Mensen die niet van goed weer houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:07 schreef Uro het volgende:Mensen die alleen maar gelukkig zijn in de zomer.
Hij schreef "Mensen die alleen gelukkig zijn in de zomer."quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die niet van goed weer houden.
Ik las "[...] lekker lang naganieten van de zomer."quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:27 schreef Rock-shocker het volgende:
September en de eerste paar weken van oktoberHeerlijke tijd vind ik dat. Na colleges terrasje pakken en nog lekker genieten van de nazomer
Goeiemorgen. Ik ga ontbijten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las "[...] lekker lang naganieten van de zomer."
* Yi-Long rent naar winkel!!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb de eerste kruidnoten al gezien, dus dat is het teken dat de zomer inderdaad zo goed als voorbij is
1 type weer: check, 1 muziekgenre: nope.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:51 schreef solyaris het volgende:
Mensen die van één type weer of muziekgenre houden, dance bijvoorbeeld.
Eens! Elk jaargetijden heeft zijn mooie kanten en (bijna) elk muziekgenre is fijn om aan te horen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:51 schreef solyaris het volgende:
Mensen die van één type weer of muziekgenre houden, dance bijvoorbeeld.
Maar de zomer heeft de meeste mooie kanten van allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:49 schreef Uro het volgende:
[..]
Eens! Elk jaargetijden heeft zijn mooie kanten en (bijna) elk muziekgenre is fijn om aan te horen.
ik nog 2 en een halve week vakantie. Veel plezier na je weekje vakantie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:10 schreef valek het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. Vooral omdat ik volgende week nog vakantie heb. Veel plezier op jullie werk/school allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |