quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft geen school gehad, want het oude Holland bestond uit Noord en Zuid-Holland
Een plaats met 500.000+ inwoners noem ik geen dorpquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, maar Rotterdam is een kudtdorp
Sukkel, jeweettog nooit je eigen woonplaats verraden op het internets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat een stuk verdriet is TS.
Woonplaats Regio Enschede
Zoek dan wat beters uit, je wilt toch niet geassocieerd worden met Enschede.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
Sukkel, jeweettog nooit je eigen woonplaats verraden op het internets.
Ja Volendam en Rotterdam en Den Helder, daar wil je toch niet bij horen zeg?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef Ranking_Joe het volgende:
Holland is volgens jou alleen het noorden van zuid-holland en het zuiden van noord-holland?
Bijlmersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Prima idee, heb je dat gezeik over friet ook niet meer. En carnaval. En kutdialecten.
RRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Prima idee, heb je dat gezeik over friet ook niet meer. En carnaval. En kutdialecten.
Friet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, daar liggen alleen maar respectievelijk de grootste haven en grootste marinebasis van Nederland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Rotterdam en Den Helder, daar wil je toch niet bij horen zeg?
Lijkt mij heerlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je fiets niet op slot hoeven doen.
Wat moet je nou weer met die haven? Het zijn alleen de grote geldgraiiers die eraan verdienen, de gewone man zit werkeloos thuis omdat alles geautomatiseerd is. Daarom is Rotterdam ook zo'n pauperstad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:51 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
Nee, daar liggen alleen maar respectievelijk de grootste haven en grootste marinebasis van Nederland.
Niemand wilde het hebben en zo ontstond eigenlijk het eerste land met een zelfstandige republiek ter wereld sinds het jaar 0.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een monarchistische volgeling.
TS faalt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met die haven? Het zijn alleen de grote geldgraiiers die eraan verdienen, de gewone man zit werkeloos thuis omdat alles geautomatiseerd is. Daarom is Rotterdam ook zo'n pauperstad.
Hey ik weet er wel meer van af da jij denk ik. Universiteit jeweets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Rotterdam is groter dan de havens
Alsof de monarchie via democratische wegen is ingesteld. Het is oppressie en slavernij, geen verkozen stelsel, genetisch kuddedier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niemand wilde het hebben en zo ontstond eigenlijk het eerste land met een zelfstandige republiek ter wereld sinds het jaar 0.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Hey ik weet er wel meer van af da jij denk ik. Universiteit jeweets.
Oh, wat een tiranniek is dat toch. Ik lijd zo erg onder het feit dat koningin Beatrix mij tot slavernij dwingt. Afgrijselijk, ik werk tot mijn handen bloeden en alles wordt me afgenomen, zelfs mijn kinderen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof de monarchie via democratische wegen is ingesteld. Het is oppressie en slavernij, geen verkozen stelsel, genetisch kuddedier.
Patat/Shoarma/Donner/Pizza/Restaurants allemaal aanwezig in een omtrek van >1kmquote:
Oh, ik begrijp het al. Jij bent heel blij met de tirannen die jouw toekomst en die van je kinderen en kleinkinderen hebben gekaapt. Gevalletje Stockholm Syndroom.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, wat een tiranniek is dat toch. Ik lijd zo erg onder het feit dat koningin Beatrix mij tot slavernij dwingt. Afgrijselijk, ik werk tot mijn handen bloeden en alles wordt me afgenomen, zelfs mijn kinderen.
Moet jij geen blikvoer in je kelder stoppen?
Erin getuind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mag ik je nu aanraken?En leer dan eerst eens spellen, Unikneus
Kapen toekomst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het al. Jij bent heel blij met de tirannen die jouw toekomst en die van je kinderen en kleinkinderen hebben gekaapt. Gevalletje Stockholm Syndroom.
Piemelkneus, de verwijzing naar monarchie slaat gewoon nergens op omdat we toen 300 jaar een republiek waren, vandaar de naam ''De Republiek der Nederlanden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof de monarchie via democratische wegen is ingesteld. Het is oppressie en slavernij, geen verkozen stelsel, genetisch kuddedier.
Net alsof ze ABN spreken in Amsterdam, in de meeste gevallen versta je er geen tyfus van omdat ze allemaal op een Mocro op Suri willen lijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Patat/Shoarma/Donner/Pizza/Restaurants allemaal aanwezig in een omtrek van >1km.
Clubs/Konginnedag/Openluchtfestivals.
ABN.
De levensgenieter is hier ook prima uit te hangen.
Sociale controle nodig hebben van de buren.
Mensen die ongewenst een praatje willen maken.
Hier heb je een punt.
Hier ook, praktisch hoor.
Warme bakkers en patisserieën enzo.
Stedelijk gebied.
<Insert willekeurige activiteit met tig-duizenden bezoekers.
quote:
Daarom is de Randstad óók leuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Patat/Shoarma/Donner/Pizza/Restaurants allemaal aanwezig in een omtrek van >1km.
Clubs/Konginnedag/Openluchtfestivals.
ABN.
De levensgenieter is hier ook prima uit te hangen.
Sociale controle nodig hebben van de buren.
Mensen die ongewenst een praatje willen maken.
Hier heb je een punt.
Hier ook, praktisch hoor.
Warme bakkers en patisserieën enzo.
Stedelijk gebied.
<Insert willekeurige activiteit met tig-duizenden bezoekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |