Jamaar jamaar dat zei ik in het voorgesprekje met de producer, niet op de radioquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha ik hoor het je gewoon zeggen!
![]()
lekker nuchter ding
Ja best knap, zo'n stukje van vijf secondenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:23 schreef Noli. het volgende:
En had ik het dus helemaal goed gehoord.![]()
![]()
Ze zoeken nu dus een nieuwe Chefkok?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja best knap, zo'n stukje van vijf seconden![]()
![]()
Felicitaties, liefBest wel jubelstemming hier. 't is heel spannend (want de zaak is dus nu écht een puinhoop, vooral financieel, dus een hoop werk aan de winkel), maar vooral zo gaaf
Ook dat de grote baas vertrouwen heeft in het kunnen van D., puur op basis van zijn ervaring en inzichten, want managerspapieren heeft ie helemaal niet (hij is nu de chefkok).
Ik ben trots![]()
@Stout: de manager weet het zelf nog nietDus D. is nu aan het werk, naast de manager, en het is héél awkward.
Oh dan heb ik jou gehoord! En ik vond het al zo maf, want de groeten, daar krijgt dat kind toch niks van mee dacht ik nogquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ze hadden het over Lowlands en over mensen die er niet naartoe gingen. Dus toen smste ik dat ik ook niet ging, maar wel een prachtige dochter heb van precies twee weken oud, en dat dat best een goede reden was om een jaartje over te slaan... maar toen werd ik teruggebeld of ik op de radio dan mijn dochter en mijn vriend een fijn weekend wilde wensen
Ik zei nog, 't is niet alsof het kind enig besef heeft van dagen, en mijn vriend moet werken dus die heeft geen weekend, maar ja. Dus. Zodoende.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:54 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oh dan heb ik jou gehoord! En ik vond het al zo maf, want de groeten, daar krijgt dat kind toch niks van mee dacht ik nogMaar goed, dat lag dus niet aan jou
ik ben ervan overtuigd dat jij alles kan en je zou dus ook mijn werk kunnen, je bent gewoon hetzelfde typequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Belana, ik ben al eens PA geweest (o.a.) en ik ben een erg goede![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:22 schreef Noli. het volgende:
He jammer, die heb ik dan niet gehoord. Manlief hier zit autosport te kijken.
Maar ik hoorde je naam en dochtertje van twee weken oud.. "huh? die naam ken ik! dochtertje twee weken..*PING*"
k las t ook, opzich vind ik t niet zo heel erg, maar dr gaat een gerucht rond dat de betaalgegevens van de abohouders ook uitgelekt zijn. dat heel wat minderquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef PM-girl het volgende:
Lees overigens net in FB dat Fok! gehackt zou zijn: Fok gehackt?
Oeh, bijna trouwen! Kewl!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:41 schreef innepin het volgende:
Oei PM, hoorde de dikke man in kwestie het ook? En reageerde ie nog?![]()
En eh, verloofde![]()
idd, dr zitten me wat typetjes tussen, die gozerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oh my wat is dat k2 --> k3 programma erg!
link is dood. (tenminste, die waarnaar verwezen wordt)quote:
Ik ook niet eerlijk gezegd en hij is dus ook wegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:15 schreef Saffier het volgende:
Die update in het update-topic vond ik niet grappig.
Maar dat kan aan mij liggen naturlijk.
Bij mij doet de link het wel. Maar ok, Fok! doet het weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
link is dood. (tenminste, die waarnaar verwezen wordt)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oh my wat is dat k2 --> k3 programma erg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |