jep, staat er ook onderquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:01 schreef DirkZz het volgende:
Foto is afkomstig van http://www.fctwente.net/ user PTBAT, aan hem de credits dus.
Weet ik, maar ere wie ere toekomt he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
jep, staat er ook onder
mooie foto btw
Zijn naam is eigenlijk NKufo zonder '. Dus niet N'Kufo zoals je dat vaak zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Shivo het volgende:
Zijn eigenlijke naam is Kufo, zonder N'.
gooi de stand nog ff in de OPquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ere wie ere toekomt he.
Ik zat in vak 134quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef DirkZz het volgende:
@Drizzt_DoUrden
Welk vak?
Bij ons zat ook zon speknek die de mensen voor hem ging commanderen dat ze moesten gaan zitten omdat zijn zoontje anders niks kon zien.
Maar hij stond zelf wel de hele wedstrijd en trok zich niks aan van wat de ouderen achter hem zeiden.
Die gast moeten ze wat mij betreft met de kop naar beneden van de 2e ring flikkeren.
En dat klopt, maar hij maakt er geen punt van dat z'n naam verkeerd op z'n shirt staatquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:51 schreef Shivo het volgende:
Blijkbaar heet hij in Engeland Blaise Kufo en in Nederland Blaise NKufo
Ik hoop dat ze geleerd hebben van donderdag en nu wel vanaf de eerste minuut scherp zijn!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Lamzak_ het volgende:
RKC... Altijd lastig, nu moeten we gewoon dik winnen.
Dat zou mooi zijn, maar ik ben ook wel tevreden met een 1-0 overwinning.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:52 schreef Lamzak_ het volgende:
RKC... Altijd lastig, nu moeten we gewoon dik winnen.
Je bent Twente fan, maar je hoopt niet dat ze winnen? Dat is eeh.. tja... apart.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat ik nu veel kritiek over me heen ga krijgen...
Ik hoop eigenlijk stiekem dat mijn RKC Waalwijk er met in ieder geval één puntje vandoor gaat in de Grolsch Veste... Ik ben ook fan van Twente hoor, maar hoop het toch een klein beetje. Als ik echter realistisch naar op de wedstrijd vooruit blik dan zie ik het somber in voor RKC...
KILL IT WITH FIRE!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bent Twente fan, maar je hoopt niet dat ze winnen? Dat is eeh.. tja... apart.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ben meer fan van RKC, heb daar jarenlang een seizoenskaart gehad en alle ups en downs meegemaakt... Voor FC Twente heb ik altijd veel respect gehad en sinds een seizoen of vier ben ik van deze club fan...
Dus ik hoop dat RKC 6 punten pakt van Twente in totaal en dat Twente kampioen wordt... Hebben jullie hier vrede mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |