quote:

Bedoel je dit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook nog maar even:
Meiden, ik heb even een vraagje, je hebt normale satéstokjes en van die satéstokjes met een bredere bovenkant.
Hoe heet die krengen en waar kan ik ze krijgen? Je ziet ze vaak bij traktaties
JA! althans dat denk ik wel, moest het even van mijn stiefmams vragenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[ afbeelding ]
Bamboe vlag prikkers heet dat volgens deze site
Dat is het deel van de vraag waar ik geen antwoord op heb....quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA! althans dat denk ik wel, moest het even van mijn stiefmams vragen![]()
Maar nu nog de vraag welke winkel verkoopt zoiets, xenos? AH hier bij ons in de supermarkt niet
Dat is ook een leuk idee zeg! Die ga ik onthouden voor als ze van groep wisseltquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef Puala het volgende:
Zelf heb ik een keer getrakteerd op een plastic beker (van de ikea) met een foto er op geplakt. Je doet lijm op de foto aan de onderkant, strijkt er overheen ook met lijm en het blijft zitten. Afwasproof was het geloof ik ook nog, maar niet 100% zeker. En dan kun je in de beker doen wat je wilt. Wij hebben hem gevuld met kersen en druiven en voor de docenten met bonbons
k heb ze net nog bij de Toko zien liggen 50 stuks voor 4 euro geloof ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA! althans dat denk ik wel, moest het even van mijn stiefmams vragen![]()
Maar nu nog de vraag welke winkel verkoopt zoiets, xenos? AH hier bij ons in de supermarkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |