Wtf... een technische fout. Het is al bijna een maand stuk omdat ze begin augustus hebben lopen prutsen. Je hoeft het echt niet "later nog eens" te proberen. Het werkt gewoon niet, al bijna een maandquote:Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens.
Langer dan een maand alquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef ruud.nl het volgende:
Het werkt bij mij al veel langer dan een maand niet meer.
En dat vind jij erg?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef pleeborstel het volgende:
Ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar betaal al 2 maanden 15 ipv 30 euro.
Als ik niet alsnog een verrekening krijg niet neequote:
Hmmm ja daar heb je wel kans op jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Als ik niet alsnog een verrekening krijg niet nee
deze vraag heb ik open staan bij de WGR-profi's
Dat dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik blij dat ik Vodafone heb, want dat werkt tenminste goed
Ja, ik zie net dat het al sinds halverwege juli is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:21 schreef Ericjuh het volgende:
Volgens mij was het probleem al zo in juli....
Ik ben het met je eens, maar ik denk dat je dat helaas kan vergeten. Dat soort bedrijven kunnen helaas veel te veel maken bij de consumentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:27 schreef Repeat het volgende:
Kankerding doet het al maanden niet. Slechte kutservice
tijd dat ik als compensatie korting op m'n ABO krijg...
handig! ik sms al maanden uit mn bundel en nu kan ik niet eens zien hoeveel!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef pleeborstel het volgende:
Ik weet ook niet waar ze mee bezig zijn, maar betaal al 2 maanden 15 ipv 30 euro.
Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.quote:
Precies hetzelfde was tijd terug bij vodafone, volgens mij ook toevallig tijdesn de zomer. Dus die theorie zou best kunnen kloppenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.
Bij de Consumentenbond las ik een interessante theorie hierover: het is al eerder gebeurd dat het in de zomer stuk is en pas na de zomer wordt opgelost. In de zomer bellen mensen meer omdat ze veel vrij zijn, ze kunnen niet zien hoeveel en gaan massaal over de bundel heen. Dikke winst voor onze prutsers bij T-Mobile.
Ik krijg nog wel altijd een brief, maar ze boeken het inderdaad wel automatisch af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:13 schreef Daniane het volgende:
Krijgen jullie trouwens een factuur?
Ik heb dat geloof ik niet aangevinkt, dus wordt het automatisch afgehouden.
Ik krijg ook geen brief.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel altijd een brief, maar ze boeken het inderdaad wel automatisch af.
Dat is ook een paar maanden kapot geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik blij dat ik Vodafone heb, want dat werkt tenminste goed
Wat een pannekoekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is dus ook stuk, evenals het nummer waar je naar kunt bellen. Echt alles is stuk, behalve het bijhouden voor de facturatie. Ik snap dat niet hoor, als je wél de facturatie kunt bijhouden, dan kun je ook een simpel overzicht tonen aan je gebruiker. Stelletje amateurs daar.
Bij de Consumentenbond las ik een interessante theorie hierover: het is al eerder gebeurd dat het in de zomer stuk is en pas na de zomer wordt opgelost. In de zomer bellen mensen meer omdat ze veel vrij zijn, ze kunnen niet zien hoeveel en gaan massaal over de bundel heen. Dikke winst voor onze prutsers bij T-Mobile.
Ik heb bijna nergens geen 3G bereik. Dan woon je gewoon kutquote:Op donderdag 3 september 2009 14:08 schreef MikeCitybike het volgende:
geen belstatus en je hebt bijna nergens 3G netwerk![]()
maarja kon alleen een iPhone met t-mobile
Niet waar. Dekking is echt niet goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb bijna nergens geen 3G bereik. Dan woon je gewoon kut
Jou ouders betalen je abbo, en ze betalen het ook nog eens als je er 40 euro overheen gaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
handig! ik sms al maanden uit mn bundel en nu kan ik niet eens zien hoeveel!heel irritant.
++dat mijn ouders nu dus elke maand 40 euro meer moeten betalen voor mn abbo.
als ik naar amsterdam reis, heb ik heel even bij hoofddorp 3G, op schiphol niks, pas als ik in de trein zit rond Amsterdam Zuid heb ik weer 3Gquote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Niet waar. Dekking is echt niet goed.
sommige kinderen zijn gewoon verwende nesten. ten eerste zou ik nooit telefoonabbo betalen en al helemaal niet wanneer de persoon te veel belt.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Jou ouders betalen je abbo, en ze betalen het ook nog eens als je er 40 euro overheen gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |