Jazeker:quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef justmattie het volgende:
Vraagje aan de Chef,
Kun je ook koken met vrouwelijke sappen ?
Maar er zullen vast wel nog meer gerechten opgevrolijkt kunnen worden met een pittig rood ingrediënt of een scheutje squirtsel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
De tip voor de zaterdagavond: CumShots. Vooral erg lekker als afwisseling voor de Breezers.
Drink 't puur of met ijsblokjes. Voor de variatie en de smaak kun je er een gebruikte tampon inhangen, dit geeft net even een extra dimensie.![]()
[ afbeelding ]
Met sliertjes en bonkjes.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef justmattie het volgende:
Een bloody mary van een paar volle tampons?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met sliertjes en bonkjes.![]()
Let er wel even op dat je een sterke maag hebt, niet zoals deze jongeman: Sliertjes en bonkjes
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Let er wel even op dat je een sterke maag hebt, niet zoals deze jongeman: Sliertjes en bonkjes
nóg nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef TommyGun het volgende:
Is 't filmpje al gepost waarin een dame een cum-pannenkoek (of was 't nou omelet?) naar binnen werkt?
Kan 't niet vindenquote:
Wat verkopen ze bij jou AH allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben door m'n voorraad heen. Nu moet ik weer naar de Albert Heijn.
Gewoon even aan de vakkenvuller vragenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat verkopen ze bij jou AH allemaal
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben er niet helemaal zeker van of dat je alles echt van het internet af haalt Jim, of dat je je zieke brein aan het werk hebt gezet en die quotes allemaal verzint
Jim heeft vrije tijd teveel dus hij bedenkt zulke dingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben er niet helemaal zeker van of dat je alles echt van het internet af haalt Jim, of dat je je zieke brein aan het werk hebt gezet en die quotes allemaal verzint
Klant vraagt aan serveerster: Heeft u misschien nog een droog sneetje......quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Nee ik vertrouw het niet meer, baarmoederkoeken op toast, sperma in de sausjes, en straks nog vrouwensappen uitgeknepen op je ham met asperges...brrr
Dan word het blauwe kaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmmmm, eens proberen of je er ook kaas van kunt maken. Misschien met wat extra smegma voor een pittige nasmaak![]()
[ afbeelding ]
Zelfs buiten het sausje ziet het er nog ranzig uitquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Gisteravond nog een lekker roomsausje gemaakt voor over het vlees![]()
[ afbeelding ]
Lekkere strakke huid tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zelfs buiten het sausje ziet het er nog ranzig uit
veeg me op.:']quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:03 schreef banapples het volgende:
Is hier trouwens niet ooit is een liedje over geschreven door een vrouwlijke comedienne? Zou best kunnen dat ik bovenstaande daar uit heb.
Gevonden:
Je hebt toch niet gezegt wat er in zat he?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n schoonouders vonden m'n dipsausje gisteravond erg lekker: 'Om je vingers bij af te likken'.
Geniaal, deze!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Squirting Squidquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef justmattie het volgende:
Vraagje aan de Chef,
Kun je ook koken met vrouwelijke sappen ?
Met wat vers fruit en en staafmixer kan je altijd nog een smoothie maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:25 schreef de_Koningin het volgende:
Geil topic.
Ik word er behoorlijk nat van. Ik ga zo ook maar eens iets koken. Helaas heb ik alleen nog wat oud en opgedroogd zaad. Is daar ook nog iets van te maken?
Dat is gewoon een kwaliteitskick. Ik voorzie de users van een gratis tip om het eten met de Paasdagen wat smeuïger te maken.quote:
Moet je het wel in huis hebben natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2010 14:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwaliteitskick. Ik voorzie de users van een gratis tip om het eten met de Paasdagen wat smeuïger te maken.
Kijk, dat is nog eens constructief meedenken. Ik ben benieuwd hoe ze je bevallen. Maak je ook even een paar pics?quote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef justmattie het volgende:
Paasbroodjes met een kwak zaad, ipv glazuur er op?
Ik heb gister rode bietjes gegeten, en zoals je ziet ga je er niet alleen rood van pissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |