Jazeker:quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef justmattie het volgende:
Vraagje aan de Chef,
Kun je ook koken met vrouwelijke sappen ?
Maar er zullen vast wel nog meer gerechten opgevrolijkt kunnen worden met een pittig rood ingrediënt of een scheutje squirtsel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
De tip voor de zaterdagavond: CumShots. Vooral erg lekker als afwisseling voor de Breezers.
Drink 't puur of met ijsblokjes. Voor de variatie en de smaak kun je er een gebruikte tampon inhangen, dit geeft net even een extra dimensie.![]()
[ afbeelding ]
Met sliertjes en bonkjes.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef justmattie het volgende:
Een bloody mary van een paar volle tampons?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met sliertjes en bonkjes.![]()
Let er wel even op dat je een sterke maag hebt, niet zoals deze jongeman: Sliertjes en bonkjes
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met sliertjes en bonkjes.![]()
Let er wel even op dat je een sterke maag hebt, niet zoals deze jongeman: Sliertjes en bonkjes
nóg nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef TommyGun het volgende:
Is 't filmpje al gepost waarin een dame een cum-pannenkoek (of was 't nou omelet?) naar binnen werkt?
Kan 't niet vindenquote:
Wat verkopen ze bij jou AH allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben door m'n voorraad heen. Nu moet ik weer naar de Albert Heijn.
Gewoon even aan de vakkenvuller vragenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat verkopen ze bij jou AH allemaal
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben er niet helemaal zeker van of dat je alles echt van het internet af haalt Jim, of dat je je zieke brein aan het werk hebt gezet en die quotes allemaal verzint
Jim heeft vrije tijd teveel dus hij bedenkt zulke dingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben er niet helemaal zeker van of dat je alles echt van het internet af haalt Jim, of dat je je zieke brein aan het werk hebt gezet en die quotes allemaal verzint
Klant vraagt aan serveerster: Heeft u misschien nog een droog sneetje......quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Nee ik vertrouw het niet meer, baarmoederkoeken op toast, sperma in de sausjes, en straks nog vrouwensappen uitgeknepen op je ham met asperges...brrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |