijvoorbeeld eigen gewin te krijgen. Dit is geen macht?
Ik zie in ieder geval conflicterende belangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja het bezitten van aandelen is ook echt crimineel![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval conflicterende belangen.
Als je als opperhoofd en kapitein van een land belangen hebt in bepaalde gebruiksgoederen, dan is concurrentie voor die gebruiksgoederen automatisch concurrentie voor jou als opperhoofd.
Op die manier zorg je er voor dat je ontwikkeling in de weg staat, je hebt immers belang bij behoud van de huidige status quo.
quote:
Wat nou renovatie van het paleis op de dam... gewoon een wietplantage op zolder. Ze heeft er vast een paar negers aan het werk! Als slaaf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hee, je weet het niet toch? Je kunt niet bij voorbaat uitsluiten dat Beatrix de wet ooit zal overtreden (of heeft overtreden), al is de kans natuurlijk gering.
Lach maar. Lui zijn er voor omgelegd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ja, bea zet haar handtekening niet onder wetsvoorstellen over het veranderen van de wereldwijde energie markt
Jij hebt de dossiers op zolder liggen zeker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Lach maar. Lui zijn er voor omgelegd.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee maar leg mij eens uit, wat doen die windmolens voor de kust en waarom is er subsidie op zonnepanelen als ze juist het oliegebruik willen aanmoedigen? Waarom leggen ze grote heffingen op energieverslindende auto's die anders via energieverbruik de staatskas veel meer gespekt hadden?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En die boxen gaan nooit stuk? Die hebben het eeuwige leven? Of zouden ze na een tijdje aan vervanging toe zijn? 6 miljard mensen, laten we uitgaan van 10jaar levensduur, dan zouden elk jaar 600 miljoen mensen een nieuwe nodig hebben. Lijkt me best een goede markt.
En wel een mooi idee, zo'n box, maar die energie, gaat die er zo *floep* in?
Zie hier mijn archief van ontweken (niet beantwoorde) reacties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat jij tegen de monarchie bent omdat ze misschien eventueel wel eens een machthebber zou kunnen beďnvloeden. En natuurlijk heeft Beatrix een hogere mate van invloed, maar ik ontken dat toch ook niet? Misschien kunnen we ook maar beter het parlement opheffen, die zouden zich wel eens kunnen laten beďnvloeden. En misschien hebben ze wel aandelen!![]()
Limburg kunnen we best wel missen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef Penisbaard het volgende:
MENSEN UIT DE RANDSTAD DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN MENSEN UIT DE PROVINCIE
MENSEN UIT DE PROVINCIE DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN MENSEN UIT DE RANDSTAD
MENSEN MET NATIONALISTISCHE GEVOELENS VOOR HUN PROVINCIE
MENSEN DIE VINDEN DAT WE BEPAALDE DELEN VAN ONS LAND MOETEN AFSTAAN
Drenthequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef Penisbaard het volgende:
MENSEN UIT DE RANDSTAD DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN MENSEN UIT DE PROVINCIE
MENSEN UIT DE PROVINCIE DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN MENSEN UIT DE RANDSTAD
MENSEN MET NATIONALISTISCHE GEVOELENS VOOR HUN PROVINCIE
MENSEN DIE VINDEN DAT WE BEPAALDE DELEN VAN ONS LAND MOETEN AFSTAAN
Nee, dat is Nederlands grondgebied.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Limburg kunnen we best wel missen hoor
Het gaat niet om laten beďnvloeden, het gaat om zelf beďnvloeden. Het parlement heeft macht om te beďnvloeden omdat wij haar dat gegeven hebben, de Koningin heeft deze macht om te beďnvloeden omdat haar moeder dat ook had. En haar moeder ook. Het volk heeft het parlement gekozen om haar belangen te behartigen, omdat wij weten waar diegene waarop wij stemmen voor staat (of zegt waarvoor hij/zij staat en wij geloven het). Beatrix is de Koningin. Ik weet niet waar de Koningin voor staat. Ik neem aan dat zij op komt voor Nederlandse belangen. Maar ik kan dit slechts aannemen. Het parlement wordt tenminste nog gecontroleerd door de pers. De monarch heeft met zijn Rijksvoorlichtingsdienst een soort Minitrue.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat jij tegen de monarchie bent omdat ze misschien eventueel wel eens een machthebber zou kunnen beďnvloeden. En natuurlijk heeft Beatrix een hogere mate van invloed, maar ik ontken dat toch ook niet? Misschien kunnen we ook maar beter het parlement opheffen, die zouden zich wel eens kunnen laten beďnvloeden. En misschien hebben ze wel aandelen!![]()
Eindelijk eens iemand van mijn leeftijd die zich ook Europeaan voelt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik leef niet in Drenthe, ik woon in Europa en dan in Nederland.
Ik noem mijzelf liever 'wereldburger', zo voel ik mij niet gebonden aan één bepaalde regio.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand van mijn leeftijd die zich ook Europeaan voelt.
Nog erger, Assenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik leef niet in Drenthe, ik woon in Europa en dan in Nederland.
Volgend Salvad0R steun je dan de megageheime wereldregering die miljoenen ambtenaren nodig zou hebben om te kunnen functioneren en gek genoeg toch geheim blijftquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik noem mijzelf liever 'wereldburger', zo voel ik mij niet gebonden aan één bepaalde regio.
Dat zal je mij ook nooit horen ontkennenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog erger, Assen![]()
, wat een kutstad(je).
Volgens mij woon jij niet daarquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zal je mij ook nooit horen ontkennen
Staat ook niet in mijn profiel, volgens mij zei ik ergens iets over Assen in een topic over Emmenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij niet daar. Met jouw verlangen om anoniem te blijven heb je geen reden om dat in je profiel te zetten (en bashers voer te geven).
Stomme zet danquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Staat ook niet in mijn profiel, volgens mij zei ik ergens iets over Assen in een topic over Emmen
Geheim man, geheimquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stomme zet dan. Of was het een schijnbeweging
?
CONSPIRACY!!!!1 Jij hebt geheime contacten met de lokale overheid in Assen omdat je aandelen Shell hebt!!!1quote:
Er blijft wel een heel armoedig ministaatje over zo. Geen Rotterdamse haven, geen Groningse gasbel. Ik voorspel nieuwe hongerwinters voor de ongelukkigen die daar wonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:08 schreef Penisbaard het volgende:
Het is een samenzwering!!22!2!!22!Ik weet dat Shell er niets mee te maken heeft, maar dat heeft het ook niet met Beatrix. En dat NAM logo herkent niemand en dan zou m'n garpje mislukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:08 schreef Penisbaard het volgende:
Het is een samenzwering!!22!2!!22!Ik Fiets er dagelijks langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak dus ook deel uit van het complot
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ik voel me ook wereldburger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgend Salvad0R steun je dan de megageheime wereldregering die miljoenen ambtenaren nodig zou hebben om te kunnen functioneren en gek genoeg toch geheim blijft
Volgens mij heb ik het daar gelezen, ja. Maar ik zal er verder nooit meer over posten, geheim = geheim. (En stiekem wil je ook niet dat iemand weet dat je daar woontquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Staat ook niet in mijn profiel, volgens mij zei ik ergens iets over Assen in een topic over Emmen
Mijn vader heeft er gewerkt! En ik heb zelf de opleiding derdewereldlandenuitbuiten gevolgd! Olie voor de rijksten! Dood aan de armsten! GELD GELD GELD! Grote broer kijkt naar je!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik Fiets er dagelijks langsIk maak dus ook deel uit van het complot
Shell heeft een groot percentage aandelen in de NAM. Volgens mij 40% of zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet dat Shell er niets mee te maken heeft, maar dat heeft het ook niet met Beatrix. En dat NAM logo herkent niemand en dan zou m'n garpje mislukken.
Over 4 maanden voor het jaar voor bankiers moeten werken ivm onterechte loonbelastingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:49 schreef Fascination het volgende:
Salvad0R waar heb je het allemaal over.
Niks mis met Enschede overigens.
Compleet afhankelijk worden van aardgasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef Cortax het volgende:
prima idee, zijn wij van die kortzichtige types zoals TS verlost, sneu dat je in zo'n klein wereldje leeft, er valt veel meer te beleven. maar dan houden wij mooi onze eigen aardgasbaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |