Ezio is geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef Ezio het volgende:
Remlof vertel ze alsjeblieft dat ik geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook ben
Maar hij is wel leuk tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef remlof het volgende:
Leuk als je op je telefoon onder GPRS zit te FOK!ken
Dank u, hoewel de lichte noot van sarcasme mij niet ontging.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ezio is geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook.
Sowieso, de gene die jou als mijn kloon beschouwd heeft ook last van enkele mankementen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef Ezio het volgende:
Remlof vertel ze alsjeblieft dat ik geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook ben
Sociaal verantwoorde post. Dit doe je alleen om Ludo, die nu onder andere onder Ezio post, te beschermen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, de gene die jou als mijn kloon beschouwd heeft ook last van enkele mankementen.
Hij zei zelf dat ie wel een kloon was..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een dikke rechterenkelquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, de gene die jou als mijn kloon beschouwd heeft ook last van enkele mankementen.
Ja, jij bent ons er eentjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Dat klonen heeft niets om het lijf,
Zo ben ik er een, zo ben ik er vijf!
De Rijmpier
whehehe een rijmpier wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef De.Rijmpiet het volgende:
De Rijmpier
Hihi, Mn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef De.Rijmpiet het volgende:
De Rijmpier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |