Sparta is wat dat betreft wel een (doelpuntrijk) zekerheidje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef msnk het volgende:
Zolang er maar gewonnen wordt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze zouden deze in de ArenA moeten draaien na een goal van Suarez. Pistolero van Juno Reactor
.
Dan ga je je verlagen tot niveautje PSV ten tijde van Romario en Ronaldo met hun sambamuziek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze zouden deze in de ArenA moeten draaien na een goal van Suarez. Pistolero van Juno Reactor
.
Karlovy Laznequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik zit pas net even te kijken wat er verder nog in de EL zit, en er zit genoeg moois tussen. Lazio of Aston Villa loten lijkt me top, maar wederom naar Praag afreizen ook niet verkeerd
dan zou ik er liever voor kiezen dat ze een goeie remix makken van bang bang you shot me down (nancy sinatra)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
Wat een slecht nummerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
quote:
Dan moeten ze eens stoppen om er naar te vragen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef Fortitudo het volgende:
martin jol maakt weinig vrienden momenteel
eerst co adriaanse en nu mvb trap na geven
ik had meer van martin verwacht. begint nu al HtC II te worden.
Hoezo Co een trap NA geven? Volgens mij gaf Co de eerste trap en diende Jol hem slechts van repliek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef Fortitudo het volgende:
Co gaf Jol een trap hoor, Jol trapte alleen terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:11 schreef Fortitudo het volgende:
Zijn broertje voetbalt toch ook ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
In plaats van dat Suarez weg gaat, kwam er juist eentje bij. Broertje Suarez zat in de dug-out training te kijken. En hij had maté bij zich, dus op een gegeven moment had Suarez genoeg van de ronde en ging het thee drinken met z'n broer.
Leuk verhaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
In plaats van dat Suarez weg gaat, kwam er juist eentje bij. Broertje Suarez zat in de dug-out training te kijken. En hij had maté bij zich, dus op een gegeven moment had Suarez genoeg van de ronde en ging het thee drinken met z'n broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |