Ezio is geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef Ezio het volgende:
Remlof vertel ze alsjeblieft dat ik geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook ben
Maar hij is wel leuk tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef remlof het volgende:
Leuk als je op je telefoon onder GPRS zit te FOK!ken
Dank u, hoewel de lichte noot van sarcasme mij niet ontging.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ezio is geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook.
Sowieso, de gene die jou als mijn kloon beschouwd heeft ook last van enkele mankementen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef Ezio het volgende:
Remlof vertel ze alsjeblieft dat ik geen kloon van Emimch of Ludo of wie dan ook ben
Sociaal verantwoorde post. Dit doe je alleen om Ludo, die nu onder andere onder Ezio post, te beschermen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, de gene die jou als mijn kloon beschouwd heeft ook last van enkele mankementen.
Hij zei zelf dat ie wel een kloon was..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een dikke rechterenkelquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, de gene die jou als mijn kloon beschouwd heeft ook last van enkele mankementen.
Ja, jij bent ons er eentjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Dat klonen heeft niets om het lijf,
Zo ben ik er een, zo ben ik er vijf!
De Rijmpier
whehehe een rijmpier wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef De.Rijmpiet het volgende:
De Rijmpier
Hihi, Mn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:06 schreef De.Rijmpiet het volgende:
De Rijmpier
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe een rijmpier wat is dat nou weer
LudoSanders is gewoon een kloon he!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, ik lees nu pas de TT. Wat een nonsens. Ik heb geen kloons.
Hey hallo lang niet gezien je hebt net een supertoffe rijmpiet gemist je moet ff teruglezen het is echt supergrappig!quote:
Piertjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
Rijmpier was bewust
Ik vind Pier zo'n gave naam
Lange Pier, de koning van Friesland. En Jan Pier Tjores en Korneel
watquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
Rijmpier was bewust
Ik vind Pier zo'n gave naam
Lange Pier, de koning van Friesland. En Jan Pier Tjores en Korneel
Ah ok, k kap alquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet doen, die "ik post bewust" plaatjes, anders ga je terug in de shredder.
Let op hé, niet die imposter Dichtpietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
wat
is rijmpiet jouw kloon
mijn beeld van jouw wat doe je
Nou ik ben op "hé" aan het letten, maar nog niets bijzonders gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Let op hé, niet die imposter Dichtpiet
Koekeloere!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Piertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Sonnetsjonquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Let op hé, niet die imposter Dichtpiet
Bestaat die? Die klinkt goed!quote:
Can't you hear, can't you hear the thunder?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Do you come from a land down under ?
You better run, you better take cover.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Can't you hear, can't you hear the thunder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |