Stiekem wel hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee, we zijn er weer. Toch best handig, twitter
ikke denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand die ik niet ken heeft me toegevoegd op twitter..althans..ze komt me wel vaag bekend voor maar ik weet niet wie het is
Ik ben niet zo geschikt voor Twitter dnek ik
Hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[nerdpost] voor de twitteraars: ik gebruik firefox en daarin kan je een add-on plaatsen zodat je kan twitteren zonder steeds te hoeven in te loggen, best handig[/einde nerdpost]
Is wel handig als je geen FF gebruiktquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat ken ik dus weer nietis dat ook een add-on?
1 followerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook twitter sinds eh net
kleurdoosje
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Spuug, wil je geen teckel?
Die dingen praten dan wel niet maar hebben alsnog graag het laatste woord
Nee, ook die heeft nog een buikbabyquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
of Huup die misschien gewoon vannacht aan t baren is geweest!
dat had ik dus ook, ik dacht dat het aan de iPhone lag?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ook die heeft nog een buikbaby![]()
Over de hyves: bij mij staatie niet eens bij de hyves waar ik lid van ben, zichtbaar in het scherm zeg maar...bij jullie wel dan?
Nope bij mij ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, ook die heeft nog een buikbaby![]()
Over de hyves: bij mij staatie niet eens bij de hyves waar ik lid van ben, zichtbaar in het scherm zeg maar...bij jullie wel dan?
Dat zou ik weleens kunnen zijn...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh maar jou weet ik welIk ben door een paar mensen toegevoegd en 1 daarvan weet ik niet wie het is..zo is het duidelijker
Oh en ik hoef ook nooit in te loggen *ook n3rd is*
Dan snap ik ook niet waarom hij veranderd zou moeten worden. Anderen kunnen niet zien dat je lid bent...quote:
Wil je het delen, want ik kan het niet vinden...-O-quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:55 schreef Rottdog het volgende:
Er is maar 1 ding wat ik wil weten.
Heeft BE haar babietje al![]()
![]()
That's the question
Antwoord al heeft gevonden![]()
Nog geen BEeb en vanmorgen ook geen weeen. Ze is nu volgens mij in het zh voor ctgquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wil je het delen, want ik kan het niet vinden...-O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |