Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. De TS is homo replies had ik al verwacht, maar doen me vrij weinig. Waar ik op hoop, is dat er mensen zijn die serieus reageren, al is het maar 1 op de 10.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Onzekere mannen die altijd moeten laten merken hoe geweldig hetero ze wel niet zijn falen hard.
Eigenlijk is dat ook wel een grote faal. Maar om er nou een Topic over te openen is best wel gay.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Onzekere mannen die altijd moeten laten merken hoe geweldig hetero ze wel niet zijn falen hard.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef leipeshitouwess het volgende:
You rock![]()
Ik word ook gek van dat soort vrouwen
Ik deed dat!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. De TS is homo replies had ik al verwacht, maar doen me vrij weinig. Waar ik op hoop, is dat er mensen zijn die serieus reageren, al is het maar 1 op de 10.
Het grappige is dat elke vrouw die ik spreek dit erg vervelend vind. Ik vind dit zelf ook wel vanzelfsprekend. Zou er ook niet van gediend zijn als een vrouw zich zo naar mij opstelde. Wees gewoon jezelfquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef leipeshitouwess het volgende:
You rock![]()
Ik word ook gek van dat soort mannen
Eensch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef timbob het volgende:
Punt 1. Die "jeetje wat lang", "Samenvatting!" etc. kreten geven gewoon aan dat je dom bent.
Punt B. Tieten kunnen heus wel te groot zijn..
Punt III. Je hebt gelijk, en die andere kneusjes zijn gewoon frusti.
Nee, maar die ander wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb vandaag zeer hard meegezongen in de auto met open raampje op "Tainted Love" van Soft Cell.
Een gozer die het hoorde glimlachte naar me......![]()
Ben ik nu gay?
Ja, gelukkig ligt de balans voorlopig wat hoger dan 1 op 10. IK moet eerlijk zeggen dat ik verrast ben door de replies, in positieve zin that is. Ik ga niet op iedereen reageren, omdat dat echt teveel moeite kostquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik deed dat!
ik ben 1 op de 10!
Maar dat klopt wel, want als ik zo om me heen kijkt in de wereld voel ik me een stuk beter dan vele anderen.
En die mensen die TS is homo roepen![]()
Impulsief afkeurend gedrag geeft weer van bekrompenheid zullen we maar zeggen.
Die andere vent wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb vandaag zeer hard meegezongen in de auto met open raampje op "Tainted Love" van Soft Cell.
Een gozer die het hoorde glimlachte naar me......![]()
Ben ik nu gay?
Dat kon natuurlijk ook nog, veel van je collega's zijn latente homo's met een complex waarschijnlijkquote:
Ohoohohoho! Gast, daar had je m!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:21 schreef Androoit het volgende:
Right.. Ik heb het maar afgedaan met de opmerking: "Ohja natuurlijk, ik was vergeten dat jij het machogedrag altijd wilt benadrukken", waarop ik wegliep en mijn collega mij schaapachtig aan zat te kijken.
Hahaha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:21 schreef Androoit het volgende:
...
De tijd van dames als een nummer afwerken ligt ver achter mij
...
Vooral van die Finse mannen die dan zo roepen van hee psssst schatje, ik hou van jullie, eh van jou!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:37 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb toch maar zin gemaakt.![]()
Dat soort mannen snap ik ook niet. Vooral mannen die pssssttt roepen of schatje etc. Right. Vaak vind ik het zielig want meestal worden die mannen genegeerd en hebben geen idee dat de meeste vrouwen zulke praatjes haten.
Wat is e-hosseling nouweer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:31 schreef Androoit het volgende:
[..]
Het grappige is dat elke vrouw die ik spreek dit erg vervelend vind. Ik vind dit zelf ook wel vanzelfsprekend. Zou er ook niet van gediend zijn als een vrouw zich zo naar mij opstelde. Wees gewoon jezelf![]()
Maar nu word ik vast beticht van euhm, hoe heet dat ook al weer? E-hosseling?
Ja he!!! Damn dan moet ik altijd lachen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral van die Finse mannen die dan zo roepen van hee psssst schatje, ik hou van jullie, eh van jou!
En als je dan niet reageert: Kuthoerrr!!!![]()
Zomaar mijn samenvatting verwijderen, nog maar een keer dan.quote:
Net was er een betere samenvatting.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zomaar mijn samenvatting verwijderen, nog maar een keer dan.
Ik ben het er mee eens, onzekere mannen die elke keer de drang hebben om te bewijzen dat ze toch echt wel hetero zijn falen hard. Mensen die een hekel hebben aan homo's falen sowieso hard, we leven niet meer in de middeleeuwen
Inderdaad, heb alles voor Jan Lul lopen lezen. TS is gewoon soft, een teddybeer, de Ruud van BB.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Heremeteit het volgende:
TS is een zeikwijf met z'n eindeloze verhaal om een simpele boodschap over te brengen. Echte Mannen communiceren efficiënt, ook als het onderwerp het niveau "bier en tieten" ontstijgt.
Is mijn schuld nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Net was er een betere samenvatting.
Je vergeet de hypocrisie van de TS die het niet kan nalaten zijn eigen 'mannelijkheid' te onderstrepen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zomaar mijn samenvatting verwijderen, nog maar een keer dan.
Ik ben het er mee eens, onzekere mannen die elke keer de drang hebben om te bewijzen dat ze toch echt wel hetero zijn falen hard. Mensen die een hekel hebben aan homo's falen sowieso hard, we leven niet meer in de middeleeuwen
Jij vind het fijn om als een kuthoer te worden uitgescholden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja he!!! Damn dan moet ik altijd lachen!
Godver, licht??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik kijk ook altijd om naar vrouwen en zoek altijd oogcontact. Gewoon omdat het leuk is te weten dat je in de markt licht.
Maar ik zou nooit gaan roepen zoals een neger/marok dat doet
Dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:37 schreef Echo99 het volgende:
Daarnaast vind ik dat je nogal vol bent van jezelf...
Ja avater is indrukwekkendquote:
Ik moet lachen omdat ik weet dat ik geen hoer ben, al helemaal geen kuthoer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:43 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jij vind het fijn om als een kuthoer te worden uitgescholden?
Dat is dan zeker tot ze te zien krijgen hoe goed je op school hebt opgeletquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik kijk ook altijd om naar vrouwen en zoek altijd oogcontact. Gewoon omdat het leuk is te weten dat je in de markt licht.
mannen die flippen als ze je vraagt zittend te plassen omdat je geen zin hebt om 2 keer per week de muren van de plee af te soppen ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Mannen die niet naar de televisie kijken als er nakende mannen op zijn "Want ik ben toch geen homo!1!!1" zijn al helemaal erg
Ja tuurlijk oogcontact is leuk ja, part of the game. Staren is iets voor de wall of shame.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik zou nooit gaan roepen zoals een neger/marok dat doet
quote:
Geen idee dat noemen ze zo toch? "Chickies regelen via internet".quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Wat is e-hosseling nouweer?
En als ze 'kutclown' roepen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik moet lachen omdat ik weet dat ik geen hoer ben, al helemaal geen kuthoer.![]()
maar dat heb ik ook met wijven die geen bier willen drinken omdat dat "niks voor vrouwen" is en zoete witte wijn met ijijijs met eenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen die flippen als ze je vraagt zittend te plassen omdat je geen zin hebt om 2 keer per week de muren van de plee af te soppen ook
Ik weet niet waarom, maar dat kun je gewoon niet van een man eisen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen die flippen als ze je vraagt zittend te plassen omdat je geen zin hebt om 2 keer per week de muren van de plee af te soppen ook
nee, dat ben ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Teezie het volgende:
[..]
En als ze 'kutclown' roepen?
Ik ga ervan uit dat je geen clown bent![]()
Ethernet-hosselingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Wat is e-hosseling nouweer?
Dus jij vindt het wel lekker als die lauwwarme urinespetters op je benen landen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar dat kun je gewoon niet van een man eisen.
Pff soft. Dat mag jij vinden, maar als jij in de categorie valt die ik beschreef, dan mag je wel een "tough guy" zijn, maar je bent vooral triest en daar bovenop ook nog eens kansloos bezig, maar hey; als jij je daarmee geïdentificeerd voelt, by my guestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, heb alles voor Jan Lul lopen lezen. TS is gewoon soft, een teddybeer, de Ruud van BB.
overigens ben je nog geen manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar dat kun je gewoon niet van een man eisen.
Dan ditquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Teezie het volgende:
[..]
En als ze 'kutclown' roepen?
Ik ga ervan uit dat je geen clown bent![]()
Verder ben ik het eigenlijk wel met je eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:21 schreef Androoit het volgende:
MAAR ZO GA JE GEWOON NIET MET ELKAAR OM.
Nee je leest het verkeerd. Voor een volledig beeld van mijn klacht heb je ook mijn kant van het verhaal nodig. Dit om te begrijpen hoe ik dit zie, en wat dus hoofdzakelijk ten grondslag ligt van mijn irratie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:43 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je vergeet de hypocrisie van de TS die het niet kan nalaten zijn eigen 'mannelijkheid' te onderstrepen.
ik vraag dan altijd of ze een ballon willenquote:
van die knappe slanke blonde golddiggers zonder persoonlijkheid bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef DirkZz het volgende:
Dit soort mannen krijgen meestal wel de fijnere meisjes.
Juist jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:48 schreef Echo99 het volgende:
Overigens moet je maar niks met marketing gaan doen denk ik TS. De opzet van dit topic is te duidelijk en te doorzichtig.... En mocht je hierdoor oneerbare voorstellen in je PM krijgen is dat waarschijnlijk van meisjes waar zelfs de gemiddelde loverboy zijn handen van aftrekt. Ouwe E-hosselaar
Zeg, ik kan gewoon richten hoor :p .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel lekker als die lauwwarme urinespetters op je benen landen?
Dat pretentieuze gelul over wat een enorme Don Guan je wel niet bent... Nogal kansloos allemaal. Ik denk dat je maar een eigen sub-forum aan moet vragen want je ego is te groot voor dit topic...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef Androoit het volgende:
[..]
Pff soft. Dat mag jij vinden, maar als jij in de categorie valt die ik beschreef, dan mag je wel een "tough guy" zijn, maar je bent vooral triest en daar bovenop ook nog eens kansloos bezig, maar hey; als jij je daarmee geïdentificeerd voelt, by my guest
Nee, ze falen niet an sich. Ze hebben wel eens neukertjes, maar het gaat mij meer om de manier waarop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:48 schreef BasementDweller het volgende:
Ik heb het gelezen maar zie geen klacht. Andere mannen falen met chickies scoren en jij slaagt erin..................
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef DirkZz het volgende:
Dit soort mannen krijgen meestal wel de fijnere meisjes.
Deze quote ik nog even om eerder geponeerde these kracht bij te zetten...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef Androoit het volgende:
[..]
Juist ja![]()
PM's van dames worden genegeerd, dat kan ik je nu al zeggen. Ik zoek helemaal geen vriendin. Daar heb ik het veel te druk voor. Dat gaan zowel die "vriendin" als ik niet leuk vinden, waardoor het op niks uitloopt.
Ego te grootquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat pretentieuze gelul over wat een enorme Don Guan je wel niet bent... Nogal kansloos allemaal. Ik denk dat je maar een eigen sub-forum aan moet vragen want je ego is te groot voor dit topic...![]()
Goede wijn behoeft geen krans.
Dat jij golddiggers zonder persoonlijkheid aantrekt zal meer te maken hebben met jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van die knappe slanke blonde golddiggers zonder persoonlijkheid bedoel je?
Ik voel me niet superieur. Dat staat of suggereer ik nergens. Wat ik wel vind is dat dergelijk gedrag kansloos is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef TheTallDude het volgende:
Eens, maar de volgende stap is dan wel om je niet superieur te gaan voelen over de mensen die wel machogedrag vertonen.
Een goed verstaander..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ego te groot![]()
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar je leest het duidelijk niet goed.
Kijk maar uit, ik ken wel types die niet bepaald macho zijn maar wel zo gek dat ze zich vol overgave op je boezem zouden stortenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag dan altijd of ze een ballon willen![]()
Als ze roepen over m'n tetten zeg ik ook altijd dat ze best wel even mogen voelen, maar zelfs de grootste macho druipt dan meteen af![]()
dat mogen ze dan ook. Dan vraag ik er om namelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:02 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik ken wel types die niet bepaald macho zijn maar wel zo gek dat ze zich vol overgave op je boezem zouden storten
Sorry, dat beeld kreeg ik van je OP, ik ken je verder niet ofzo dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:01 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ik voel me niet superieur. Dat staat of suggereer ik nergens. Wat ik wel vind is dat dergelijk gedrag kansloos is.
Ik lees:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:56 schreef Androoit het volgende:
[..]
Nee je leest het verkeerd. Voor een volledig beeld van mijn klacht heb je ook mijn kant van het verhaal nodig. Dit om te begrijpen hoe ik dit zie, en wat dus hoofdzakelijk ten grondslag ligt van mijn irratie.
vanaf een jaar of 25 maak je kansquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Begin me dan wel af te vragen waar de grens ligt.
Kijk! Een e-pimpquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Begin me dan wel af te vragen waar de grens ligt.
In de oertijd was je met die leeftijd bejaard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf een jaar of 25 maak je kans
ja, gelukkig leven we in 2009quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
In de oertijd was je met die leeftijd bejaard.
Als ik dat roep ben ik bang dat ze dan ook echt komen om ze te gaan voelen en het allemaal goed proberen te praten omdat ik ze daarvoor heb uitgenodigd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag dan altijd of ze een ballon willen![]()
Als ze roepen over m'n tetten zeg ik ook altijd dat ze best wel even mogen voelen, maar zelfs de grootste macho druipt dan meteen af![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat jij golddiggers zonder persoonlijkheid aantrekt zal meer te maken hebben met jou.
EDIT: ik zie dat je een vrouw bent, dat veranderd de zaak: Jaloers.
Dat is het overwegend vrouwelijke in jou.quote:Ik vind dit persoonlijk erg vernederend voor de vrouw in kwestie.
oh ja, stiklaloersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat jij golddiggers zonder persoonlijkheid aantrekt zal meer te maken hebben met jou.
EDIT: ik zie dat je een vrouw bent, dat veranderd de zaak: Jaloers.
geboortedatum: 01-09-1990quote:[b]Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef Skunkkk het volgende:
pff.. maar inderdaad tieten kunnen niet groot genoeg zijn
Eens met klacht, echt goede OP! Vooral dat er mannen zijn (die vaak nog geeneens knap zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:21 schreef Androoit het volgende:
keer op keer de mogelijkheid aangrijpen om aan te geven hoe hetero ze wel niet zijn![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook bla bla bla
Oneens, C is de perfecte maat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef Skunkkk het volgende:
ik heb het helemaal gelezen![]()
pff.. maar inderdaad tieten kunnen niet groot genoeg zijn, de rest heb je wel gelijk ofzo
En dit is gewoon een verkapte -kijk mij geil zijn op internet want de lelijke mannen geven mij veel aandacht- reactie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
Eens met klacht, echt goede OP! Vooral dat er mannen zijn (die vaak nog geeneens knap zijn) iedere mindere knappe vrouw minderwaardig aankijken of de hele dag het hebben over lekkere wijfen. Ze hebben niet door dat dat macho gedrag echt kotsend is ...
![]()
klacht: Aychelle heeft hier heel veel last van gehad
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
Eens met klacht, echt goede OP! Vooral dat er mannen zijn (die vaak nog geeneens knap zijn) iedere mindere knappe vrouw minderwaardig aankijken of de hele dag het hebben over lekkere wijfen. Ze hebben niet door dat dat macho gedrag echt kotsend is ...
![]()
klacht: Aychelle heeft hier heel veel last van gehad
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de pubers snappen het punt niet helemaal
Jij bent dan ook al oud!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de pubers snappen het punt niet helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |