Broodjes? niet gezien, alleen van die durumquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:50 schreef kres het volgende:
Hey Sunny... Was jij er ook?![]()
De turken stand hebben we beetje gemeden nadat er een van ons ziek is geworden na een broodje kebab....
Uiteraard!! Jammer dat ik niet wist dat jij er ook was! Anders hadden we ff kunnen meetenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:50 schreef kres het volgende:
Hey Sunny... Was jij er ook?![]()
De turken stand hebben we beetje gemeden nadat er een van ons ziek is geworden na een broodje kebab....
Twee keer Doner gehad als tussendoor snack en niks aan de hand. Op zaterdag was alleen het groen opquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:50 schreef kres het volgende:
Ik denk dat het bij The Prodigy drukker was. Volgens mij was 75% van alle bezoekers tijdens dat optreden aanwezigquote:Op maandag 24 augustus 2009 05:46 schreef Inverted_World het volgende:
net thuis, echt totaly kapot, ga nu pitten, moet morgen intro-week van studie dus moest wel eerder weg.. Them Crooked Vultures was in ieder geval voor mijn gevoel het drukste concert op lowlands, in verhouding van tenten dan, dat was zo ziek, binnen een straal van een meter of 50 van die tent af kon je echt niet meer lopen, te ziek, het was wel lachen verder.![]()
Kasabian, Bon Iver, Patrick Watson, Grizzly Bear en Vampire Weekend vond ik toch wel de beste shows denk ik.
Snoop Dog was het drukst aldus de directiequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij The Prodigy drukker was. Volgens mij was 75% van alle bezoekers tijdens dat optreden aanwezig
Dat idee had ik ook.. Voelde iig drukker dan bij The Prodigy.. en dat was al behoorlijk volquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Snoop Dog was het drukst aldus de directie
klopt ook wel. Bij Snoop kon je zelfs op de heuvel geen kant op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Snoop niet past op LLquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, dat en meer leuke feitjes zijn hierin te vinden: http://www.lowlands.nl/groen.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:47 schreef tachyoon het volgende:
Ik las op 3voor12 site dat de 4 aggregaten (zee-containersize) verantwoordelijk voor de opwekking van de stroom bij de Alpha, 400 liter diesel per uur verbruiken
Intressante link.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef SirAIC het volgende:
[..]
klopt, dat en meer leuke feitjes zijn hierin te vinden: http://www.lowlands.nl/groen.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |