Inderdaad. Een vriend van mij heeft ook die vrijwillige praktijklessen van zijn ouders moeten volgen en heeft tot nu toe alleen maar dingen als '' pylonrijden '' e.d. gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ho ho, nu verwacht je een degelijk examen, het zal natuurlijk zoiets worden wat ze al vrijwillig hadden, -even zoeken-
[..]
Dus even 8tje maken, over een stoeprand rijden, 2x remmen en over een plankje rijden. Niemand wordt heir beter op behalve de staat zelf.
Als je voor 2010 je theorie haalt ben je klaar. Doe je dit later, dien je tevens praktijkexamen af te leggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef pizza-tonijn het volgende:
ik snap iets niet...
Als ik dus via het CBR me rijbewijs voor de brommer online reserveer hoef ik alleen 37 euro te betalen en krijg ik dan geen lessen ofzo en hoef ik dan alleen maar het examen af te leggen?
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je voor 2010 je theorie haalt ben je klaar. Doe je dit later, dien je tevens praktijkexamen af te leggen.
Als ik iemand ken waarvan ik weet dat het een steuntrekker is, en ik zie hem "beunhazen" dan is die aan de beurt. Ik zal het in zo'n geval niet nalaten om de uitkeringsinstantie een seintje te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Aaaaah jij bent ook die schijtzak van het andere topic die mensen loopt te verlinken?
Zou je mij ook verlinken??
Denk het niet he!!
Ga eens naar het goede topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:34 schreef fullmetal het volgende:
Ja, Theorie kun je halen vanaf 16,5 en rijbewijs vanaf je 17. Rijden na halen van rijbewijs alleen toegestaan met begeleiding tot 18 jaar.
Correct me if im wrong.
Klik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb 400 gehoordTerecht hoor, al die brommerjosti's van tegenwoordig
Kijk, het werkt dus wel. Ontmoedigingsbeleid voor brommersquote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Klik.
Nu neem ik dus écht geen scooter hč.![]()
.
Dus de scooter van de buren staat nu veiliger?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef GinoPietermaai. het volgende:
[..]
Klik.
Nu neem ik dus écht geen scooter hč.![]()
.
Elke vmbo-er ziet zo door die tekst heen... toch?quote:Is het bromfietsrijbewijs pure geldklopperij?
Nee, dat is het niet. Natuurlijk is het jammer dat je geld moet betalen voor iets wat vroeger niet nodig was. Aan de andere kant: gegarandeerd leer je meer over je scooter of bromfiets en je plaats in het verkeer doordat je nu gedwongen wordt om je er zowel theoretisch als praktisch in te verdiepen. En wanneer je meer weet door een goede theoretische opleiding en je brommer of scooter beter aanvoelt door een goede praktijkopleiding dan komt dat natuurlijk je eigen veiligheid ten goede (en ook die van een ander natuurlijk).
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef bloodysunday het volgende:
het is uitgesteld tot 1 maart, dus je kan nog 3 weken goedkoop rijbewijs halen
En weer eentje die ontmoedigd is. Het werkt dus prima.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:41 schreef jipdepoes het volgende:
maar, ik ben pas op 8 mei jarig. kan ik dan nu me certificaat halen, of moet ik (als de regeling ergens achter in maart van kracht gaat) toch ¤350 betalen?? ik word er helemaal gek van. ik wil al zo *** lang een brommertje en nu word ik 16, weet ik niet waar ik het geld vandaan moet halen,omdat dat fucking certificaat zo duur is.:S
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef jipdepoes het volgende:
ik vind het zon tyvus gezeik.
het slaat nergens op om mensen 350 euro extra te laten betalen.
ik heb verder geen mening over of het goed is dat er een rijexamen komt, maar doe het dan goedkoper of gewoon helemaal niet, want dit is geldklopperij![]()
en waar ik het helemaal mee gehad heb zijn die zeikertjes die gaan praten over josties op scootertjes die je zo voorbij scheuren alsof t niks is. ten eerste heb ik daar nog nooit op de fiets of in de auto last van gehand. ten 2e: waar ik echt last van heb, zijjn die auto's. ze zijn opdringerig, kijken bijna nooit uit voor fietsers en vinden altijd dat een auto voorang heeft op een fiets. dus mijn conclusie is: ga niet lopen zeiken met extra praktijklessen voor brommers. ga iets doen aan het asociale rijgedrag dat autobestuurders vertonen. stelletje teringleiers vind ik het
Wat spreek je jezelf hard tegen zeg. Alsof jij recht hebt om te spreken, je hebt geeneens je rijbewijs.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:41 schreef jipdepoes het volgende:
maar, ik ben pas op 8 mei jarig. kan ik dan nu me certificaat halen, of moet ik (als de regeling ergens achter in maart van kracht gaat) toch ¤350 betalen?? ik word er helemaal gek van. ik wil al zo *** lang een brommertje en nu word ik 16, weet ik niet waar ik het geld vandaan moet halen,omdat dat fucking certificaat zo duur is.:S
Het klopt anders wel hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 00:09 schreef rycemasta het volgende:
[..]
[..]
Wat spreek je jezelf hard tegen zeg. Alsof jij recht hebt om te spreken, je hebt geeneens je rijbewijs.
350 voor je rijbewijs duurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:41 schreef jipdepoes het volgende:
Dat is duur voor een AM rijbewijsje ja. Zeker als het eerdergenoemde ervoor maar iets meer als dertig euro kostte.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
350 voor je rijbewijs duur?
Jochie, als je dat al te duur vind, moet je er sowieso niet aan beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |